Hakutulokset

  1. L

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Heippa vaan kaikki, olen pitänyt taukoa raskaustoiveajatteluista ja siinä samalla sitten vältellyt näitä palstoja... No alkuperäisen yrityksen aloittamisesta tulee kohta vuosi täyteen, km jälkeistä yritystä 9 kk ja hermot alkaa hieman kiristyä... joten kysyisin noista clomeista ja muista...
  2. L

    Km:n jälkeen vaikea raskautuminen uudestaan

    Olisi ihanaa jos keskenmenon jälkeen tosiaan tulisi nopeasti raskaaksi, sen olisimme kaikki surullisen tapahtuman jälkeen ansainneet... mutta ei. Täälläkin kulunut se 4 kk. Ei kai sekään mikään pitkä aika ole. Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen lisäksi kierrot olleet sekaisin, mitenköhän...
  3. L

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Hei kaikille, mahtuisinkohan mukaan ketjuun? Itsestäni lyhyesti: Esikoinen toiveissa, 7 yk takana, yksi keskenmeno 01/2010 ja sen jälkeen ongelmana vuotohäiriöt, ja ilmeisesti ovulaatiohäiriöt, koska en ole saanut km:n jälkeen CB ovis-testiin plussaa :-( (miten luotettavana CB testiä voi...
  4. L

    Onko pakko tavata vauvallisia kavereita/sukulaisia km:n jälkeen..?

    Asiaa pari päivää mietittyäni asia selkiytyikin mielessäni :-) Ei ole tarkoitus antaa kenenkään "ymmärtää ettei haluttaisi tavata" vaan lähinnä vedota kiireeseen ym... Ihmissuhteissa tulee aina silloin tällöin hiljaisempia kausia (ei muutenkaan ko pariskunnan kanssa mitenkään läheisiä)...
  5. L

    Onko pakko tavata vauvallisia kavereita/sukulaisia km:n jälkeen..?

    Niin, mitä mieltä olette km:n kokeneet? Onko ollut vaikeuksia tavata vauvoja, ja miten olette toimineet? Itse olen jonkin verran joustanut, heti km:n jälkeisellä viikolla kävimme urheasti ihastelemassa miehen siskon "kympin vauvaa", ja saman vauvan ja lisäksi toisen vauvan (kummivauvamme)...
  6. L

    Sikarokote ja keskenmeno?

    terkkari/lääkäri tekee ilmoituksen epäillystä haittavaikutuksesta, pyytäkää lääkäriänne tekemään ilmoitus, on tärkeää että tällaista informaatiota saadaan eteenpäin.
  7. L

    Sikarokote ja keskenmeno?

    Sain piikin vkolla 5 josta seurasi kovat oireet: kuume, lihassäryt ja hengitysvaikeudet. En muista milloin olisin ollut niin kovassa taudissa. Samalla vkolla raskaus oli mennyt kesken, todettiin tällä vkolla ultrassa, nyt tyhjennys käynnissä. Lääkäri sanoi että rokotteesta ei ole tarpeeksi...

Yhteistyössä