Hakutulokset

  1. maman 80

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

  2. maman 80

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Hei pitkästä aikaa! Onnea vauvautuneille! Tulin vain lyhyesti ilmoittamaan, että meille syntyi myös 17.8. klo 22.21 tyttövauva. Strategiset mitat 54 cm ja 3980g. Tyttö on kuin pieni intiaanityttö pitkällä kiharalla mustalla tukalla ja ruskettuneella :laugh: iholla. Synnytys olit lyhyt ja hurja...
  3. maman 80

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Tervehdys kaikille! On kolme vkoa tainnut vierähtää viime viestistä, kun olen laukannut äippäpolin ja kodin väliä. Mulle tosiaan luvattiin käynnistys 6.8. voimakkaan pehmytkudosreuman vuoksi ja täällä edelleen kotona tuskailen ison mahan kanssa :laugh: Eli nuori lääkäri tulikin katuma päälle...
  4. maman 80

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Tervehdys! Olipa tullu hurjasti tekstiä eilisestä. Taidetaan olla kaikki aika väsyneitä odotteluun eikä helteinen ilma ainakaan helpota sitä. Mulla oli tänään viiiminen neuvolalääkäri ja anoin sitä äippäpoliaikaa, kun reumakivut alkaa olla helvetilliset. Vasen käsi ei toimi enää lainkaan...
  5. maman 80

    Millä rv olette saanu nyyttinne syliin??

    Niin paino unohtui... tyttö painoi 3080g
  6. maman 80

    Millä rv olette saanu nyyttinne syliin??

    Esikoinen syntyi 40+1 ja toista odottelen vkoilla 38+5
  7. maman 80

    Synnytyksen käynnistämisestä

    Hei! Onko kenelläkään käynnistetty synnytystä jonkun (äidin)perussairauden vuoksi? Mulla itellä reuma ja ja se on alkanut kipuilemaan todella helvetillisesti. Tänään kaadoin kuumat kahvit päälleni (puolittain mahan päälle:(), kun sormen nivelet eivät toimineet kivun vuoksi kunnolla. Mulla...
  8. maman 80

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Elo07 otappa yhteys neuvolaan, kun paino noussut noinkin paljon parissa päivässä. Ystävälläni oli just raskausmyrkytys, siis en halua pelotella, voihan olla, että vauva on kasvanut vauhdilla ja jokin syömisistäsi kerännyt nestettä. On kuitenkin parempi olla hieman ylitarkka, kun jättää omaan...
  9. maman 80

    Kauankohan vielä...

    Tuleva mami! Asutaan Sarakadulla omakotitalossa, joka ostettiin viime syksynä. Eli Ihalassa, tarkemmin Montiskalassa asutaan. Me ollaan koko jengi paljasjalkaisia raisiolaisia.
  10. maman 80

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Eleonor! Painoarviot aion ainakin itse jättää ihan omaan arvoonsa, sillä esikoisesta sanottiin vielä päivä ennen syntymää että n. 4,5 kg tyttö tulossa ja neiti painoi hädin tuskin 3 kg (3080g ja kun väänsi heti kakkat mun paidan alle ni puntari näytti 2890g) kun syntyi. Eli kyllä niissä...
  11. maman 80

    Kauankohan vielä...

    Tuleva mami! Asutaan kanssa Raisiossa. No jännätään sitten ollaanko yhessä Tyksissä. =)
  12. maman 80

    Parhaat lasten suusta

    Tässä muutamia hauskuutuksia meidän tytöltä: Hänen nimensä on Aleksandra Suvi-Kukka ja päivähoitoon mennessään hän esitteli itsensä: "mun nimi on Aleksandra Susihukka ja mua sanotaan kyllä usein Aksuksi." Vaikein, mutta hauskin sana on ollut viinirypäle, kun hän kysyi kauppareissuni...
  13. maman 80

    Kauankohan vielä...

    Tuleva mami! Joo on tosi rasittavaa, kun mäkin olen ollut saikulla maaliskuun lopusta ennenaikaisten suppareiden ja ennenaikaisen synnytysriskin vuoksi ja kuitenkaan ei ole mitään tapahtunut. Nyt vedellään viimisiä metrejä ja pinna alkaa olla todella kireellä. Mies meni takas töihin lomalta ja...
  14. maman 80

    Kauankohan vielä...

    Hei, tuleva mami! Kuullostaa kyllä todella lupaavalta. uskoisin, ettei enää kyllä mitään vkoja mene, kun pikkuinen on jo kainalossasi. Mulla on kanssa kiusana menkkamaiset kivut, pahoinvointi ja kova päänsärky. Odottava olo täälläkin, suppareita tulee, muttei tarpeeksi pitkäkestoisia, kun eivät...
  15. maman 80

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    1h 18 min ja se tuntui ikuisuudelta, koska olin valvonut jo pari vuorokautta putkeen.
  16. maman 80

    kuinka moni tietää tulevan lapsen sukupuolen?

    Toinen tyttö tulossa! :heart:
  17. maman 80

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Tervehdys kaikille! Pahoittelen vielä eilisen aamun vuodatustani, mutta olo oli tosiaan kenkku ja nukuttua olen saanut viimeksi juhannuksena. Ei kauheesti naurata, kun yö toisensa jälkeen täytyy kestää vain 15 minuutin unilla. Olo oli sen verran hurja, että lähettiin miehen kanssa sairaalassa...
  18. maman 80

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Huomenta rakkaat kohtalotoverit! Takana yö joka mennyt päin p:tä. Olen valvonut yli neljätuntia äärettömän pahoinvoinnin takia. Mistä lie johtuukaan. Silmiä ei uskalla ummistaa, vaikka väsynyt olenkin sillä tuntuu siltä kuin pyörtyisin. Hetkeksi, kun torkahdin, niin korvissa humisi niin kovin...
  19. maman 80

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Onnea Milanalle minultakin. Olo itellä jo tosi kamala: jatkuva päänsärky, huono olo ja supparit. Vkoja kasassa 37+6, kun laskettua aikaa aikaistettiin parilla vkolla juhannuksen jälkeen. Menkkamaiset kivut on tullu täälläkin tutuksi ja siivosin eilen koko kämpän (siis tosi fiksua, kun sen...
  20. maman 80

    Melkein 4-vuotiaan lapsen pelot, huolet, itkut jne.

    Oli kuin olisin lukenut omaa tekstiäni. Meillä tyttö myös 4-vuotias ja samanlaisia pelkokokemuksia myös meillä. Kuolemasta puhutaan usein ja tälläkin hetkellä lapseni itkee iltaisin, koska hänellä on ikävä isi Popi-haukkua, joka tosin kuoli jo ennen lapsemme syntymää. Itkukohtauksia ja ikävä voi...

Yhteistyössä