Hakutulokset

  1. R

    Poika niiiiiin pipi :( Onko nyt liikkeellä enterorokkoa tms.?

    Pojalle nousi eilen yli 39 kuume ja yö oli tosi huono. Aamulla kuumetta vain 37,6, nyt illalla 40,2. Huoh. :( Onko nyt Treella tai muualla liikkeellä jokin virus, enterorokkoa tai vastaavaa? Sain huomiselle onneksi lääkäriajan. Pitäisi lähteä mökille perheen ja pojan kummien kanssa...
  2. R

    G: Lempi jätski ja keksi?

    Tuli palstan keskusteluista mieleen.... Jätski: twister ja daim-tuutti Keksi: ne pienet suklaapäällysteiset renkaat (en muista nimeä) ja Leivon Pikkuserkut :p
  3. R

    Kysymyksiä lapsen nukkumisjutuista jne.

    Minkä ikäiseltä otitte reunapehmusteet pois? Minkä ikäisenä lapsi alkoi käyttää tyynyä? Minkä ikäisenä siirtyi tavalliseen sänkyyn? Entäpä alkoiko jossain vaiheessa nukkua myöhempään kun herätä joka jumalan aamu klo 06.00, meni sitten nukkumaan klo 20 tai 21 tai myöhemmin? Kiitti. :heart:
  4. R

    Nam tuttipullo?? Muoks: MAM-tuttipullo

    Heippa! Meillä poika (9kk) juonut aina Nam -merkkisestä tuttipullosta. Nyt ostettiijn isompaa mallia oleva Nam-pullo. Siinä pienemmässä on alaosa irroitettava ja sisältää ilma-aukkoja. Tässä isommassa ei ole ilmaaukkoja alhaalla, eikä ilmeisesi missään muuallakaan. Poika joutuu aina juodessaan...
  5. R

    Pampers vs Libero

    Me käytetään Pampersia. Olen tykännyt siitä aina. Mun mielestä kivan ohut vaippa ja tosi hyvin pitää kuivana. Nyt olen sitten kuullut kaikkien ympärilläni hehkuttavan Liberoa. Yksikin äiti sanoi jumpassa toiselle, että ette mitään Pamperseja osta, Liberot on parhaita. Synnärillä muistan kun...
  6. R

    Pampers vs Libero

    Me käytetään Pampersia. Olen tykännyt siitä aina. Mun mielestä kivan ohut vaippa ja tosi hyvin pitää kuivana. Nyt olen sitten kuullut kaikkien ympärilläni hehkuttavan Liberoa. Yksikin äiti sanoi jumpassa toiselle, että ette mitään Pamperseja osta, Liberot on parhaita. Synnärillä muistan kun...
  7. R

    Piristystä maanantaipäivään äideille ja tuleville äideille :D

    JOS VAUVAKUUME ISKEE ON HAIKARAN TULOON SYYTÄ VARAUTUA HUOLELLISESTI 1. NAINEN: Harjoittele äitiyttä pukeutumalla aamutakkiin, jonka vyön alle tunget papusäkin. Pidä säkkiä vatsaa vasten seuraavat yhdeksän kuukautta. Yhdeksän kuukauden kuluttua poista 10% herneistä. MIES: Harjoittele...
  8. R

    Kertokaapas mikä meidän poikaa (8kk) vaivaa, ei nuku, ei syö?

    Räkätautia kestänyt 4 viikkoa, yskii ja on nuhainen. Kuumeilee välillä. Käytiin pe lääkärissä, koska yöt alkoivat olla tooooosi levottomia. Poika heräsi itkemään useita kertoja yössä eikä mikään tuntunut auttavan. Ei ollut korvatulehdusta tai muutakaan, mutta sai antibiootit pitkittyneen...
  9. R

    G: Kaunein/lempi huonekasvisi

    Heitin kaikki kuihtuneet kukkani bioastiaan eilen ja nyt koti huutaa uutta vihreää, mutta mitä se olisi? Mikä on sinun mielestäsi kiva huonekasvi. Itse pidän näistä: Enkelinsiipi http://puutarha.net/keskustelu/aihekuva.asp?id=115816 ja Anopinkieli...
  10. R

    Mitä tänään syötäisiin?

    Jouluruuat pursuaa korvista asti, joten mitä laittaa ruuaksi? Ei ainakaan mitään kinkkua, makkaraa yms. lihaa ei oikeastaan tee kauheasti mieli ollenkaan. Kalakin tuli syötyä eri muodoissa pyhät.... Eikä mitään porkkanaan, lanttuun tai perunaan viittaavaakaan..kiitos. Ideoita pinoon!
  11. R

    synnytyksen jälkeisestä masennuksesta kärsiville:

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1566221#m18037661

Yhteistyössä