Kauankohan vielä...

Mulla on nyt kipeitä supistuksia tullut monta päivää...välillä tietysti taukoja. Kohdunsuu on sormelle auki..kanavaa kuitenkin 0,5-1cm jäljellä. Limatulppaa on irronnut sunnuntaista lähtien ja eilen tuli oikein paljonkin veristä vuotoa. Menkkamaisia kipuja, selkä ja alamahakipuja, vihlomista kohdunsuulla. Mulla nyt rv36+6...voikohan tää kestää vielä monta viikkoa? Kätilön mukaan voi synnytys käynnistyä hetkellä millä hyvänsä ja lääkärin mukaan menee ainakin 2 viikkoa. Lääkäri kylläkin sanoi ettei hän oikein tiedä synnytyksistä ja meinasi pyytää kätilön avuksi tutkimiseen...
 
Mulla kun on tullut tota verensekaista vuotoa jo viime sunnuntaina ja viimeksi torstaina ja kävin näytillä niin ei ollut synnytys vielä käynnissä joten lähettivät kotiin..kätilö oli jo sunnuntaina sitämieltäettä viikon sisään syntyy..no jokunen tunti tätä päivää tietty viel jäljellä mutta epäilen. Supistusten tulo on yllättävästi lakannut ja nyt oottelen vaan et ne vedet menis tai alkais kunnon supparit uudelleen.
 
:/
Siihen on vaikeaa vastata -milloin... Itse painiskelen saman ongelman kanssa.Kunnon suppareita ei tule, mutta kohdunsuuta kipuilee kovasti ja mahan kovettumista on jonkin verran havaittavissa. Olin viimeviikon lopulla 2 sormelle auki + kanavaa 1,5cm jäljellä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:
Nyt on pari päivää ollut niin erikoisia tuntemuksia etti oikein pysty edes sanoin kuvaamaan..jotenkin sellanen olo että enää ei mene kauan...perjantai muuten olis kiva päivä synnyttää 20.07.2007 =)
Tosiaanki ,perjantai 20.7 on hyvä päivä :saint: Silloin on meitin pojan synttärit :flower:
Ja tänää olisi äitini syntymäpäivä... vaa ei taija meitin vaavi vielä innostua ulkoilemaan :whistle:

 
Tuleva mami!

Mites menee? :) Mulla oli tänään neuvolalääkäri. Kohdunkaula lyhentynyt johonkin senttiin (viime viikolla ultralla katsottaessa 4,5cm ) ja on tosi pehmoinen. Supistuksia ei vaan oikein kuulu nyt ollenkaan, ollut viikon hiljaista (paitsi tänään sitten mahan kovettumista ja vihlontaa vähän ). Vuotoa mitä mulla tuli niin lääkäri sanoi, että jos tulee paljon niin menen näytille (ei nähnyt nyt sitä vuotoa ). Huh, alkaisi tämä jo riittää, turvotusta on kauheesti.
 
Bibo Ai sinäkin vielä yhtenä kappaleena...tänään tullut taas suppareita pitkästä aikaa...oksentanut ja päätäkin särkee...saapi nähdä tapahtuuko jotain. huomenna aamulla neuvolalääkäri niin sitten saa ainakin tietää kohdunsuun tilanteen.
 
Juupa juu, hitaita on nää viimmeiset päivät :LOL: Siivottu on , saunottu juu... samanlaista vihlontaa vaan kohdunsuulla. Onneksi huomenna saan mennä äikkäpolille tarkastukseen :whistle: Aion narista pikkasen tätä oloani, jos vaikka lääkäri pistäis pikkasen vauhtia masiinaan B)
 
Mulla limatulpan irtoaminen enteili synnytystä, sillä poika syntyi tiistaina 17.7. Aamuyöstä alkoi supistukset, jotka loppuivat kuitenkin aamulla, mutta alkoivat uudestaan päivällä. Siitä sitten kovenivat niin, että mentiin iltakahdeksalta sairaalaan ja poika syntyi 22.19. Nyt ihmetellään kotona uusinta tulokasta isin ja isosiskon kanssa. Ja viikkoja oli vasta 38+1.
 
Mulla taas eilen iltapäivästä lähtien tullut veristä ja ruskehtavaa vuotoa...suppareita tuli illalla ruhtinaalliset pari kappaletta...menkkamaista kipua on ja alamaha kipeä...toivottavasti tää nyt lähtis tästä etenemään!
 
Hei, tuleva mami!
Kuullostaa kyllä todella lupaavalta. uskoisin, ettei enää kyllä mitään vkoja mene, kun pikkuinen on jo kainalossasi. Mulla on kanssa kiusana menkkamaiset kivut, pahoinvointi ja kova päänsärky. Odottava olo täälläkin, suppareita tulee, muttei tarpeeksi pitkäkestoisia, kun eivät käynnistä synnytystä. Meillä on lasketut ajat hyvin lähellä toisiaan, katsotaan, kumpi meistä saapi helpotuksen aiemmin. Tsemppiä!
 
Maman 80 Joo tiedä näistä suppareista mitä nytkin välil tulee...on tullut ennenkin eikä mitään edistystä kohdunsuulla. Parempi vois olla kun ei näitä ennakoivia juttuja ois tullut lainkaan...kun tuntuu että kokoajan vaan odottaa koska lähtö tulee. Tsemppiä myös sinne!
 
Tuleva mami! Joo on tosi rasittavaa, kun mäkin olen ollut saikulla maaliskuun lopusta ennenaikaisten suppareiden ja ennenaikaisen synnytysriskin vuoksi ja kuitenkaan ei ole mitään tapahtunut. Nyt vedellään viimisiä metrejä ja pinna alkaa olla todella kireellä. Mies meni takas töihin lomalta ja mä olen nyt 4-vuotiaan esikoisen kanssa kotona kahdestaan. Ei oikeen tahdo äidillä pinna riittää keksimään koko ajan uusia virikkeitä, kun neidillä tuntuu olevan jatkuvasti tylsää. Nooh! Sitte ompi puuhaa kaksin verroin, kun pikkukakkonen on maailmassa. Haleja ja voimia!
 
Kas en muistanutkaan että oon joskus aiemmin kurkannut sun profiilia, siis en muistanut että oot Turusta. Mä asun Raisiossa. Odotan lastani yksin...lapsen isukki ns. häipyi kuvioista. Aikoo kyllä olla isä lapselleen. No siitä mutta katsotaan vaikka oltais yhtäaikaa Tyksissä.
 

Yhteistyössä