Hakutulokset

1. T

Inseminaatio

Hahaa! Oireille rupee syy löytymään; maha sen verran kipeä että täti tulee käymään ihan kohta. Veikkaan huomista. En siis pääse edes testaamaan (to olisi vasta testipäivä). Noh, eipä kai siinä sitten muuta kun seuraavaan yritykseen..! Toisaalta sitten ei ehkä enää jännitä niin paljoa, joten...
  2. T

Inseminaatio

Mukavaa kun muitakin piinailijoita :) Täällä pp7, vatsatuntemukset kadonneet mutta tilalle tullut karmea tissikipu!!! Varsinkin nännit ihan tulessa :| Liekö mistä johtuvaa, pregnylistä? tulevista menkoista? vai....? Piinapäivät kuitenkin jo puolivälissä, että kohtahan tuo selviää...!!!
  3. T

Inseminaatio

Ensimmäinen inssi oli, siksihän tää niin ihmeellistä onkin.... ;) Mä mietin että voisko olla jotain ovulaatioon liittyvää vielä nää "nippailut"? Mulla kun PCO niin en tosta ovulaatiosta juuri tiedä...!! Mullla kanssa kauhea väsymys, töissäkin kyseltiin että olenko kunnossa kun oon niin...
  4. T

Inseminaatio

Moi taas! Inssi oli torstaina ja hyvin meni jännityksestä huolimatta :) Sen jälkeen ollu vähän vatsakipuja, tai ei oikeestaan kipua, sellasta pientä nippailua, vähän menkkamaista. Mistähän johtuu? Onko muilla ollu..?
  5. T

Inseminaatio

Moi! Oon täällä kanssa uusi, lukenut kyllä ahkerasti mutten "uskaltanut" kirjoittaa :) Meillä siis tilanne se, että mulla PCO ja miehen siittiössäkin häikkää (normaalimuotoisia 0%). Tässä kierrossa aloitettu clomit, mutta ei juurikaan munia kasvattanut joten lisäksi puregon-pistokset. Nyt...

Yhteistyössä