Kauankohan vielä...

onko mitään edistystä kenelläkään? :) itse olin viime viikon ke auki sormelle ja paikat pehmeät, välillä suppaa, mutta ei todellakaan kipeesti eikä mitään.. siivottu on ja on ollu seksiä ja vaikka mitä ja silti ei näy eikä kuulu.. viikkoja alkaa olla joku 38 kai heh.. nyt kyllä jomotellu lantioita ja selkää ihan kivasti ulkoilun jälkeen (joka pvä kunnon kävelylenkkejä) koska tää tulee ulos??? MÄ EN JAKSA ENÄÄ!!
 
Moro!

Mulla kauheet "menkkakivut" alkoi yöllä 5 aikaan. Heräsin siihen kun vatsaan sattui. Siitä asti sitten koko päivän sattunut, välillä tosi kipeesti, välillä ei niin kipeesti. Viime keskiviikkona alkoi supistelut ja "menkkakivut", siitä asti joka päivä ollut. La ja su enemmän ja kipeempiä supistuksia, jotka tuntuivat alaselässäkin. Laskimme sunnuntaina jo aikoja, mutta sitten supistukset loppuivatkin. Yläselkäkin kipeänä joka päivä (mutta se kai johtuu huonosta nukkumisasennosta tms? ). Nyt menin neuvolaan käymään, oli aika, mutta neuvolatäti olikin kipeenä ja mulle ei ollu ilmoitettu, hö. No nyt taas odottelua ja kipujen kestämistä, huoh. Nyt 38+2.
 
Joo ei näitä kipuja enää jaksais...kamala päänsärkykin vaivaa. Sitten ei oikein mikään ruokakaan maistuis ja väkisin koittaa syödä. Kävin just kaverilla tossa naapurissa ja sillä oli käymässä sen kaveri puolivuotiaan tyttönsä kanssa..voi että kun oli sitten suloinen..haluu jo oman!
 
Voi hitsi. Nyt sitten kurkku ihan kipeenä (eilenkin oli vähän, oli toissayön ikkuna vähän auki, siitä kai johtuu ) ja oudosti humisee päässä. Tänäaamuna kauheen itkuinen olo, en tiedä miksi. En ole koko raskauden aikana näin itkuinen ollut, outoa tämä nyt.
 
Itse odottelen yhä vain synnytyksen käynnistymistä. Viikkoja kasassa jo täydet 41! |O Esikoinen kun syntyi rv. 41+1 niin sitä kovasti toivoi, että tämä toinen ainakin himpun verran aikaisemmin syntyisi. Synnytyskin (kun vertaan omaani) on helpommin kestettävissä kuin nämä viimeiset tukalat viikot... *syvä huokaus* Jospa tänään tapahtuisi jo jotain...*sanoo tuhannennen kerran*

Miten te muut odottelijat jakselette?
 
Aika pitkähän tämä odottavan aika...taas on supistellut epäsäännöllisesti ja limatulppakin taas bongasin. Sitä nyt on tullut jo kohta kolmen viikon ajan. Jos nyt sit tulis loput ja supparit alkais kunnol...niinpä niin..taidan kärvistellä vielä muutaman viikonkin.. =)
 

Yhteistyössä