Hakutulokset

  1. CanWen

    Muita äitejä Jyväskylästä?

    Niin ja saa laittaa yksityisviestiä mulle :)
  2. CanWen

    Muita äitejä Jyväskylästä?

    Moikka moi! Täällähän on paljon nuoria äitejä jyväskylästä! Täällä kans, kohta Jyväskyläläinen 23 vuotas, 3 vuotiaan ja 9 kk ikäisten tyttöjen äiti. Mahtuuko vielä mukaan teidän ryhmään, jos sellainen on? :)
  3. CanWen

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Tänne puolen välistä jotain päivittelyä :) Tervetuloa Sannikki takaisin! Halinapille nyt paljon voimia lepäilyyn, ja paljon terkkuja vauvalle sinne masuun että pysyttelis siellä vielä useamman viikon ja vahvistuisi :) Suski: Mä kans meen nukkumaan vasta 23-24 välillä. Joskus harvoin kun...
  4. CanWen

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Pitääpä päivittää itsestään jotain, että pysyy suht ajantasalla :) Suski: Hyvä että meni suht kivasti oksutauti ohi! Ja toivotaan ettei poikaasi tule tautia! Mahan kutinaa ei liiemmin täällä ole ollut, mutta silloin tällöin. Senkin olen huomannut johtuvan tietyistä paidoista, jotka on...
  5. CanWen

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Kiitos uudesta pinosta Lily-Jane! :) Tinsku: Täällä ei kovin pitkiä lenkkejä vedellä. Toissailtana käytiin pikkusen reilu puolen tunnin lenkki ja alkoi pistelemään inhottavasti, juuri kuin Griffski kuvaili! Sitten illalla kovottelee ikävästi mahaa ja nukkuminenkin on huonompaa kuin silloin...
  6. CanWen

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Harhaanjohtajalle ja hänen perheelleen suuren suuret onnittelut pienestä miehestä ja Eemelille kovasti voimia kasvuun :flower: :hug:
  7. CanWen

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Harhaanjohtajalle Paljon paljon voimia lepäilyyn ja toivotaan että Eemeli pysyisi masussa vielä! :hug:
  8. CanWen

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Pyyterin pojalle paranemisia! Hurjan kuuloinen kohtaus ollut, onneksi kaikki kuitenkin hyvin ja pikaista toipumista! :hug: Haippa1: Meillä kans tyttö sairasti keuhkokuumeen joulun välipäivillä ja osastolle jouduttiin jäämään, oli jo mennyt niin huonoon kuntoon. No, ihan mielellään sinne...
  9. CanWen

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Tinsku: Suvi on täällä päin ens viikonloppuna! Eka perjantaina heittää baarissa keikan, jonne en ainakaan mene. On liikaa porukkaa ja enemmän känniääliöitä, voi sattua joku tönäsenmään mahaan tai kaatuu päälle tms. Mut sit lauantaina se ois tanssipaikassa, siellä varmasti kans porukkaa ja...
  10. CanWen

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Voi kiitos sunburned tuosta vinkistä pyöritellä selkää pyyhkeen päällä! Heti sitä kokeilinki tuossa äsken ja täytyy kyllä sanoa että sattu aika saakelisti! Kuuluuko sen sattua aika paljon siinä vaiheessa kun se itse kipukohta pyörähtää pyyhkeen päällä??? Mulla se nimittäin sattu niin paljon...
  11. CanWen

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Siis korjaan, että lasin olen päivässä antanut nyt parin päivän ajan ja tuntuu auttavan! Muuten sitten hapanmaitotuotteita.
  12. CanWen

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Luomumilkille piti vielä kirjoittaa, että ikävää nuo lasten kakkaongelmat! Meillä myös 2-vuotias neiti ja täällä sama homma. Kakkaaminen on todella tukalaa. :( Saattaa mennä todella kauan sen työstämisessä. Ei toki istu koko aikaa potalla mutta aina välillä käy ja tuskastuneena lähtee taas pois...
  13. CanWen

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Lauantaita tänne :wave: Taas on tullut paljon tekstiä! Kekkasin uuden hyvän konstin että muistan useampaan kommentoida. Lukiessani kirjoitan wordiin aiheita ja sieltä sitten kurkin kirjoituksen ohella mitä piti kommentoida, muuten en kyllä muistais, tätä juttua tulee niin paljon :) Ei varmaan...
  14. CanWen

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Hoitojärjestelyistä olette puhuneet. Meillä molempien vanhemmat asuu tässä samalla paikkakunnalla, miehen porukat 2 kilsan päässä ja mun 10 kilsan päässä. Uskoisin, että mun äitini tulee sitten lähdön tultua tänne hoitamaan neitiä, oli se lähtö sitten yöllä tai ei. Jotenkin vain tuntuu että ois...
  15. CanWen

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Pikainen merkkaus tähän väliin että mihin asti olen lukenut! Siitä sokerirasituksesta! Täällä terkka on vaan niin välinpitämätön, ettei oikein tajua miksi siihen haluan. Jessi sitä tais kysellä että tietääkö esikoisen taustat, niin kyllä tietää, ja niistä vielä silloin mainitsin kun ilmoitin...
  16. CanWen

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Hienoa kuulla mmilia että kaikki oli kunnossa ja onnea tyttölupauksesta :) Kiitos kaikille tsempeista saada uus isompi kämppä! Jessi kyseli että missäpäin asutaan. En viitsi paljastaa paikkaa kun on niin pieni, mutta pohjanmaalla asustellaan, Kokkolan lähellä :) Minimammam...
  17. CanWen

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Tinsku meillä on kans asunto-ongelma. Ei millään oo meidän kunnalla tarjota isompaa! Kaksiossa asutaan ja täällä todella on ahdasta jo nyt. Vaatteet ei löydä paikkaa nytkään, niin sitte vielä vauvan vaatteet! Huoh. Ollaan kyselty ja oltu jonossa jo yli 2 vuotta!!! Nyt mentiin kyllä listan...
  18. CanWen

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Mukavaa alkavaa viikkoa mammat! Harhaanjohtajalla ollut pelottavat paikat! Varmasti säikäytti! Nyt vain lepoa! Onneksi vauvalla oli kaikki hyvin! :) Lumihiutale Toivottavasti sait jo tälle päivälle ajan! Epätietoisuudessa on kamalaa elää,vaikka kyse oiskin ihan vaan parista päivästä...
  19. CanWen

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Taas on tullut hurjan paljon tekstiä. En edes muista mitä piti kommentoida, vaikka kaikki luin... Kamala tapaus maaliskuisissa, ihan hirveää tuollainen :/ Voimia heidän perheelle! Kauniita massuja teillä, jotka laittanu kuvan :) Lunta tulee!!! En jaksais enää, synkkää ja ärsyttävää kun...
  20. CanWen

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Nyt sitten on pelkopolilla käyty. Tuli siinä puheeksi sitten meidän neuvola toiminta ja ilmi sekin, ettei meidän tämän hetkinen neuvolalääkäri edes saisi tehdä ultria, puhumattakaan np-ultrasta jonka tekee tavallinen tk-lääkäri. Kuulemma viime lokakuussa tullut voimaan sellanen laki että...

Yhteistyössä