okei, Blume paikalla..kysy mitä haluat?

  • Viestiketjun aloittaja Blume harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Heiiii, minähän se Blume olen! :kieh: :LOL:
Hyvin voit olla! Kerropa miksi edelliseen ketjuun klo 2.31 vastattuasi kirjauduit ulos ja taas uudelleen sisään klo 1.32 vastataksesi tähän ketjuun?
Tässä välissähän ehtii hyvin aloittaa uuden ketjun Blumena, vai?

 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Heiiii, minähän se Blume olen! :kieh: :LOL:
Hyvin voit olla! Kerropa miksi edelliseen ketjuun klo 2.31 vastattuasi kirjauduit ulos ja taas uudelleen sisään klo 1.32 vastataksesi tähän ketjuun?
Tässä välissähän ehtii hyvin aloittaa uuden ketjun Blumena, vai?
Sorry, numerot sekaisin.... Siis 1.21 edellinen vastaus, sitten kirjautuminen ulos ja taas sisään 1.32. Tämä ketju aloitettu 1.27. Todellakin, voit olla aivan hyvin Blume.

Taas yksi amerikkalaisen blondin näköinen parikymppinen lääkäri palstalla, jonka kirjoitustyyli on jotain ihan muuta kuin koulutetun ihmisen...
Uskokoon ken tahtoo.
 
Ihmettelevä
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Heiiii, minähän se Blume olen! :kieh: :LOL:
Hyvin voit olla! Kerropa miksi edelliseen ketjuun klo 2.31 vastattuasi kirjauduit ulos ja taas uudelleen sisään klo 1.32 vastataksesi tähän ketjuun?
Tässä välissähän ehtii hyvin aloittaa uuden ketjun Blumena, vai?
Sorry, numerot sekaisin.... Siis 1.21 edellinen vastaus, sitten kirjautuminen ulos ja taas sisään 1.32. Tämä ketju aloitettu 1.27. Todellakin, voit olla aivan hyvin Blume.

Taas yksi amerikkalaisen blondin näköinen parikymppinen lääkäri palstalla, jonka kirjoitustyyli on jotain ihan muuta kuin koulutetun ihmisen...
Uskokoon ken tahtoo.

Siis uskomatonta!! Luen nyt vasta Blumesta ja tuo Maizzukin on jo poistunut paikalta.

 

Yhteistyössä