Hakutulokset

1. T

Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

SenSen: sama vika täälläkin, housut märkänä koko ajan...:ashamed: Ei onneksi kuitenkaan kutinaa tai muuta vaivaa niin että eiköhän tämän kestä ;) Ja housut painaa täälläkin!! Kummallista kun ei se maha nyt NIIN iso ole. Jotenki vaan tuntuu että ei sais olla mitään ton mahan päällä niin olis...
  2. T

Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

Heippa! Onpa inhottavaa että niiskuneidillä on pahoinvointi tullu takaisin!! Mutta eiköhän se siitä joskus lopu kokonaan, toivottavasti!! Mua ei muuten haittaisi toi painonnousu ( tähän mennessä siis 2kg, aika maltallista kai kuitenkin) mutta kun pitäisi parin viikon kuluttua mahtua...
  3. T

~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

Heippa! Yritin jo lähettää viestin, mutta onnistuinkin sitten poistamaan sen! Oi mitä ihanuutta!!! argh! Painosta piti kirjoittaa.. Noususuhdanteista ollu täälläkin, pari kiloa tullu! Ja näytää siltä niin kuin olis bisse ja grilliherkut kesällä maistunu! :( mä niin odotan sitä oikeeta...
  4. T

PCO ja vähähiilihydraattinen ruokavalio

Mä jätin pois kaikki viljat ekan kahden viikon ajaksi. Mä katsoin finellistä ruoka-aineiden hiilarit ja kyllä ihan punnitsin kaiken. Hyvä puolihan siinä on se, ettei sitä punnitusta tarvii tehdä joka kerta, suunnilleen samanlainen lounassalaatti=saman verran hiilareita :) Kyllä niitä kasviksia...
  5. T

Ruokavalion muutos näkyi oikeastaan heti. Tai ehkä se alku oli niin rankkakin että väkisin näkyi :) En muista tarkkoja päivämääriä, mutta se kierto jonka keskellä aloitin karppauksen, lyheni n. 30 päivään ja seuraava kierto oli sitten se jossa ihme tapahtui! Ja olis siitä karppauksesta muutakin...
  6. T

Onpas herättänyt keskustelua, ja hyvä niin :) Mä olen aina ollu normaalipainoinen, karppauksella muutama kilo tuli alaspäin mutta ei siis suurta muutosta. Paino ei siis ainakaan mun PCO:hon vaikuttanut! Jotain verikokeita musta otettiin kun lapsettomuushoidot aloitettiin, ja kaikki oli...
  7. T

Kiitos Sartsa! Kieltämättä mukavat naurut irtos :D
  8. T

Heippa! Täällä vielä yksi "mattimyöhänen", ehkäpä mukaan vielä pääsee? :) Oon kovasti lukenut teidän juttuja heti plussatestin tehtyäni (27.5!!!) mutta en ole uskaltanut vielä kirjoitella.. Tänään sitten käytiin ekassa "virallisessa" ultrassa, ja nyt päätin jo uskaltaa tänne tulla! Siellä se...
  9. T

Ajattelin kertoa lyhyen version meidän tarinasta, jospa se jotakuta muuta auttaisi! Eli mulla todettu pco, lasta yritetty nyt melkein kolme vuotta. Inssejä tehty 3, yksi IVF, kummassakaan hoidossa ei plussaa. Seuraava ivf suunniteltu syksylle. Reilu pari kuukautta sitten aloitin...
  10. T

Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

Mut voi tosiaan jo ottaa pois piinailijoista...! PASsiin sitten ens vuonna, ehkä sitten parempi onni :)
  11. T

Onnea tiinu! Täällä odotellaan menkkoja, eikä kauaa mene enää odotellessa.... pientä vuotoa jo ja mahajuilimiset on aikamoiset jo... huoh. No, ei muuta kun nokka kohti seuraavia pettymyksiä! (ei kauheen positiivinen asenne....)
  12. T

Mä testasin tänään clearbluella, ja näytti ihan pelkkää negaa. Hitto!! Nyt itkettää, tää on ihan paskaa!!! Onko tässä mitään järkee??
  13. T

Tänään posti sitten toi paketin. Ja niin, tokihan mun piti heti pissailla tikkuun. Aika ylläri. Ja mitähän siitä sitten sanois; vähän kontrolliviivan tulemisen jälkeen ilmesty toinen TODELLA hailakka viiva, myöhemmin muuttui lähinnä viivan paikaksi...!! Mitähän tästä sitten miettis??? Tää on...
  14. T

Monenlaisia kysymyksiä lapsettomuushoidoista

Kyllä ne lääkkeet korvataan. Korvauskattohan on kaikille sama, oli sitten mihin vaivaan vaan määrätty lääkkeitä.
  15. T

Siis oikeesti, mä en todellakaan uskalla enää testata. Tulin äsken töistä, ja suunnittelin että testaisin. Posti päätti mun puolesta, ei tullu testejä eli siis ainakin päivällä vielä siirtyy... ! Varmaan ihan hyvä. Jos mulla olis testejä kotona, olis niitä jo roskissakin aikas monta... :)...
  16. T

Hauveli ole täällä vaan, niin kauan kuin haluut :) Vedät meidän muut plussajunan mukaan!!! Tiinu kyseli oireita: edelleen samat; turvottaa ja tissit kipeet :) Tänään kyllä tullut lisäystä, alavatsassa on yksi tietty piste, mihin aina välillä pistää. Ei kovaa, mutta niin että tuntuu...
  17. T

Tiinu en uskokaan että oli tarkoitus moralisoida tai mitään :) toivottavasti en loukannut sua (tai ketään muutakaan!), taitaa vaan olla hermot kireenä. Suututtaa niin pirusti tää tilanne. Miksi ei voi onnistua??? Onko se nyt helvetti liikaa pyydetty?? Itseni kanssa täällä siis taistelen.... :(...
  18. T

:ashamed:Hmm... No, saunasta selvisin ihan ongelmitta, ja eiköhän nuo alapään "puhkomisreijät" jo umpeen ole menny.... Enkä mä suoraan sanottuna usko, että yhdessä siiderillä on mitään hemmetin vaikutusta mihinkään. V*tuttaa muutenkin; kun käydään lapsettomuushoitoja läpi, pitäis elää niin...
  19. T

ross Tää on kyllä niin hauskaa (??) kun ollaan koko hoito menty samassa rytmissä :) Täällä mennään samoilla kun tähänkin asti; tissit kipeet (edelleen yhtä paljon!) ei pysty oleen ilman liivejä yhtään, mutta niiden laittokin aika tuskasta! Mahaa turvottaa, mutta erityisiä tuntemuksia siellä ei...
  20. T

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Kuinka tää aika voi mennä näin hitaasti??? pp6 ja tuntuu ikuisuudelta! Todella ristiriitaiset tunteet, aika menee hitaasti ja toivon että pääsis jo testaileen, mutta toisaalta pelottaa ihan sikana!! Niin kauan, kun sitä negaa ei tule, on toivoa. Kyllä on hankalaa!! Muuten täällä mennään...

Yhteistyössä