Kuka muu hikoaa haarovälistä??

  • Viestiketjun aloittaja muikki
  • Ensimmäinen viesti
muikki
Mä olen alkanut huomata, että alkkarini haisevat hielle! Yöks! Joka aamu käyn suihkussa ja vaihdan puhtaat alushousut, mutta silti hikoilen haarovälistä niin että alkkarit haisevat jo iltapäivällä. Tuntuu, kuin olisin joku vaihdevuosinen akka. Ja kun ei sinne deodoranttiakaan voi laittaa. Alkkarit on aina puuvillaiset, bikiniraja siistitty, sukkahousuja en normaalisti käytä. Ongelma on ihan sama, oliko jalassa farkut, puuvillahousut vai hame & sukkikset. Tämä vaiva tuli synnytyksen jälkeen ja on jatkunut siitä asti, aluksi kuvittelin että se johtuu hormoneista kun hikoilutti muutenkin, mutta eipä vain ole loppunut. Ja synnytyksestä nyt kohta 2v ja imetyksestä vuosi! Muutenkin tuntuu, että hikoilen normaalia enemmän. Yököttää. Olen alkanut käydä töistä tultua alapesulla ja vaihdan alkkarit, että kehtaan olla miehen kanssa samassa huoneessa. Miten hitossa tästä pääsee eroon???
 
hikihanna
genitaalialueella/taipeissa on niin paljon hikirauhasia että yleensä ihmisillä taitaa olla melkeinpä siellä kainaloiden jälkein vilkkainta tämä hien erittyminen.joten asia on mieletäni normaali. en menis ite ainakaan sotkemaan kehon omaa järjestelmää millään deodoranteilla muualta kuin kainaloista..:O

ehkä sun kannattaa puhua lääkärille/terveydenhoitajalle tästä vaivastasi?
liiallinen hien erityskään ei ole varmasti mukavaa..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
Sama vaiva, tosin mulla on ylipainoakin joten ihopoimuja on alavatsassa ja reisissä. Oletko ylipainoinen? Eipä siihen muu auta kuin suihku.
En ole ylipainoinen, ihan normaalipainoinen. Hitsi jos ei ole olemassa mitään ratkaisua tähän ongelmaan.
 
kokeile mineraalikivideoa. Käytän sitä kainaloihin, mutta pakkauksessa sanotaan, että voi käyttää myös muualle keholle. Ei sotke kehon omaa systeemiä, Aluna vaan estää bakteerien kasvua. Hien hajuhan johtuu suurimmaksi osaksi bakteerien aineenvaihduntetuotosten hajusta.
 

Yhteistyössä