Hakutulokset

  1. F

    40+ so what wol.13

    Hei vaan kaikille ja erityisesti Murmurille voimia jaksaa eteenpäin. Näyttää olevan uusia tulokkaita sitten viime viestini aika monta - tervehdys vain kaikille. Itse en kovin usein laita viestiä, vaikka lueskelenkin palstaa. Ehkä tämä alkaa olla sitä luopumisen alkua. Noh, vielä se toivo jossain...
  2. F

    40+ so what wol.13

    Suuresti onnea plussanneilla ja jaksuja plussaa kaipaaville! Mulla kp 8. Kyllä oli pitkä kierto eikä meinannut millään loppua eli täti antoi odotuttaa itseään. Niinhän siinä lopulta käy, koska mistään muusta ei voinut olla kyse. Ei varmaan tässäkään kierrossa ole mitään mahiksia, jos ei...
  3. F

    40+ so what wol.13

    Wiennalle onnea plussasta ja vielä plussaa odottaville juksuja ja sitkeyttä! Mulla tänään kp 1. Onneksi tuli melko lailla ajallaan, kun laskee tuosta oviksesta.
  4. F

    40+ so what wol.13

    Heippa vaan kaikille! En ole oikein jaksanut viestiä, kun tuntuu pikkuisen tuo matala mieliala valtaavan elämää. Oliivittareille kiitokset päivityksistä. Tänään olis dpo0. Taisi tuo dieetti (on jo ohi) vaikuttaa sen verran, että oviskin myöhästyi. Joo, ja vaikka miestä ei ole mailla ei...
  5. F

    40+ so what wol.13

    Täällä menossa jo kp3. Ihan hyvä, että kierto toimii. Oon tässä yrittäny pistää itteäni kuriin, kun on tämän prosessin aikana (6v) tullu n. 15 kg lisää painoa. Ja pienessä ihmisessä sellanen näkyy... Rattoisaa perjantai-iltaa!
  6. F

    40+ so what wol.13

    Voi pahus, Oliivitar, minkä teki. Toivottavasti vielä jaksat eteenpäin. Täällä oli tänään tällainen päivä: 110913 - Image - Aijaa.com Itse asiassa ovisplussa tuli jo eilen ja tänään varmaan sitten irtosi eli olis sitten varmaan dpo0. Nyt ei kyllä tuntunut niin kovia kipuja, mutta näin...
  7. F

    40+ so what wol.13

    Tänään vois sitten olla vaikka kp2. Jotenkin en enää osaa ottaa asiaa mitenkään raskaasti, kun en usko tärppeihin enkä ihmeisiin. Joku uusi täällä - anteeksi, en nyt muista, kuka - oli menossa yksin lahjahoitoon. Itsekin kävin pari kertaa. Taisin kuitenkin stressata aivan liikaa, kun tuli...
  8. F

    40+ so what wol.13

    Aurinkoista lauantaita naiset! Täällä ainaski vielä aurinko paistelee, joten pitänee käyttää hyväksi ja ajaa nurtsi - nyt kun sellanen on :) Täällähän on tapahtunut yhtä jos toista. Olen pahoillani Esteri1, että kävin niinkun kävi - jaksamista. Ja susseli72 - pahus sentään tuota tätilöistä...
  9. F

    40+ so what wol.13

    Heippa vaan teille ihunaiset naiset! Niinpä minä näytän kovin yksinäiseltä tuolla piinislistalla ja kyllä minutkin sieltä voi poistaa. Vielä ei tule kuin pikkuruisen verran verta, mutta huomenna varmaankin hanat jo aukenevat - on sellainen kivulias olo. Toivottavasti nyt sitten tulee...
  10. F

    40+ so what wol.13

    Perjantai 26.07.2013 nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta Marza (43).......................kp 1/30.................yk 2v susseli72 (41)............... kp 1/23-27.......... yk 5 oliivitar (42)...................kp 3/26-32..........yk 8 Fiialiia...
  11. F

