Km:n jälkeen vaikea raskautuminen uudestaan

Mikä voi olla syynä ettei vieläkään ole tärpännyt raskautuminen uudestaan,mulla torstaina keskenmenosta tulee kuluneeksi tasan 4kk..Ollaan yritetty aina tärppipäivinäkin mutta ei..Alan jo kyllästymään tähän hommaan,moni tulee heti raskaaksi keskenmenon jälkeen.. :'(
 
Jos nimimerkkisi viittaa ikään, niin voit varmasti olla huoletta. Olet parhaassa lapsentekoiässä, kyllä se sieltä tulee. Kannattaa muistaa, että se otollinen aika on aika lyhyt, joten yrityskertoja pitäisi olla useita viikossa koko kierron ajan. Mullakin on nyt neljä kuukautta mennyt km:n jälkeen, mutta ikää on yli 15 vuotta enemmän kuin sulla... Kieltämättä mietin usein, tuleeko koskaan kakkosta :|
 
Olisi ihanaa jos keskenmenon jälkeen tosiaan tulisi nopeasti raskaaksi, sen olisimme kaikki surullisen tapahtuman jälkeen ansainneet... mutta ei.

Täälläkin kulunut se 4 kk. Ei kai sekään mikään pitkä aika ole. Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen lisäksi kierrot olleet sekaisin, mitenköhän yleistä sekin lienee? (tuntuu että puhutaan aina vaan siitä miten fyysinen toipuminen on nopeaa, ja henkinen ei...) Mulla kuitenkin nyt vasta alkaa kierrot normalisoitua. Olen käynyt otattamassa yksityisellä hormonikokeita, koska en haluaisi katsoa tuleeko km:ja lisää. (mikä sekin "3 perättäistä km:a tarvitaan että mitään tutkitaan" sääntö on?!! syntyvyyden luulis olevan yhteiskunnallekin tärkeää ja panostamisen arvoista. mutta ei kai se sitten kiinnosta päättäjiä, kun he eivät useimmiten paini näiden ongelmien kanssa eli eivät ole nuoria naisia...)

Toivotaan että kevät lisää hedelmöittymismahdollisuuksiamme!! Tsemppiä!
 
Kiitoksia teille kaikille vastauksistanne.Ja Duudlari Kyllä olen tuon ikäinen niinkuin tuossa minun nimen perässä on.Ja kyllä sulle minä ainakin toivon että tulisi se kakkonen :hug: :flower: Leanu Mullakin tehtiin lääkkeellinen tyhjennys silloin ja 2pv sen tyhjennyksen jälkeen mulle tuli kohtutulehdus johon sain 2 eri antibiootit ja söin niitä viikon..Mulla myös kierto ihan sekaisin ollut tuon km:n jälkeen,parina kuukautena oli kierto 26pv,sitten viime kierto oli 33pv ja nytten tulee varmaan olemaan 36-37pv..Eli menkat olis pitänyt maanantaina 10.5 alkaa mutta ei ole vieläkään kuulunut ja sitten kun ne tulee niin on aikomus varata lääkäriin aika että jos saisin vaikka sen Terolut kuurin että saisin tuon kierron normalisoitumaan..Huh.. :/
 

Yhteistyössä