Hakutulokset

  1. H

    Onko lapsenne käyneet 1v kuvassa studiossa?

    ?
  2. H

    Kaikki kaatuu päälle!

    Tiedän kyllä mitä ahdistus on..oma oloni alkaa helpottaa, mutta kärsisin kans pakkoajatuksista, paniikkikohtauksista ja pahasta masennuksesta.Epätodellista oloa ei ollut, mutta hulluksi tulemisen pelko, sekä psykoosiin joutumisen pelko.Käyn psykologilla, ja syön sepram...
  3. H

    mesekamuja Turusta, tai läheltä?

    olis kiva kirjotella turussa tai turun lähellä asuvien äitien kanssa.Olen 24 vuotias reilun 2kk ikäisen tytön äiti Turusta. Avomies kuuluu myös kuvioihin.Jos kiinnostaa, laita y-viestiä ja meiliosote! - Henna
  4. H

    Cipramil

    Vastaus nimimerkille huh huh. Alkuun kun saa lääkkeitä, olo voi tuskastua ja tosissaan pahentua..niin kävi mullekin.Mulla oli pakkoajatuksia, ja paniikkikohtauksia, ja kun aloin käymään psykologilla ja syömään lääkettä (sepram 20mg) olo paheni todellisesti..kohtaukset oli voimakkaampia, samoin...
  5. H

    muka masennus, hah!

    Masennus on vakava sairaus, ja sairaus siinä missä muutkin... jollei masentunut osaa hakea apua, hän voi tehdä jopa itsemurhan.Onko se muka keksitty sairaus, häh? helppo sellaisten ihmisten on puhua, kun ei tiedä masennuksesta mitään.Se ei ole mikään vitsi. Viestin aloittaja voisi tutustua...
  6. H

    Kammottava ärtyisyys äidillä!!!!

    \ Hei! kyllä oireeni pahenivat todella pahasti kun aloitin lääkkeet, sanotaan että kun olin noin 5päivää ottanut lääkettä, olo oli tuskaisempi kuin alussa ja paniikohtaukset ja pakkoajatukset olivat voimakkaampia..itkin miehelleni että mitä mulle tapahtuu, ja että joudunko laitokseen jos...
  7. H

    Kammottava ärtyisyys äidillä!!!!

    Heips. Joo vastailen kans samalla tavalla kuin muut eli alussa oireet voivat pahentua todella voimakkaasti, mutta kun jatkaa lääkitystä niin se menee ohi.itselläni nyt masennuslääke sepram ja olen 9kk raskaana.Alussa kans iloitsin raskaudesta ja muistakin asioista, sit yhtäkkiä alkoi...

Yhteistyössä