Voi ku oli
Emily67 laittanut ihanan kuvan ton edellisen sivun loppuun ja
mahdotontako tän sivun alkuun =). Ihan tuli jouluinen mieli tässä lueskellessa :xmas:.
Muutenkin oli kiva tulla kotiin, täällä kun on huomattavasti lämpimempää kuin tuolla tuulessa ja tuiskussa. Me saatiin siis sittenkin aamun kähmässä eilinen eripura hoidettua alta pois ja lähdettiin kimpassa jouluostoksille. Aamulla tosin vielä rapisi katoissakin, kun kumpikin tuuletteli tunteitaan, mutt hengissä ollaan. Kuustakin lupasi mies tuossa tulomatkalle mulle huomenissa hommata
. En tiedä miten siinä lopulta käy, kun velipoika oli terassille kuusenkyrsän tuonut ja mies sitä vähän moitiskeli sen nähtyän, mutt jätänpä tuon aamun murheeksi.
Paljon on tänne juttua vuorokauden aikana tullut. Vireätä porukkaa ollaan :wave:.
Mur-mur En mie sitten muistanutkaan aamulla sitä hedelmällisyystestiä tehdä ja hyvä niin. Hyvä tietää, ettei niihin niin ole luottamistakaan ja toisaalta, jos mun mammani mut muni 46 v:na, niin eihän mullakaan sen puoleen pitäisi vielä suurempaa hätää olla.
Kuulostaa hienolta noi sun oirees, äläkä ala heti tuntemisias epäillä. Musta olis aivan ihanaa, kun sen plussan saisit :heart: :hug:. Hyvinhän sä ne joulusiivouksetkin lopulta hoitelit =). Sulla on delegointikyky hallussa.
Mä sain tänään kylillä hömpätessä ristiselkäni niin kipeäksi, ett ihan olin tuskassa kauppakassien purkamisen kanssa ja kun miehelle ääneen ihmettelin miten huomisen siivouksen käy, sanoi, ett olis vain pitänyt tehdä niinkuin hän alunperin sanoi eli tilata siivousapua. Ja P**kat! Sen verran oon pohojalaanen, ett kukaan muuhan ei mun sotkujani tule siivoamaan
. Voipi siis olla, ett huomenissa taas otellaan
:headwall:..
Terry Tempaisit siis haalean plussan Cb:n herkällä testillä? sanoisinpa, että se on hyvin, sillä vaikka olisin vasta tädin oletettuun saapumisaikaan testin tehnyt, niin mulla ne on haamua vasta silloin näyttäneet ja sulla oli vasta dpo8. Tosin vakuuttelit kovasti, ettei ole syytä meidän tuosta innostua, mutt innostunpa silti vähän :wave: :hug: ja toivottelen sulle sanaa "raskaana" siihen torstain digitaaliseen testiin. Hurjan aikaiseltahan tuo vielä silloinkin vaikuttaa, mutt mitäpä ei nainen tekisi vauvelia toivoessaan. Plussatuulia siis täältä puhaltelen :heart: :heart: :heart: !
Vauvatoive10 Surku jos ei se nega nyt plussaksi muutu :|. Minäkin olen jostain lukenut, ett ovistesti pitäisi tehdä päiväpisusta, koska lutenisoivaa hormonia erittyy virtsaan kuulema silloin eniten. Itse olen oviksen bongaamiseen käyttänyt vain Cb:n digitaalista ja sen ohjeessa ei todellakaan ole sanottu muuta kuin, ett pisua pitäis pidätellä sen 4 h, jos testin päivällä tekee. Itse olen tehnyt testin joko päivisin tai aamuisin ihan siitä riippuen miten on huvittanut ekaa testiä tehdä.
Erka Minä en ainakaan sua sinne odottavien puolelle hätyyttelis jos siellä kovin hissua. Ihana on lukea sun juttujas :heart:.
Mahdotontatako Ei ollenkaan vaikuta mahdottomalta ettetkö raskaana olisi, sen verran on lupaavat oireet kun valkovuotokin oikein lorahtelee
. Peukuttelen sulle ihan mahoton niitä ++++ :heart:-uutisia!
Wiara: Ihanaa lomaa sulle! Näyti lämmöstä ja kaikesta ihanasta :wave: :wave: :wave: !
Iida-Karoliina sympatia :hug: sulle ja toipumista tästä uusimmasta tappiosta. Minäkin olen sun ja SS:n kanssa samoilla viivoilla, joten päräytetään ne plussat sitten kimpassa uuden vuoden puolella :saint:. Niin ja Leena65:sikin taitaa olla samoilla päivillä jännäämässä, siis jos saa simppansa kiinni, niinhän se meni. Toivomme me kuitenkin sinne laitamme, eikös vain?