Hakutulokset

  1. E

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Pesco ja Äiti3, voimia :hug: Suertelle myös hurjasti tsemppiä, toivottavasti reppuli nyt jaksaisi kasvaa! Onnittelut hyviä ultrakuulumisia saaneille :heart: Tervetuloa myös uusille! :wave: Mä en taaskaan ole ehtinyt seurata ketjua, esikoisella (1v9kk) on aikamoista uhmaa ilmassa, enkä...
  2. E

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Tsemppiä Haimi :heart: Toivottavasti saat loppuviikolla hyviä uutisia, ja masussa olisikin vain oletettua nuorempi alkio. anu84 tsempit myös sulle, varmasti olet säikähtänyt tilanteessa, mä olisin itsekin aivan paniikissa! ).( No nyt se pahoinvointi sitten alkoi, otin heti...
  3. E

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Heippa pitkästä aikaa, onpas paljon tullut tekstiä kun en pitkään aikaan ole täällä käynyt. Suuret pahoittelut surun kohdanneille :hug: ).( Mulla ei edelleenkään ole mitään muita raskausoireita, kuin naamassa kukkivat finnit. Tai itseasiassa niitä kipeitä finnejä on tullut myös päänahkaan...
  4. E

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Tietenkin saa valittaa jos siltä tuntuu. Voimia Suerte voimakkaan pahoinvointisi kanssa, toivottavasti pian helpottaa!
  5. E

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Kylläpäs te nyt ymmärsitte hassusti mun tekstin - en tod. tarkoittanut väheksyä niitä jotka raskausoireista "valittavat" eikä itse olla mitenkään parempi odottaja. :O Eikä se todellakaan tee kenenkään vauvasta vähemmän toivotumpaa, jos vaivoistansa valittaa. Ja toki varmasti rutisen jos tippaan...
  6. E

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Kai minäkin jo uskallan tulla mukaan, maanantaina plussasin. :heart: Endotar / 30 / 2. / K-HKS, laskettu aika näillä näkymin 21.2.2013. Esikoinen täyttää syyskuussa 2v. Tälle vauvalle annettiin lupa tulla tuossa viime marraskuun tienoilla, ja yllättävän nopeasti sitten tulinkin raskaaksi...
  7. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Heipparallaa pitkästä aikaa! Jospa sitä tännekin päivittäisi kuulumisia, enemmän tulee pyörittyä tuolla FB:n puolella. Harrastuksista on ollut puhetta, vauvauintiin haluttais kyllä mennä. Täällä alkaa tammikuussa taas uusi ryhmä, toivottavasti mahduttaisiin mukaan. Muskariin tai johonkin...
  8. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Voi dask, mulla pääsi itku kun luin tuon sun kirjoituksen. :'( En ollut ymmärtäny miten vakavasti teidän esikoinen paloi. Suojelusenkeleitä pienelle ja voimia koko perheelle, toivottavasti poika pääsee pian kotiin! :hug:
  9. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Nonih, 2kk neuvolassa käyty, ja tässäpä pojan strategiset mitat: paino 6970g (3470) pituus 62cm (50) py 40,6cm (35) Poitsu kasvaa siis hurjaa vauhtia :) Imetin vielä just ennen neuvola-aikaa, mut hittovie ei ihan riittäny tankkaus kun jäi himpun verran alle 7kg, heh :D Muutenkin poitsu...
  10. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Täällä on myös nukuttu tosi hyviä päiväunia viime päivinä. Eilen tehtiin 2,5 tunnin vaunulenkki, sen jälkeen poitsu jaksoi valvoa reilun tunnin ja otti neljän tunnin iltaunet. Vähän jännitti että meneekö yö valvomiseksi (iltaunilta heräsi vähän ennen klo 22), mutta hyvin nukkui yönkin. :) Tänään...
  11. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Minäkin jo tuossa yksi päivä mietin, että mitähän Laralle kuuluu, kiva että teillä on kaikki hyvin! :) Ennie, tosi kurja tilanne sulla kyllä, ja miehen käytös todella ristiriitaista. Jaksamista sinne :hug: Meillä on tainnu masuvaivat helpottaa jo, kiitos ja kumarrus Disflatylin suuntaan...
  12. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Mulla oli jälkitarkastus reilut 2 viikkoa sitten, kaikki oli kunnossa. Meinas vaan unohtua toimittaa Kelaan se todistus, että jälkitarkastus on tehty... Mekin käytiin tänään vyöhyketerapiassa, vaikkei pojalla oikeastaan ole enää masuvaivoja ollut. Hieronnasta kuitenkin tykkäsi, ja kotiin kun...
  13. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Kannatan myös tuota fb-ryhmän perustamista, kun tulee enemmän pyörittyä siellä kuin täällä kaksplussan puolella. Kuka perustais? :)
  14. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Voi ei, kylläpä teitä nyt koetellaan! Kovasti voimia koko perheelle, toivottavasti potilas toipuu pian! :hug:
  15. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Juu, kaikissa hormonivalmisteissa on omat haittavaikutuksensa, ja jokainen reagoi niihin yksilöllisesti. Kuulopuheisiin jos alkaa liikaa uskoa niin ihan varmasti saa jokaisen haittavaikutuksen mitä pakkausselosteessa on mainittu, ja enemmänkin :laugh: Itse söin vuosikausia...
  16. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Pelottaa taas mitä yö tuo tullessaan... Poitsu on nukkunut lähes koko päivän, aamupäivällä oli reilun tunnin hereillä, samoin tuossa iltapäivällä kauppareissun jälkeen, jolloin itki kuin syötävä. Sit tuli taas hikka, ja kun se meni ohi niin nukahti. Ja nyt taas imetyksen jälkeen nukahti heti. Ei...
  17. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Meillä iltaitkut vaan jatkuu. Viime yönä valvottiin kahteen asti, vauva vaan itki ja itki. Kannoin vauvaa sylissä useamman tunnin, välillä löytyi hetkeksi hyvä asento, mutta sitten taas itku vaan jatkui. Koitin tarjota tissiäkin useampaan kertaan, välillä kelpasi mutta sit taas tuntui että söi...
  18. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Lääkkeet on samanhintaisia jokaisessa Suomen apteekissa. Sit esim. ravintolisät (vitamiinit jne.) apteekit voi hinnoitella miten haluavat.
  19. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Täällä ristiäiset vietetty, oli kiva päivä mut muuten vähän raskas viiden päivän reissu anopin nurkissa. ;) Ristiäiset sujui ihan mukavasti, vauva vähän itkeskeli välillä (rauhoittui sitten kun kävi välillä minun sylissä), ja kun luin Kaarina Helakisan runon, niin koko ristäisväki itki kilpaa...
  20. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Pikaisesti neuvolakuulumisia 6vko neuvolälääkäristä, sulussa syntymämitat Paino 5910g (3470) pituus 58,6cm (50) pipo 40cm (35) Lääkärin mukaan poika kannattelee päätään kuin nelikuiset :D On muutenkin potra ja jäntevä poika. Kaikki oli kunnossa, ei mitään huomautettavaa. Nyt ei ehdi...

Yhteistyössä