Pampers vs Libero

Me käytetään Pampersia. Olen tykännyt siitä aina. Mun mielestä kivan ohut vaippa ja tosi hyvin pitää kuivana. Nyt olen sitten kuullut kaikkien ympärilläni hehkuttavan Liberoa. Yksikin äiti sanoi jumpassa toiselle, että ette mitään Pamperseja osta, Liberot on parhaita. Synnärillä muistan kun toisen lapsen saanut huontoverini käski miehensä uudelle kauppareissulle kun oli ostanut vahingossa kotiin Pamperseja.

Elikkä Pampers vs Libero. Mitä hyvää, mitä huonoa?
 
Libero on hajuttomampi omaan nenääni ja koska kertaalleen hyväksi todettua ei vaihtaa kannata niin ollaan Liberoja päädytty käyttämään kaikilla lapsillamme.

Ollaan muutama pampperssikin kokeiltu, sekä muumivaippoja ja niitä ekovaippoja, mutta Liberon koen meille parhaaksi.
 
Liberolla ei ole vaipoissa rasvoja kuten Pampersilla.

Me käytetään Liberoa musta se sopii meiän lapsen pyllylle paremmin.

Myöskin housuvaipat on Liberolla paremmat, Pampersista oli hävinnyt teippi jonnekin, tai sitten se paketti on viallinen.
 
Pampers
Meillä myös Pampersit käytössä. Tykkään kun ovat niin ohuita eivätkä vuoda. Esikoisella kokeiltiin myös Liberoita, kakkosella pitäydytty kokonaan Pampersissa. Ja jos ostaa isoissa laatikoissa eivät ole sen kalliimpia.
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja Rice:
Me käytetään Pampersia. Olen tykännyt siitä aina. Mun mielestä kivan ohut vaippa ja tosi hyvin pitää kuivana. Nyt olen sitten kuullut kaikkien ympärilläni hehkuttavan Liberoa. Yksikin äiti sanoi jumpassa toiselle, että ette mitään Pamperseja osta, Liberot on parhaita. Synnärillä muistan kun toisen lapsen saanut huontoverini käski miehensä uudelle kauppareissulle kun oli ostanut vahingossa kotiin Pamperseja.

Elikkä Pampers vs Libero. Mitä hyvää, mitä huonoa?
Pampers oli hoikalle esikolle parempi ku Libero, Libero falskas. Libero taas on pikkuveikalle sopivampi :). Käytäntö sanellut vaipat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pampers:
Meillä myös Pampersit käytössä. Tykkään kun ovat niin ohuita eivätkä vuoda. Esikoisella kokeiltiin myös Liberoita, kakkosella pitäydytty kokonaan Pampersissa. Ja jos ostaa isoissa laatikoissa eivät ole sen kalliimpia.
Joo, mä ostan kanssa aina sen pahvilaatikollisen kerralla, missä on kaksi pakettia. Maksaa jotain 14 ja rapiat. Mun silmään edullinen. :)
 
Pampers
Alkuperäinen kirjoittaja Rice:
Alkuperäinen kirjoittaja Pampers:
Meillä myös Pampersit käytössä. Tykkään kun ovat niin ohuita eivätkä vuoda. Esikoisella kokeiltiin myös Liberoita, kakkosella pitäydytty kokonaan Pampersissa. Ja jos ostaa isoissa laatikoissa eivät ole sen kalliimpia.
Joo, mä ostan kanssa aina sen pahvilaatikollisen kerralla, missä on kaksi pakettia. Maksaa jotain 14 ja rapiat. Mun silmään edullinen. :)
Ainaskin CM:ista löytyy boxi jossa 3 pakettia teippivaippoja, hinta 24,90.
 
Pampers mielestani parempi, Libero on jaykempi ja kuitenkin ihan samalla tavalla pitavat. Molempia meilla kylla kaytetty, olen ottanut kumpaa sattuu olemaan tarjouksessa.
Meilla viela kaytossa teippivaipat, olen kuullut muualtakin, etta Liberon housuvaipat olisivat teippeja parempia. Eli kun siirrytaan niihin, niin testaan molemmat ja katsotaan sitten :).
Kokeiltu myos ne ekovaipat (kamalan paksuja ja jaykkia) muumivaipat (kovin isoja, tai siis korkeavyotaroisia) Lidlin vaipat (ihan ok, mutta kylla Pampers on parempi).
 
cukkis
meillä pamppersit jo päiväkodissa töissä ollessani tykästyin paperssin vaippoihin. utat sitten taas liberon housuvaipat ehdottomasti paremmat. just saatiin liberoita paketillinen kun kaverilla jäänyt pieneksi, ovat todella paljon paksumpia kun pamppersit sen takia en tykkää niistä.

Mutta on ihan maku asia.

Itse ostan pampperseja aina tarjouksesta paketti 9.90 tai 8.90 ja ostan sillon useamman niin selvitään toiseen tarjoukseen asti....
 
libero
Ehdottomasti Libero, testattu on muitakin merkkejä molemmilla lapsilla ja ne on huonoksi havaittu. Pampers haisee pahalle omaan nenään, lisäksi molemmilla lapsilla alkanut niistä peppu punottaa jo muutaman vaipan jälkeen-Pampers on myös aivan väärän mallinen meidän hoikille ja pitkäselkäisille lapsille ja falskasivat.
 
JS
Pampersin teippivaipat ja Liberon housuvaipat. :)
Näin meilläkin, paitsi että vaihdettiin jossain vaiheessa Pampersista Liberoon koska lapsella oli peppu punainen ja neuvola ehdotti vaippamerkin vaihtoa, joka auttoikin. Nykyäänkin huomaan että jotkut vaipat saa pepun "punastumaan" helpommin kuin toiset. Ei kyllä mitään hajua miksi.
 
meillä on ollut käytössä pääsääntöisesti libero, sopii meidän lasten vartalotyypille paremmin kun pampers, mutta on meillä pampersitkin ollu kyllä käytössä. mutta liberot olen mieltänyt paremmiksi. Muumejakin joskus ostin paketin ja ne oli aivan tooosi huonoja.
 
makuasioitakin mutta
Pampersit ihan ykkösiä! Liberot on kovia ja ainakin pyöreille vauvoille aivan liian tiukkoja. Pampers myös imee kaiken kosteuden itseensä, vaikka olisi täynnä pissiä yön jäljitä niin täysin on pintakuiva. Onhan ne kalleimpia vaippoja mutta maksan mieluummin laadusta kuin pidän lastani huonoissa vaipoissa.
 
hei
Pampersit oli ykkösiä teippivaipoissa, ohuempia ja parempia pukea. Mutta Liberot rulaa housuvaipoissa. Pamperseissa on terävät reunat eikä niissä ole suljentateippiä. Plus ne päästää kosteutta läpi.
 

Yhteistyössä