Hakutulokset

  1. N

    okei, Blume paikalla..kysy mitä haluat?

    Siis kuka on tämä Blume ja mistä tunnettu?
  2. N

    BB-HENNA JA ANTTI: SÄILYTÄMME ALAPÄÄKARVOJAMME PURKISSA!

    Ei siis voi olla totta :$ On kyllä uutisista pulaa..
  3. N

    Voi vitsi miten tyhmä yö

    Minä olin juuri koiran kanssa ulkona (hitto että oli kylmä) ja nyt roikun netissä. Olisi tänään (siis eilen) vuokrattu filmikin katsomatta mutta en tiedä jaksanko keskittyä...
  4. N

    Blumen oikea nimi

    Anteeksi tyhmyyteni..kuka on Blume (olen nukkunut koko päivän uvivelkoja pois ton pedarijutun takia.. :( )
  5. N

    .

    Ehdottomasti tee, hyla maidolla =)
  6. N

    Hyvän yön toivotus 2 + kavereille

    Kauniita unia myös sulle, ihanasti ajateltu. Itse treffaan unimasan vasta kun olen käynyt koiran kanssa yöppälenkillä =)
  7. N

    Kerroin eilen pedofiilista

    Äijä on eronnut ja tuskin enää helpolla saa tytärtään luokseen yökylään. Tiedä mitä sillekkin tehnyt, sillä tämä kaveri on lähes aina pyytänyt tytärtäni mukaan kun on isänsä luo yökylään mennyt. Tämä tuskin oli paskan historian ensimmäinen kerta. Kertoi sika kaikki (itkien, multa saamaatta...
  8. N

    mies lähti kännissä ajaan

    Nyt ilmoitat HETI viranomaisille missä mies on jos vaan tiedät. Ymmärrän pelkosi täysin... soita sinne hätäkeskukseen, sun ei tarvitse pelätä!
  9. N

    mies lähti kännissä ajaan

    Se on ihan sama. Jos pelottaa huominen kotiin paluu onko sulla mahdollisuus mennä ystävän tai sukulaisen luo ja asioida miehen kanssa puhelimessa. Kyllä miehet on yksiä sikoja kun viinaa saavat :kieh: (naisia mitenkään väheksymättä)
  10. N

    mies lähti kännissä ajaan

    Hyvä homma. Koita saada nukuttua tai ainakin rauhoituttua. Ja toivottavasti saavat sen myös kiinni. Oliko sulla antaa vihjettä mihin päin oli mahdollisesti menossa?
  11. N

    mies lähti kännissä ajaan

    Älä pelkää, ottavat miehen ainakin täksi yöksi säilöön? Vai ottavatko? Kannattaisi vielä soittaa ja kertoa jos pelottaa miehen kotiin paluu. Aamulla on helpompaa kun on selvin päin.Voimia ja rohkeutta ottaa uudelleen yhteyttä viranomaisiin :hug: edit. korjattu muutama naurettava...
  12. N

    Kerroin eilen pedofiilista

    Saa sen lisäksi että voimme nyt elää kotona jälleen normaalia elämää. Toivon että tulevaisuudessa (hänellä kun teini-ikä lähestyy, on 10v.) pystyy kertomaan kotona kaikki mieltä painavat asiat, ne aratkin ja häpeälliset.
  13. N

    Kerroin eilen pedofiilista

    Tänään kuulusteluissa se paska tunnusti =) Voi tytön kyynelsilmiä ja kiitollisuutta sen kuullessaan :flower:
  14. N

    miks mun maha pömpöttää, ihanku olisin raskaana!!

    Se menee itsestään pois, olen kärsinyt samoista oireista teininä ja kerran jopa luullut olevani raskaana vaikka olin neitsyt :D Oletko muuten hoikka? Itse meinaan olin teininä enkä nytkään paina kuin n.50 kg, mutta 3:n raskauden jälkeen tuo pömpöttäminen ei ole niin silmään pistävää...
  15. N

    Vielä täältä kysyn, kun tänne voi vastata kirjautumattomatkin...

    Kiitos taas kaikille, olette ihania :) Olimme exän kanssa sosiaalitoimistossa kuultavana ja sieltä suositeltiin terapiaa niin meille kuin tytön siskoillekkin. Tyttöön taas; poliisin psykolgi katsoo huomenna nauhan joka nauhoitettiin kun tyttö oli kultavana ja sen perusteella pyytää tyttöä...
  16. N

    Vielä täältä kysyn, kun tänne voi vastata kirjautumattomatkin...

    Kiitos kun kerroit lähikokemuksesi. Olemme varatuneet pitkään prosessiin, ei siinä mitään, juuri se pelottaa että tyttö joutuu palauttamaan asian mieleensä vielä monta kertaa haluamattaan. Tahdottomille muistikuville ei mitään tietenkään voi. Hänellä on onneksi kaksi ja kolme vuotta vanhemmat...
  17. N

    Vielä täältä kysyn, kun tänne voi vastata kirjautumattomatkin...

    Kiitos :hug: Ymmärrän. Kuten aikaisemmin pohdin, vaadin että tytölle tehdään lääkärin tarkastus, ehdottomasti. Vaikka se tytölle ei kovin mukvaa varmaan ole, mutta se mitä me vanhemmat voimme tarjota on turvallisuus ja tieto siitä että nyt ei ole enää hätää.
  18. N

    Vielä täältä kysyn, kun tänne voi vastata kirjautumattomatkin...

    Kaveri nukkui, isä on eronnut ja asuu yksin. Tämä tapahtui vessassa lukkojen takana. Tyttö pelkäsi ja kuten tuollaisilla paskoilla on tapana uhkailla, luoja yksin tietää mitä on selittänyt. Sen verran ainakin oli sanonut että" kaveria ei saa herättää ja tämä on heidän oma salaisuutensa..hän on...
  19. N

    Vielä täältä kysyn, kun tänne voi vastata kirjautumattomatkin...

    Kiitos kommenteista... Olen exää joutunut rauhoittelemaan tosissaan, hänellä kun on jo rautaputki valmiina :kieh: Sanoin että ei tyttöä auta jos hän vankilaan joutuu, mutta totesi että eipä tarvitse enää kenenkään lapsen kuollutta pelätä.. Asiasta on vaikea edes kirjoittaa... tämä pervo on...
  20. N

    Vielä täältä kysyn, kun tänne voi vastata kirjautumattomatkin...

    Olimme eilen tyttären ja ex:än kanssa kuultavana poliisilaitoksella, rikosilmoitus tehtiin jo viime viikolla. Nimikkeenä "lapsen törkeä seksuaalinen hyväksikäyttö". Kysymyksessä on tytön kaverin isä. Myös tästä tytön kaverista jonka isä on kysymyksessä, tehtiin lastensuojeluilmoitus koulun...

Yhteistyössä