Hakutulokset

  1. F

    Pirkanmaan äidit!

    Fiinukka@gmail.com Kohta 30 vuotta, 1 poika 2-vee,asumme Länsi-Tampereella, laita viestiä!
  2. F

    Ainot ja Reinot häälahjaksi, Hinta???

    Ajattelin ostaa häälahjaksi Aino- ja Reinotossut, mistä halvinmmalla? Prisma, cittari, halpahalli....? Kertokaahan...
  3. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Meillä vielä mannitellaan äidinmaitoa ihan urakalla ja varmaan nyt enemmän kun on kipee :( Oliko muutenkin 6kk kohdalla se tiheän imemisen kausi? Muuten syödään 2x päivässä itsetehtyä sosetta jota oon tehnyt nyt luomujauhelihasta,porkkanasta,perunasta ja sipulista eilen laitoin tujauksen...
  4. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heips, long time no see... Meillä valvtottu nyt 6,5kk putkeen ja pari yötä on mennyt paremmin, paitsi nyt iski kamala nuha ja se häiritsee. Yksi hammas tuli tuossa viikko sitten ja harmittaa kun en huomannut, olisin antanut panadolia... Meillä Besafe izi combi vöillä kiinnitettävä vaikka...
  5. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heips mammat taas, Täällä väsynyt äiti joka kärsii unettomuudesta, monen monta yötä menee valvoessa viime yönäkin vauva nukkui jo 22 mutta itse nukuin vasta 04 ja sitten puoli 9 piti jo herätä huoh. Kuinka teillä menee päivä rytmi, oon ihan hakusessa…meillä näin: 9-10 ylös 11-12...
  6. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heips taas, Tämäkin mamma pisti Paille yv:tä jos faceen pääsis kans. Meillä harjoiteltu unikoulua aaton aatosta lähtien kun ukko heräs ihan 2h välein, olin jo ihan loppu kun en saanut unen päästä kiinni niin et porua vaan väänsin, rukoilin jo jumalaakin huh. No oltiin porukoilla koko joulu 3...
  7. F

    Koliikin hoitoa Tampereella?

    Härmälässä on joku, serkkuni vauva kävi hesassa vauva osteopaatilla koska niskaa särki, luulivat koliikiksi, jo kaksi kertaa auttoi, vauvalla oli aina kulmat utussa :(((
  8. F

    Tampere Lielahti-Lentäväniemi mammat!

    Täällä 27- vee kohta 5kk pojan äiti etsii kahvitteluseuraa lähialueen mammoista, itse asumme lielahdessa. Laita yv:tä tai s-postia: fiinukka@gmail.com
  9. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heips taas mammat pitkästä aikaa! Ollaan oltu flunssassa, vaavalla nuha ja silmätulehdus, yöt ovat olleet yhtä helvettiä ja päivätkin kitkutusta ilman päikkäreitä jne. No nyt se on ohi toistaiseksi ja kaksi viime yötä olleet ok huh! 16.päivä oltiin 4kk neuvolassa ja ekaa kertaa mun mies ei...
  10. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Sano Pai muuta, ei noi ihme kootut selitykset mene mun päähän!
  11. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Pakko tässä välissä tulla vähän avautumaan: Mitäs mieltä olette, hyvä ystäväni joka on lapseton menee naimisiin helmikuussa ja nyt ilmoitti että kutsuu vain sukulaisten lapset joita on n. 8kpl alle 3 vuotiaita ja sitten meidän kolmen ystävän 1 vuotiasta ja silloin n.6,5kk kahta vauvaa ei...
  12. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Ostin Lidl:istä tänään 2 imetysliivit lisää á 4.99 ja voin sanoa et 100x paremmat kuin triumph:in liivit jotka ostin ja olivat vielä kalliit, joten menkää ihmeessä katsomaan jos on vielä :)
  13. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Millanen :hug:
  14. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Julki-imettämisestä, imetän kyllä missä vaan ja valitsen yleensä suojaisan nurkan tms. rintani ovat kohtalaisen pienet joten ne ei loista kilometrin päähän, jos lapsellani on nälkä niin takuulla ruokin sitä missä vaan! ½ vuotiaana kuulemma rintaruokitut vauvat ovat painavampia ja vuoden...
  15. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    http://http://www.sinunapteekki.fi/catalog/maxmedica-disney-dtipat-10-ml-p-2436.html?cPath=24_49 Näitä D-vitamiinitippoja olen käyttänyt koko ajan, tuntuu et kovin moni ei tiedä näistä, eivät sisällä mitään ylimääräistä, tämä sinunapteekki tuntuis olevan aika edullinen!
  16. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    http://http://www.utuonline.fi/sisalto/ajankohtaista/mustaherukkaoljy_ehkaisee_ihottumaa.html Jos imetät niin kannattaa alkaa syömään noita mustaherukkaöljy kapseleita!!!!
  17. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Kardemumma Mulla oli käytössä rintakumit ekat 3-4 viikkoa ja sit pikkuhiljaa tarjosin rintaa aina ilman ja minä en myöskään ole vielä harrastanut seksiä, käytän ajan mieluummin nukkumiseen sekä paikkani eivät ole vielä niin kunnossa että lähtisin hommailemaan mitään...aikanaan sitten!
  18. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    3kk täyteen 15.7 ja painoa oli neuvolassa 6300g pituus 62,8cm eli kovin kasvaa Oliver pelkällä rintamaidolla! Terkka kehui aktiiviseksi ja ihanaksi hymypojaksi ja niinhän tuo onkin <3 Rokotuksista kamala huuto, ikinä en ennen ole tuollaista kuullut oikein kirkui ja sama homma seuraavana...
  19. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    I know the feeling!
  20. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heips Mammat! Teen saman eli kirjoitan eka wordiin kun on kyll tosi kivaa kun teksti katoaa… ? Meillä kans nuo päikkärit on kadonneet, aamulla heräämisestä 1,5h niin poitsu nukkuu n. 45 min ja seuraavat unet nukkui ennen jo puolen päivän aikaan 1,5-3h mut nyt ei…sellaisilla 40min-1h...

Yhteistyössä