Hakutulokset

  1. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    IIIIHANA SÄIHKIS SULLA ANGEL EYES:heart::heart:
  2. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    ONNEA TELLU:flower:=):heart::heart::flower:=):heart:
  3. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    :flower::heart::flower::heart:=)=) IHANAA!!!! SUURENMOISET ONNEN TOIVOTUKSET ANGEL EYES
  4. R

    Viidennet,kuudennet,seitsämännet jne vauvat=) syksy 2010

    Tämmöttinen tää nyt sitten olis :heart: Päästiin sairaalasta kotiin. Ihanaa! Tulen paremmalla ajalla kirjoittamaan lisää. Tissit räjähtää kohta, on mentävä kysymään josko vauvelilla olisi nälkä.
  5. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Kiitoksia kaikille onnen toivotuksista:heart: Me päästiin kotiin. Tai oikeestaan lähettiin. Olisivat pitäneet vielä ties kuinka kauan.. Mä olen varma että toipuminen on paljon nopeampaa täällä kotona. Kyllä tosiaan tavallisen alatiesynnytyksen kokeminen kaikessa kivussa ja raakuudessaan...
  6. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Feenikslintunen Paljon Onnea:flower::heart: vihdoinkin! Tellu :hug::hug::hug::hug::hug: Miia Ihanaa että saat hyvin nukuttua. Aika menee tosiaan liian nopeaan.. Mä virun sairaalassa vieläkin... ties vielä kuinka kauan. Vauva on kyllä erikoisen ihanan täydellinen yksilö.:heart:
  7. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    ehkä nyt onnistuis kuvan klikkaaminen. Täällä ollaaan n.4-5 päivää jos hyvin menee. Pelottelivat kymmenellä päivällä...
  8. R

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    minulle syntyi tyttö eilen sektiolla 1.9.2010 klo.09:19 rv.38+3 3750gr ja 52cm Onnittelut kaikille vauvan saaneille:flower: ja voimia loppuraskauteen muille:heart:
  9. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    tämmönen tää nyt sit ois.
  10. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Heipat, en ole sanut kirjoitettua. Olen ollut huonossa kunnossa. Veren vuotoa vatsaan yms. Kivut järkyttävät, aivan kuin synnyttäisi tuollaista Feeniksen unen vauvaa :kieh: En oikeen saa nytkään kirjoitettua. Morffiinihuuruissa ei ajagtus oikein lennä. Nyt alkaa jo helpottamaan muuten...
  11. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    heippa, tyttö 3750gr ja 52cm klo9.19. nyt vasta pääsin heräämöstä. kirjoitan huomenna lisää.Liikaa huumehia päässä.
  12. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Se on menoa nyt. IIK :eek: Pelottaa yhtäkkiä ja oksettaa ja kaikkee.. heippa. Palataan astialle illemmalla:heart:
  13. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Miehes vois Feeniks olla iloinenkin jos luottaisit häneen gynekologisissakin asioissa.. Mä olen ite kuin viilipytty. Oikeesti, ihan jees fiilikset. Mutta kohta menee totaalisesti hermo tohon äijään. Nyt se luettelee mulle kaikkia hirveitä nimivaihtoehtoja. Huomenna aamulla pitää nimi olla...
  14. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    ..siis kun olin lähettänyt, tarkoitin.. Enhän mä nyt mikään lähetin ole.. Vai olenko :confused::rolleyes:
  15. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Just joo.. Taas hävis tekstit, kun olin lähetin:headwall: No jos vielä lyhyesti.. Feenikslintui , Kyllä sä huomiseen ehit mainiosti mukaan. Pyydä että sun miehes toimis gynekologina ja ronklais kohdun suuta ja niistäis vauvan nenän, niinkuin Tellunkin lääkäri tekee. Ja jos et ehi, niin ei...
  16. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Miia suurenmoiset onnittelut POJASTA. Aika hauska ylläri :laugh: noinkohan minäkin huomenna poijaan saan...
  17. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Angel eyes , hieno on maha sullakin. En osaa sanoa mitään, että kumpi siellä olisi. Mulla on aina ollut samanlainen tynnyrimaha ja vuoron perään on kumpaakin sorttia pukannut.. Sairaalasta palattu. Ai että oli ihania ihmisiä töissä synnytysosastolla. Ihan kävi taas harmittamaan, kun ei voi...
  18. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Feeniks , mä menin just tuolloin nukkumaan kun sä ton viestin kirjotit. Siihen asti sain päivystettyä sun tilaa ;) Näinkin susta sitten koko yön unta. Sä olit järkännyt katujuhlat, joissa soitto soi ja nauru raikasi. :laugh: Tellu Huomenna pyydät sitä lääkäriä niistämään vielä kovemmin vauvan...
  19. R

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    :wave: hyvät yöt vaan sullekkin Mä en ole viäl kerinny tästä koneelta sinne päällystys hommiinkaan....

Yhteistyössä