Hakutulokset

  1. A

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Heissan Minulta poistettiin hormonikierukka 14.12. ja sen jälkeen ei kuukautisia ole näkynyt eikä kuulunut. Edelliset kuukautiset oli 10/06 jolloin laitoin kierukan raskauden jälkeen. Mitenkä minä pystyn laskemaan kierrot ym. kun kuukautisia ei ole. Toivon ja en toivo raskautta, mutta...
  2. A

    Kotona olevat 40+ -äidit

    Hei Lapsemme täytty syyskluussa 3v ja pidän itseäni edelleen kootiäitinä. Minä kyllä myös opiskelen, mutta monimuotoopiskelua elikkä käyn koulua kuukaudessa noin viikon ja muut ajat opiskelen netin välityksellä. Tämä on mielestäni hienoa kun lapsemme voi olla kotona ja saa olla äidin ja isän...
  3. A

    Tervehdys kaikki ihanat 40+ jotka haluatte raskautua tai jo olette!

    Meillä 06 yhteinen lapsi ja nyt on hormonikierukka poistettu 14.12.. Kuukautiset olivat viimeksi silloin kun sain 06 lapsen ja laitoin kierukan. Nyt on joitain oireita, rintojen kiristys ym. Katostaan ja kuunnellaan että ollaanko raskaana vai ei. Vähän tuntuu siltä että ollaan jo liian vanhoja...
  4. A

    Hormonikierukan poisto ja vuoto?

    Multa hormonikierukka poistettiin 14.12. ja silloin tuli muutama tippa verta, kotiin päästyäni (½tunnin kuluttua) ei vuotoa ja ei vieläkään. Nyt vain odotellaan jos tärppäivi. Kierukka oli mulla yli 3 vuotta. Kävin ottamassa terveyskeskuksessa ja ei maksanut mitään. (tiettuy se pakollinen...
  5. A

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Heissan kaikki 40+ ihmiset Ajattelin itse myös kirjoittaa ja kertoa että on taas iskenyt vauvakuume. Kävin ottamassa horminikierukan pois 14.12. olihan se jo ollut paikalla 3 vuotta ed. synnytyksestä. Ja sitä ennen oli kierukka ja poiston jälkeen meni 2-3 kk niin olin raskaana ja sain 2006...

Yhteistyössä