lähtisitkö ulkomaanmatkalle jos miesystäväsi maksaisi kaiken?

  • Viestiketjun aloittaja celisa
  • Ensimmäinen viesti
celisa
ja huolehtisi kaikesta? sinun ei tarvitsisi maksaa yhtään mitään 2 viikon aikana ulkomailla. mies ehdotteli tällaista minulle, mutta kehtaanko lähteä mukaan. luonteeni ei anna periksi ja en halua tuntea oloani samalta kuin käyttäisi häntä hyväkseni vaikken sitä teekään. mitä teen?
 
kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja celisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Riippuu suhteen laadusta. Jos olette vasta tavanneet, niin aika oudoltahan se tuntuisi.
olemme tunteneet 1v 3kk
jos olette nuin pitkään jo olleet yhdessä ni mikä ettei.. voithan sä tietty ehottaa et maksat osan tai maksat vaik elämisen perillä (omat ostoksesi ja ruuat). Ei se sellasta ehottas, jos ei sinusta välittäs.. (tai ainaki minä uskon niin).
 
Kyllä mä reissasin oman tulevan mieheni kanssa seurusteluvaiheessa niin että hän maksoi matkat ja mä sitten omat menoni paikanpäällä :)
Jos mä olisin säästänyt omista pienistä tuloista matkat niin eipä oltaisi mihinkään päästy moneen vuoteen :(
 
selma
opiskelin vielä, kun käytiin miehen kanssa 3xviikon reissuilla parin vuoden aikana. Ekan reissun aikaan oltiin oltu 1 1/2 v yhdessä. Mulla oli lähinnä omat käyttörahat mukana, mutta mies maksoi syömisetkin. Se halusi että reissataan yhdessä, ja tämä oli ainoa vaihtoehto. Ei ehkä maailman kivoin tapa matkustaa, mutta ne oli hauskoja reissuja, kiva etteivät jääneet tekemättä.
 
...
Nykyisen mieheni kanssa oli seurusteltu vasta 3 kk, kun lähdettiin ensimmäiselle yhteiselle ulkomaanmatkalle. Hän maksoi matkat, mutt tietty mulla oli omaakin rahaa mukana, etten hänen siivellään ihan elänyt. Toki hän halusi ehdottomasti myös ruoat maksaa, kun käytiin syömässä. Yhdessä on nyt oltu 4 vuotta ja viime kesänä maksoin eka kerran oman osuuteni matkasta, mutt sekin johtui vain siitä, ett matkan varasin, enkä miehelle kertonut jo osan siitä maksaneeni. Ensi kesänä tehdä 5. yhteinen matka ja se maksaa kumpi ehtii :).
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Nykyisen mieheni kanssa oli seurusteltu vasta 3 kk, kun lähdettiin ensimmäiselle yhteiselle ulkomaanmatkalle. Hän maksoi matkat, mutt tietty mulla oli omaakin rahaa mukana, etten hänen siivellään ihan elänyt. Toki hän halusi ehdottomasti myös ruoat maksaa, kun käytiin syömässä. Yhdessä on nyt oltu 4 vuotta ja viime kesänä maksoin eka kerran oman osuuteni matkasta, mutt sekin johtui vain siitä, ett matkan varasin, enkä miehelle kertonut jo osan siitä maksaneeni. Ensi kesänä tehdä 5. yhteinen matka ja se maksaa kumpi ehtii :).
Et taida "ehtiä" maksaa :D
 
pieni jaja
tottakai ! ja lahdinkin. olin tuntenut mieheni vain 2kk ja se kutsui mut lomalle toiseen maanosaan. jannitin vain etta tuleeko kentalle vastaan ja parjaako siella englannilla ja ranskalla. siella sain perilla tietaa etta oli sielta kotoisin ja tutustuin sen perheeseen. nyt 5v yhdessa ja mies edelleen maksaa kaikki lomat. mina siis varaan ja organisoin :) teilla jo yhteista matkaa joten mukaan vaan, lomalla selviaa tosi luonne miehesta. hyvia lomia minne ikina menettekin !!
 
JONSERED Karhunkantaja
Olimme tunteneet muutaman kuukauden, kun äijä osti minullekin meno-paluun Thaimaahan. 4 kk ylläpiti minua siellä. :D Ja olen kyllä saanut maksettua hänelle takaisin... moneen kertaan. :whistle: ;) ... ostamalla liput koko perheelle. :LOL:
 
vieras
No en vois lähteä vaikka maksaja olis Joulupukki, ellei sitten maksaisi myös muuta elantoani matkan jälkeen kun joutuisin ottamaan loparit. Työsopimukseni estää mua pitämästä vapaita vapaina edes yhtä ainutta päivää, saati sitten kahta viikkoa.
 

Yhteistyössä