Hakutulokset

  1. E

    Kuinka paljon te kuntoilette/ urheilette viikossa?

    Ja lisäkysymyksenä että - minkä ikäisiä lapsia? - millaisia työaikoja? - miten lastenhoito?
  2. E

    Ideoita huomiselle..

    Kaikki kylpylät taitaa olla täyteen buukattuja ja kotona kerrostalossa nököttäminen ei nappaa.. ideoita, kiitos :)
  3. E

    Apua osa 2. Lapset mevät aatoksi isälleen, milloin pukki käy kotona?

    Eli, lapseni menevät aatonaatto illasta joulupäivä aamun isälleen, ja sieltä sitten he tulevat mummilaan. Onglema on milloin he saavat kotiin tulleet lahjat. Mummilassa asustaa nuoria enoja ja tätejä ja siellä pukki käy toki aattona, joten mielestäni olisi hölmöä, että joulupäivänä vain minun...
  4. E

    Apuja! 5-vuotiaan ykköstoive kaupoista loppu.

    Eli viisivuotiaani on toivonut vain ja ainoastaan yhtä asiaa joulupukilta, tämä kyseinen barbihärpäke on jokapuolelta loppu. Onko siis tyhmää jos joulupukilta olisi lapselle pahoittelukirje, jotain tyyliin "Joulupukin lelutehtaalta loppui materiaalit kesken, mutta joulupukki toimittaa lelun...
  5. E

    Minuu ketuttaa!!

    Mä olen niin lähellä räjähdyspistettä nyt. Voi heevetin heevetti!! Ukko, tai se tyyppi jonka kanssa vielä toistaiseksi asun saman katon alla, oli lähdssä yhelle siskoni ja sen miehen kanssa (tää on ihan jees juttu :) ) Suunnitelmat vaan muuttuivat sen jälkeen kun minä lähdin kotoa pois...
  6. E

    elämän valintoja

    Hakisko sitä kouluun sitte kun mittarimato aloitta ekaluokan ja toukka menee eskariin, niin 2-vuorotyö ei tekisi elämää hankalaksi.. Vai aloittaisiko koulun jo kun mittarimato menee eskariin? mh..
  7. E

    koululainen ja vuorotyö

    MItenkä 2-vuorolaiset ovat hoitaneet lapsen kouluun lähdöt ja pitkät illat? Mulla on vielä 2-vuotta aikaa tähän mutta kunhan pohdin.
  8. E

    Puhelinliittymän saanti, jos maksuhäiriö...

    Elikkä, jos minulla on maksuhäiriö, on miltään puhelinoperaattorilta saatavissa puhelinliittymää ilman takuu maksua? JA minkäköhän suuruisia ovat takuumaksut? Onko nettiliittymissä sama käytäntö?
  9. E

    että miksi?

    Ihmisen täytyy olla joskus vaan niin p¤¤¤eleen tyhmä ja hyväuskonen silmisilmänen idiootti? Kysynpähän vaan. Hel¤¤¤in kantapäät ja niiden kautta oppiminen!!
  10. E

    mitä leluja muiden 5-7 vuotiaat tytöt toivoo?

    ja mitäs ootta ostanu?

Yhteistyössä