Hakutulokset

  1. M

    elämä potkii rajusti

    Huomenna pitäis tulla äidin tulokset. Ei tässä paljoa tilastotieto lohduta, vaikka ei sitä tosiasioitakaan ole kieltäminen. Toivottavasti ovat sellaista laatua, joihin hoidot puree hyvin, vaikka en kyllä tiedä, kuinka mummun terveys hoitoja kestäisi... Jos ainakin äitini saisin vielä pitää...
  2. M

    elämä potkii rajusti

    Voi viude, voiskohan elämää kelata viikon taaksepäin ja ottaa uudelleen. Mun äiti ja mummu on käyneet molemmat viikon sisään ohutneulabiopsiassa, ja odottelevat suurella todennäköisyydellä molemmat syöpädiagnoosia. Jos ei kahta ilman kolmatta, niin mikähän se kolmas on?
  3. M

    kertokaas mitä hyvää punaisista viinimarjoista vois tehdä?

    Mascarpone-tuorejuustoa, kermavaahtoa, kaurakeksin muruja ja viinimarjoja. Sokeria maun mukaan. NAM!
  4. M

    Probiootti baby ja lapsen löysä maha...

    Mikähän olis hyvä? DDS juniorissa on ainakin inuliinia, mikä pistää mulla itsellänikin mahan sekaisi, joten sitä en ainakaan uskalla kokeilla... Tarttee varmaan mennä lukemaan apteekkiin tuoteselosteita paketista.
  5. M

    Probiootti baby ja lapsen löysä maha...

    Moi! Aloitin tuossa reilu kaksi viikkoa sitten tytölleni 11kk Probiootti baby- maitohappobakteerit, ajatellen, että josko päivähoidossa olisi enemmän vastustuskykyä... No, tytön vatsa on tästä asti ollut ihan löysällä, välillä melkeinpä vesiripulilla. Ulostaa 3-6x/vrk. Haittavaikutuksena...
  6. M

    Minkä kokoisia lenkkareita n. 4v pojilla?

    28-29, riippuen mallista.
  7. M

    ärsyttää toi neuvolan kaikkitietävyys...

    Just oli imetystukilistalla keskustelua aiheesta. Oksitosiini, mitä imettäessä erittyy (ja saa kohdun supistelemaan synnytyksessä) ei ole vaaraksi alkaneelle raskaudelle, koska kohdun oksitosiinireseptorit eivät tässä vaiheessa raskautta ole "kypsiä" reagoimaan hormoniin. muoks. mitähän toi...
  8. M

    Gallup: onko lapsesi sairas nyt ?

    yskää ja nuhaa molemmilla
  9. M

    millä eroon jännitysvatsasta

    Kokeile teaniinikapseleita, saa luontaistuotekaupasta. Rauhoittaa autonomista hermostoa.
  10. M

    Kuumeen raja

    mä olen kyllä jo niin kipeä heti, kun lämpö kiipeää yli 37, että sairaslomalle jään. Sitäpaitsi en viitsi mennä muita tartuttamaan töihin, ellei ole aivan pakko. (ja sitä pakkoa ei kovin usein ole...). Kuumeen takana on kuitenkin erittäin usein jokin tarttuva virustauti, että ei sitä viitsi...
  11. M

    raskaus ja kihomatolääkitys ,uskaltaako ottaa?

    jos epäröit, kysy teratologisesta tietokeskuksesta.. Ne tietää siellä paremmin, kuin apteekissa. Mun muistikuva on, että ei imeydy ruuansulatuksesta mihinkään, joten vois käyttää raskaanaollessakin.
  12. M

    Monen kiloinen pesukone ??

    LG suoravetomoottorilla. Hiljainen kuin mikä. Isoin ääni tulee vesijohdosta, kun ottaa vettä. Ostettiin myös samankokoinen kuivausrumpu.
  13. M

    Monen kiloinen pesukone ??

    uus ihana 8kg. ei tartte niin usein pyörittää :)
  14. M

    minkä ikäisenä teen taaperot alko syömään itse lusikalla?

    n. 1v, annoin lusikan käteen heti kun kiinteitä alettiin syömään. Pikku hiljaa alkoi sillä itsekin hosua ruokaa suun suuntaan....
  15. M

    Menisitkö taaperon kanssa ulkoilemaan, jos hän olisi nuhassa??

    jos pelkkä nuha ja muutoin virkeä oma itsensä niin menisin.
  16. M

    vhh ruokavalio ja imetys?

    kiitti! mä kaipaan jotakin piristystä tähän nuutuneeseen olooni. Josko tosta olis apua. Suklaasta vierottautuminen taitaa olla hankalin juttu... mites sä herkuttelet, jos jotain hyvää tekee mieli?
  17. M

    Joko lapsilla lenkkarit käytössä pk:ssa?

    meidän muksun pk:n pihasta ei ole edes kaikki lumet sulanu ja kuraa riittää. kurahousuilla ja kumisaappailla mennään ainakin pari viikkoa vielä...
  18. M

    vhh ruokavalio ja imetys?

    Kuin sopii yhteen? Vauva jo kohta 8kk, eli ei mikään pieni enää. Onko kellään kokemuksia? Vaikuttaako maidon herumiseen, määrään jne...?
  19. M

    Kuka muu hikoaa haarovälistä??

    kokeile mineraalikivideoa. Käytän sitä kainaloihin, mutta pakkauksessa sanotaan, että voi käyttää myös muualle keholle. Ei sotke kehon omaa systeemiä, Aluna vaan estää bakteerien kasvua. Hien hajuhan johtuu suurimmaksi osaksi bakteerien aineenvaihduntetuotosten hajusta.

Yhteistyössä