Hakutulokset

  1. S

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Onnea kaikille! Ja kaikille,jotka tarvitsee niin voimia!¨ Ootte ahkeria kirjottajia, joka on aina tietty hyvä asia! Viime viikolla tais tulla viimeksi käytyä täällä päin. Tänään oli neuvola ja neitihän täyttää jo 1 kuukauden, se on niin erikoista että itsellä on jo kuukauden ikäinen lapsi...
  2. S

    Joulumurut 2005 helmikuun pinoon

    Peppi85 Meillä poika sanoo R-kirjaimen aika sujuvasti:) Täällähän kävin viimeksi viime viikolla kiirettä on pitänyt melkein 4 viikkosen vauvan ja pojan kanssa:) Mutta täytynee mennä tekemään ruokaa Ulkoilu pojan kanssa oikein onnistu koska mies on töissä ja en voi viedä vauvaa -15 pakkaseen...
  3. S

    Joulumurut 2005 helmikuun pinoon

    Olinpas taas hajamielinen merkkailin 3pv helmikuuta, tammikuun puolelle. Lelut Viljami kerää itse päivän päätteeksi, jos kavereita on ollut kylässä siivotaan yhdessä. Isukki tuli kotiin n.1h sitten ja valmistee itselleen ja mulle ruokaa:P Ihana saada sitten hetki rentoutua hyvän ruuan parissa...
  4. S

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Onnea vauvautuneille :heart: :flower: Meillä menee niinkuin aina ennenkin yhtä tahtia, ja pian vauva täyttää jo 1kk. APUA. Tänään taas ulkoiltii n.15min vauvan kanssa, näyttää että nukahtaa siellä tosi hyvin. Itselläni olo on jo normaali, paikat kaan ei ole niin kipeitä enää. Neiti syö...
  5. S

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    Onnea vauvan saanneille Merkkailen vain Hyvin voidaan ja neitonen kasvaa koko-ajan SippeSirkku ja ''Valmanyytti''3vk1pv
  6. S

    JOULUTÄHDET 2005 TAMMIKUUSSA

    Eipä täällä oo kauheeta vilskettä:D Merkkailen SippeSirkku, Valma 3vk1pv ja Vilkku
  7. S

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Anniina91 onnea! Vauva-arki Menee mallikaasti, neiti voi todella hyvin, syö öisin pari kolme kertaa, heräilee ehkä 2-4 kertaa, päivällä olen aika lailla kiinni vauvassa, esikoisen kanssa yritän keretä leikkimään, aina sillä välillä kun neiti nukkuu. Miekkonen tekee aamu/iltavuoroa, joten...
  8. S

    Royal Canin koiranruoka onko muuta vastaavaa?

    Pedigree Junior Eukanuba Royal Canin
  9. S

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Nimbe Joo en mitään vatsalihas treenejä teekkään. Vaan nostelen jotakin 3kg käsipainoja, kun heitin vanhat käsipainot pois muuton yhteydessä. Kattoo niit vatsalihaksia sit joskus 2-6vk päästä. Kummeja Tulee siis meille 3, jotka on jo valittu ja ''tsekattu''. Ja meillä vietetään ristiäsiä...
  10. S

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Onnea Dolly!!!!! En itse tiedä, mutta kysyn tällä viikolla neuvolassa:) Tuntuu että pakko päästä liikkumaan ja paikat ei juoksiessakaan tunnu kipeiltä. Ajattelin vaan aluksi vähän käsillä treenailla
  11. S

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Kiitos Develly :flower: Neitokainen voi hyvin, pieniä kiukunpuuskia on välillä tullut, mutta ohi nekin on mennyt. Nukkuu kunnolla ja syö varsin hyvin:) Itsellenni ei ole vielä tullut mitään vaikeuksia mm.imettämisessä ja istuminen maahan sujuu jo ilman kipuja, ilmoitin miekkoselleni, että...
  12. S

    G:Kuinka monella on marjoja pakastimessa?

    Oman isän keräämiä musikoita,mansikoita ja puolukoita:)
  13. S

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Jänniä paikkoja kaikilla. Tsemppejä kaikille :heart: Päästiin ulos tänään, kun pakkasraja laski, oltii vain 15minuuttia, en uskaltanu pitää enempään. Itse jätin tytön ja isukin kotiin ja menin pojan kanssa pulkkailemaan, tai siis poika laski, en pääse vielä niin alas istumaan:) No nyt kutsu...
  14. S

    GALLUP. Millaiset lastenvaunut omistatte? (jos omistatte)

    Brion Happy kombit 2010 puna/mustat Carena LieBack Lux Vihreät
  15. S

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Heippa vain Onnea vauvan saaneille!!!!! Neiti on 2vk saanut painoa nousemaan vaivaiset 40g, neuvolassa sanottiin että tytöllä nousee paino pikku hiljaa, ei välttämättä yhtä nopeasti kuin muilla. Mutta edistystä! Neidille on valittu kummisetä ja kummitäti päätös tehtiin eilen:D, mut meille...
  16. S

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Pakkas päiveetä! Tyttöselle on monta nimi vaihtoehtoa, yksi tosi vahvana pysynyt nimi, tulee valmaan luultavammin hänen nimekseen. Mie en kyllä oo esikoiselle hankkinu mitään..Mitä isoveikalle ois voinu ostaa? Neitonen täyttää sitte huomenna 2iviikoa. HUI! Mihin aika katoaa? Aloin vasta...
  17. S

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    ONNEA VAUVAN SAANEILLE :heart: Kyllä ainakin mulla on aina aikaa tulla tänne kuten huomaatte:D Vauva nukkuu hyvin, jollo on aikaa tulla jossakin välissä tänne. Meillä imetys on sujunut tosi hyvin, vaikeuksia voi olla, että rinnat ovat arat, vauvoilla ei ole voimaa saada maitoa, imetys voi...
  18. S

    JOULUTÄHDET 2005 TAMMIKUUSSA

    Moikka :wave: Helsingissä oon opiskellut kaikki, synnyin Helsingissä ja jumittaudun tänne 34.vuodeks, nyt muutin siis Hyvinkäälle. Olen yleislääketieteen lääkäri, joten toimin suuremmaksi osaksi päivystyksen lääkärinä:) Myös korvaan lääkäreitä, jotka ovat esim. koulutuksia ym.. Yleisenä...

Yhteistyössä