Kaikki kaatuu päälle!

Olen viikolla 16 raskaana ja kaksi lasta ennestään. Kärsin epätodellisesta olosta uusi huono kausi alkoi jo kaksi viikkoa sitten ja tuntuu että loppua ei näy :'( Lääkkeenä käytän sertralinia joka nostettiin nyt parin viikon aikana 50 100 milliin ja aloitin uuden lääkkeen serenase jota käytin aluksi puoli milliä mutta ekan viikon aikana nostettiin yhteen milliin. Mä en enää kestä millon tämä helpottaa...... :'( Toivottavasti on joku joka ymmärtää eikä ala heti syytteleen...
 


Tiedän kyllä mitä ahdistus on..oma oloni alkaa helpottaa, mutta kärsisin kans pakkoajatuksista, paniikkikohtauksista ja pahasta masennuksesta.Epätodellista oloa ei ollut, mutta hulluksi tulemisen pelko, sekä psykoosiin joutumisen pelko.Käyn psykologilla, ja syön sepram mielialalääkettä.Aloitettiin huhtikuussa 20mg, ja nostettiin myöhemmin 30mg:aan...olen parantumassa päin.Tyttömme on pian jo 3kk vanha.

Usko pois, olosi helpottaa kyllä se vie vain aikaa, ja vaatii pitkäjänteisyyttä..kyllä se koko hässäkkä oli kans niin kamalaa, etten oo ikinä kokenu kauheampaa!!
Vointeja.

 
tiedän olosi! voi että, kun muistelen kaikkia niitä kertoja kun mulle tuli noita epätodellisuuskohtauksia, se oli todella järkyttävää. mutta lopulta pääsin niistä! olen myös joutunut syömään raskausaikana masennuslääkettä+psykoosilääkettä, joten ymmärrän aika hyvin tilanteesi. lapsesta tuli kuitenkin terve, edes lastenlääkäri ei löytänyt vikaa tutkiessaan lastani pariinkin otteeseen, kun tämä oli pieni vauva. lääkkeiden käytöstä raskausaikana en kuullut syyllistämistä kuin synnäriltä eräältä tosi nuorelta(eli toisien sanoen kokemattomalta/tietämättömältä) lastenlääkäriltä ja tämäkin taisi vain kömmähtää ulosannissaan kun jälkeenpäin sanoi, että ei halunnut SYYLLISTÄÄ. minähän tietenkin syyllistyin puolestakin sanasta.voi että kun olisin silloin joskus kärsiessäni noista oloista saanut tietää, että on muitakin samalla tavoin kärsijiä, niin olisi helpottanut jo sekin. mutta enpä tiennyt. itse olen tällä hetkellä ilman lääkkeitä ja nyt odotan jo kolmatta lastani. :) voimia sinulle!
 

Yhteistyössä