Hakutulokset

  1. M

    PÖRRÖINEN KISSANPENTU

    Apula on todella hyvä, sinne kannattaa laittaa ilmoitus.
  2. M

    Iltapuvuista

    Kyllä ihan sovittamaan ajattelin mennä. Tuosta kaupasta on vaan hyviä kokemuksia, tuotteet laadukkaita..jne.
  3. M

    tykkäätkö ol päälä vai alla?

    Tuli tästä keskustelusta jotenkin mieleen tämä http://www.youtube.com/watch?v=UIuKI3X0keI :laugh:
  4. M

    Millä eroon kissanpissan hajusta?

    Jep, tämä on tehokasta. Suosittelen.
  5. M

    Kcal? tässä päivän ruokalistassa...

    Kyllä se 650 taitaa aika hyvin paikkaansa pitää.
  6. M

    Laittakaa kuvia millaset hiukset teil on?

    Tosi kivan väriset :)
  7. M

    Iltapuvuista

    Tämä on kanssa tosi ihana :p
  8. M

    Honda CR-V 2007- ?

    Minulla on vm.08 ja pidän kovasti. Tilava, hyvä ajaa ja hyvät varustelut. :)
  9. M

    Iltapuvuista

    Onhan niillä hintaa joo, mutta eipä tarvi usein ostella =)
  10. M

    Iltapuvuista

    Kaikki on kyllä niin upeita :p En osaa ikinä päättää, mutta onneks on aikaa vielä :D Huutiksessa on kanssa yhdellä myyjällä ihan älyttömän hienoja pukuja, mutta en sitten tiedä onko ne niin laadukkaita.
  11. M

    Iltapuvuista

    Eipä oikein. Tuo sivun 13 vaaleansininen puku olisi ihana, mutta en sitten tiedä mahtaako tuon mallinen sopia rintavalle.
  12. M

    Iltapuvuista

    Auttakaa mua valitsemaan sopiva puku serkun häihin. Tahtoisin ostaa puvun tuolta: http://www.stilissima.fi/stilissima/products.php?i=1&g1=466ab3 mutta kaikki puvuista on niin ihania etten osaa päättää minkä tilaisin :D
  13. M

    Otetaanko omakuvapinoa nyt kun mullakin uusi kuva :)

    Kyllähän mulla niitä on :D
  14. M

    Otetaanko omakuvapinoa nyt kun mullakin uusi kuva :)

    Nätti oot :) Onko tää joku valmistujaiskuva, kun sulla on ruusu? Joo :)
  15. M

    huh huh

    Perunamuusi ja nakit? :laugh:
  16. M

    Miksi te palstalaiset olette melkein kaikki matalapalkka-aloilla ja vähän koulutettuja?

    Itse olen opiskellut lähes koko elämäni. Olen halunnut kouluttautua hyvään ja kiinnostavaan ammattiin, mutta jos minulla olisi lapsia, en olisi ikinä päässyt opiskelujani loppuun. Niin kovasti kumminkin olen lasta tahtonut ja jos vain olisi ollut mies niin olisin kyllä valinnut ennemmin perheen...
  17. M

    voi hitto että tuo ykkosen ohjelma oli surullinen :(

    Kuulostaa kamalta. Pitää huomenna katsoa.

Yhteistyössä