Hakutulokset

1. T

Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

Heippa kaikille! Sartsa oon pahoillani!:hug: Lugeista... Ei mulle sanottu, että pitäisi makoilla niiden laiton jälkeen (mulla siis 200mgX3), enkä olekaan makoillu. Laittoajat on kanssa menny vähän niin ja näin, en oo juuri kelloa vilkuillu... Mutta tuntuu ne silti sisällä pysyvän, sormi...
  2. T

Ai niin ja sitä listaa varten: Tinttara83 1.IVF siirto 5.11
  3. T

Heips! Joku kyseli turvotuksesta? Joo-o, löytyy!!! Just kun punktion jälkeen laski, niin heti kohta tuli takasin. Mies oli jo ihan huolissaan tyyliiin "nytkö sulla kertyy sitä nestettä ja sun tarvii mennä sairaalaan?". Jep ;) Voi raukkaa.. Kun tää hoito alkoi, olin varma että nyt sitten...
  4. T

Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

HalleB toi on kyllä tosi ärsyttävää kun täytyy miettiä, että mitä voi tai ei voi tehdä näiden hoitojen takia. Toivottavasti sulla on työpaikka, missä voi hyvin sopia poissaoloista..!! :) Mulla viimesen inssin jälkeen iski niin suuri epätoivo, että itkin vaan, yötä päivää. Vähän siinä hankala...
  5. T

No piru vie, kai se täytyy kumminkin kirjoittaa.... Oon lueskellu tätä(kin) ketjua jo useampana päivänä... :) Seuraan Rossia kun muutenkin samalla aikataululla mennään ;) Eli PP2 täälläkin. Eilen pisti mahaa, ja nyt taas turvottaa. Ajattelin jo, että se meni ohi kun punktion jälkeen helpotti...
  6. T

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Mulla alkoi luget punktiopäivän iltana. En tiedä onko yleinen käytäntö vai kuinka yleensä...
  7. T

Ketään ketä pelottaa siirtyä hoidoissa eteenpäin?

Inssien jälkeen mulle tuli aika epätoivo. Kroppa oli ihan sekasin hormoneista mutta mitään tulosta ei kuitenkaan tullu. Sillon kyllä pelotti, ja mietitytti onko se sen arvosta. No, kesä teki tehtävänsä ja nyt aikamoisella innolla ekaa ivf:ää käydään läpi :) Nyt mä enemmän ehkä pelkään sitä, että...
  8. T

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Siirrosta kotiuduttu. yksi top-alkio matkassa :) Mutta.... tosiaan, 16 solusta vain NELJÄ oli kypsiä!!! Kuitenkin 3 hedelmöittyi ja niistä jopa kaksi top-alkiota!!! Kolmas on vielä kasvatuksessa, katsovat mitä siitä tulee... Onneksi pakkasessa kuitenkin yksi, mutta kyllä vähän harmittaa tää...
  9. T

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Täällä muuttui suunnitelmat. Hoitaja soitti juuri että siirto onko jo perjantaina, biologi oli sanonut ettei kannata jatkaa viljelyä maanantaille. Pelottaa minkälainen kato siellä on käyny, onko enää mitään huomenna... :(
  10. T

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

MT79:hug: kauhea juttu kävi teille! Voimia! RossMeillä on kyllä niin sama meininki!! Täälläkin punktiosta kotiuduttu, ja 16 solua myöskin. Mä en tiedä mitään kypsyydestä, en älynny kysyä...! Mulle sanottiin että siirrossa (maanantaina) sitten tietää paljonko hedelmöitty. Voiskohan sinne...
  11. T

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Heips! Hurjaa ollut teillä MT79!!! Mutta hienosti selvisitte siis :) todella toivon, ettei itsellä mene ihan noin... Täällä oli kanssa ultra tänään, ja nyt mennään samoilla linjoilla Rossin kanssa. Munarakkulat lisääntyneet, nyt näkyi 20 kpl suurin osa 17mm. Keskiviikkona punktio :) Mulle...
  12. T

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Tänne tullut hienoja uutisia! Paljon plussia, onnea kaikille!!! :D Kävin siis tänään ultrassa, ja löytyhän sieltä. Oikealta puolelta 7 munaa ja vasemmalta 10!! Suurin osa 10-11mm, mutta joukossa myös joitain 7mm ja isoin oli 14mm. Aikamoinen hajonta! Puregonit jatkuu samalla annoksella, ja...
  13. T

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Kyllä nää lisähormoonit on sitten ihania...!! Eilen hukkasin kihlasormuksen, etsin ja etsin. No, lopulta onneksi löytyikin, mutta etsintöjen aikana alkanut itku ei meinannu millään loppua. Mies sai lohdutella hysteeristä naista ja lopulta tyynnytellä itkevän uneen. Voi ihanaa!! Jos nyt muutenkin...
  14. T

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Täällä olisi uusi tytsi tänne ketjuun. Eli tiedossa eka IVF, muutama inssi tehtiin keväällä tuloksetta. 24.10 alkoi puregon piikittelyt (125IU), perjantaina eka ultra. Mulla nyt jo vähän tuntemuksia mahassa, nipistelee välillä. En tiedä voiko olla oikeesti vai kuvittelenko vaan...
  15. T

Julkinen terveydenhuolto, LUGESTERON tms lääkkeet ja VUOSI yrittämistä?

Yksi vaihtoehto on myös mennä yksityiselle gynelle. Siellä osaavat hommansa ainakin. Meille tehtiin tutkimuksetkin yksityisellä ja siirryttiin sieltä sitten julkiselle vuoden yrityksen jälkeen. Sitten päästiinkin suoraan hoitoihin kun tutkimukset oli jo tehty joten aikaa säästyi. No, tulosta ei...
  16. T

Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

Mä oon vähän kirjoitellu tuolla inseminaatioketjussa, mutta josko sitten tännekin; siellä tuntuu olevan välillä niin kovin hiljaista :( Taustoja: Yritys aloitettu 8/08, mulla PCO, miehellä simpoissa 0% normaalimuotoisia. Hoidot aloitettu tammikuussa, ensin clomit mutta siirryttiin jo samassa...
  17. T

Inseminaatio

Moi taas! Tuntuu, kuin olis pitempikin aika kun viimeksi kirjoitellu, mutta eipä taida pitkä olla...! Mulla nyt kp7, eli puregonit taas menossa. Maanantaina kontrolliultra ja sitten inssiä mahdollisesti. Nyt on jotenki fiilikset kyllä tosi matalalla, en usko tähän hommaan ollenkaan, vaikka...
  18. T

Inseminaatio

Täti tuli käymään. Eli ensi viikolla alkaa uudet pistokset ja sitten uusi inssi. Rahakeskusteluun viitaten: minkä hintaisia on ivf-hoidon lääkkeet?
  19. T

Inseminaatio

onnellinen onneton Onnea kauheesti!!! vau!! Täällä alkoi eilen kummallinen tuhruilu. Kummallinen siis siksi, ettei mulla menkat koskaan ala ruskeella tuhrulla vaan ne alkaa verellä ja mahakivuilla. Joita siis ei ole kumpiakaan!!! Mutta ehkä nää kaikki hormonit mitä itteensä tunkenu, vähän...
  20. T

Inseminaatio

Heipsan! Täällä on pp12. Eilen keksittiin miehen kanssa että pitää testi lähteä ostamaan... Ja sitten kun se oli ostettu, niin pitihän se tehdä...! No joo, eihän siihen tietenkään tullu kuin yksi viiva, joten se siitä. Tosin vasta pp11 ja tein testin illalla mutta tuskinpa siellä...

Yhteistyössä