Apuja! 5-vuotiaan ykköstoive kaupoista loppu.

Eli viisivuotiaani on toivonut vain ja ainoastaan yhtä asiaa joulupukilta, tämä kyseinen barbihärpäke on jokapuolelta loppu. Onko siis tyhmää jos joulupukilta olisi lapselle pahoittelukirje, jotain tyyliin "Joulupukin lelutehtaalta loppui materiaalit kesken, mutta joulupukki toimittaa lelun syntymäpäivään mennessä tms." Syntymäpäivä siis kuukauden päästä.
 
"mä"
Kunhan ei sitten ole mikään sesonkituote, mitä ei tule hetkeen lisää kauppoihin. Muutoin olet pahassa pulassa synttäripäivänä. Ens vuonna sitten ajoissa liikenteeseen, jookos?
 
"mä"
Itse tekisin nyt tilauksen netistä ja soittaisin huomenna ko. liikkeeseen ja kertoisin, että lelu pitäisi saada pukinkonttiin. Ei se mahdotontakaan ole. Ja jos ei jouluksi tule niin onpahan synttäriksi valmiina.
 
"xxx"
Teet tosiaan niin että tilaat netistä nyt jos mahdollista. Jos tilaukseen voi laittaa viestiä mukaan laitat siihen ja/tai soitat huomenna heti aamusta vielä perään että olisi kiirus.

Jos vain voi niin maksaa vähän ekstraa että tulisi suoraan kotiin, taitaisi niin tulla vähän nopeammin eikä jumittaisi postissa.

Ja jos ei kerkiä niin onpahan ainakin tulossa ja voit just laittaa pukilta kirjeen että tulee jälkitoimituksena.
 

Yhteistyössä