    40+ so what wol.13

    Kylläpä tuo päivittäminen oli kinkkistä - ei meinannut sitten millään onnistua :( Voi oliivitar - olen tosi pahoillani. Kovasti voimia ja uskoa tulevaan. Talvi-74 ja Esteri1, miten hienoa, että asiat näyttävät noin hyviltä :) I-K:lle myös oikein sylikaupalla onnea! Samoin Mafinkalle...
  12. F

    40+ so what wol.13

    Perjantai 26.07.2013 nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta susseli72 (41)..... kp 1/23-27... yk oliivitar (42)...................kp 3/26-32..........yk 8 Fiialiia (40+)...................kp 17/27-30...........yk yli 6v Minttu71 (41)..................kp...
  13. F

    40+ so what wol.13

    Täällähän on tosiaan käynyt melkoinen plussapuhuri. Oikein paljon onnea Esteri1, Talvi ja varovaisesti myös oliivitar :flower: Pysyköön pikkuiset matkassa loppuun saakka! Muille tärpikästä kiertoa! Ja tervetuloa Limppu72! Olen ollut vähän aikaa poissa. Nettiyhteyden sain vasta nyt uuteen...
  14. F

    40+ so what wol.13

    Talvi-74, toivottavasti kuitennii muuttuu kahdeksi viivaksi vielä tuo testi... Onpahan jännät paikat sinulla Esteri1! Tuon, että onko teistä hommaan, voi käydä testaamassa. Kunnallisella puolella ikäraja on 39 (ainaskii meillä), mutta esim. Väestöliittoon pääsee yksityisesti todella nopeasti...
  15. F

    40+ so what wol.13

    Heipä hei ja kiitokset kysymästä - on täti tullut vierailemaan eli nyt on jo kolmas päivä. Olen kyllä kotosalla jo, mutta nettiyhteys ei vielä toimi (nytkin oon ihan muualla tämän netin päässä) ja siksi vierailut tänne ovat jääneet vähäisiksi. En oikeestaan ole ees pettynyt tai surullinen...
  16. F

    40+ so what wol.13

    Perjantai 12.07.2013 nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta fiialiia (40+)...................kp 3/27-30...........yk yli 6v pippuripiia-70 (42).......kp 11/26-28...........yk 7? Memmu05 (40).............kp 16/23-33...........yk 2 marza...
  17. F

    40+ so what wol.13

    Edelleen lomamatkalla, mutta päivitin taasen listaamme. Toivottavasti meni oikein. Kertokaatte, kun/jos haluatte listalle mukaan - sinne mahtuu vielä. Täällä ihan tilanne ennallaan eli tätiä ei näy, mikä suuresti kummastuttaa minua. R-testejä minulla ei ole, muuta tein o-testin eilen ja...
  18. F

    40+ so what wol.13

    Tiistai 09.07.2013 nimi / ikä.....................kp.....................yrityskerta pippuripiia-70 (42).......kp 8/26-28...........yk 7? Memmu05 (40).............kp 13/23-33...........yk 2 marza (43)......................kp 14/30.................yk 2v Talvi-74 (39)..................kp...
  19. F

    40+ so what wol.13

    Päivittelin tuota listaa. Talvi-74, haluaisitko piinislistalle? Olisiko se dpo 4 tänään? En ole edelleenkään testaillut. Sellaista pientä jomotusta on tuolla ollut, että täti tullee kyläilemään nyt viikonlopun aikana. Vaan kertoilkaapa muutkin, jos haluaisitte tuonne piinislistalle -...
  20. F

    40+ so what wol.13

    Perjantai 05.07.2013 Nimi / ikä.....................Kp.....................yrityskerta PippuriPiia-70 (42).........kp 4/26-28...........yk 7? memmu05 (40)..............kp 9/23-33...........yk 2 Marza (43).....................kp 10/30.................yk 2v lily-rose...

Yhteistyössä