Hakutulokset

  1. S

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Lämpimät onnittelut pienokaisistanne Orchidx2, Jääräpää, BM, Repa, Vappupommi ja kaikki muutkin jotka ovat tässä välissä ehtineet tuoda iloisia uutisia!!! Hurja synnytys Repalla, onneksi kaikki on kuitenkin hyvin. Hei missä tässä ketjussa vauvan jo saaneet keskustelevat jatkossa?
  2. S

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    En valitettavasti vieläkään ehdi lukea teidän kuulumisia, mutta kopioin meidän uutiset tuolta sikiöseulonnoissa kiinni-jääneiden puolelta. Meille syntyi poika 10.12.10 klo 12:00 mitoilla 4160g ja 51 cm Kotona pienen miehen kanssa Mutta valitettavasti en pääse kertomaan tähän ketjuun...
  3. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Maidän kuulumiset - kotona pienen miehen kanssa :heart: Mutta valitettavasti en pääse kertomaan tähän ketjuun niitä kaikkein iloisimpia uutisia, eli että kaikki olisi hyvin. Mutta tällä tarinalla on kuitenkin toivottavasti pitemmällä tähtäimellä onnellinen loppu. Meidän 3,7 mm niskaturvotus...
  4. S

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Huoh, näyttää siltä että te saatte tsempata mua tällä vielä piiiitkää... Eilisessä lääkärissä ultra oli säädetty niin, ettei suostunut antamaan kokoarviota täysiaikaisesta bebestä mutta erikoislääkärin mielestä vauva tuntui käteen n 3,8 kiloiselta... Mieli on vähän matalalla sen vuoksi, että...
  5. S

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Minäkin samalla asialla, kurkkimassa jääräpään kuulumisia... Täällä tänään laskettuaika ja sen kunniaksi supistukset on laantuneet kivuttomiksi... Olen iltapäivällä menossa neuvolaan taas kandien koekaniiniksi kokoarvioultraan. Jännittää - minkähän kokoinen tyyppi tuolla kasvaa? Onkohan radi...
  6. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Ihanaa Lumi-Marja, lämpimät onnittelut pienokaisesta :heart: Hurja matka sulla on ollut, mutta vihdoin maalissa. Oikein hyvää vointia toivottelen teille molemmille jatkossa :)
  7. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    :wave: Täällä taas - viimeisiä viikkoja jo viedään Minäkin tulin kurkkimaan josko Lumi-marjalla olisi täällä jo kuulumisia mutta vielä meitä näköjään pidetään jännityksessä. Toivottavasti siellä suunnalla on jo pienokainen saatu onnellisesti maailmaan! Minä olen ollut edelleen kiireinen ja...
  8. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    mamaquu - onnittelut hyvistä uutisista! Cabriogirl ja riina82 kuulostaa tutulta teidän tilanne. Meillä niskaturvotus puolisen vuotta sitten 3,7 ja 3,2 mm peräkkäisten päivien mittauksissa - istukkabiopsian tulokset normaalit (pikatesti), samoin rakenneultrien rv 16 ja 21 näkymät normaalit...
  9. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Vitsit että aika menee nopeasti! On muka ollut kauhee kiire koko ajan - oon käynyt täälläkin vaan kurkkimassa teidän kuulumisia. Mulla on jo 2 viikkoa mammalomaa takana ja yhä vaan kiirettä riittää :) Onnittelut sintsulle :flower: Lumi-Marjalle tsempitykset - toivottavasti pikkuinen tajuaa...
  10. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Voi ei Tuikku_ :hug: Olet ajatuksissamme! Kovasti jaksamista
  11. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Hehee, vikaa päivää töissä :wave: Mammaloma, here I come! Hurja tarina Lumi-Marjalta ja ihanaa että tarinalla on onnellinen loppu. Voinko udella, kuinka selvisi ettei pienellä ollut kaikki hyvin? Jääräpää, olin maanantaina koekaniinina kun kandit ylilääkärin ohjauksessa tekivät...
  12. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Mekään emme asiasta kertoneet paitsi noille kahdelle kaverille jotka olivat käyneet läpi saman aiemmin. Syynä oli lähinnä se, että mikäli olisimme joutuneet tekemään raskaita päätöksiä en olisi halunnut muiden niihin vaikuttavan. Prosessin aikana nimittäin tuli pitkälti päätettyä miten eri...
  13. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kiva jos voin vaan mitenkään olla avuksi PaaPaa :) Sen tässä on saanut huomata, että aika yksin asian kanssa on joutunut olemaan. Onneksi omassa ystäväpiirissäni on kaksi muuta jotka ovat aiemmin jääneet myöskin kiinni seuloissa suuren niskaturvotuksen vuoksi ja ovat siitä huolimatta täysin...
  14. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Hmm - tosi rajoilla menet PaaPaa. Ymmärrän hyvin että noilla lukemilla päätöksenteko on vaikeaa. Poikkeaman riski kun on tosi pieni. Itse lähtisin tilanteessasi miettimään asiaa sitä kautta, miten raskausajasta saisi mahdollisimman huolettoman. Jos siis uskot että asia jää paljon sinua...
  15. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    eelis onnea pienestä prinsessasta :flower: toive81 kaunis masu sulla! Ja ihania ultrakuulumisia :) Tervetuloa uusille ja tsemppiä alkuraskauden hermoiluun ja haasteisiin! Pitkästä aikaa laittamassa kuulumisia. Olen ollut tosi kiireinen töissä mutta nyt alkaa helpottaa kun olen saanut...
  16. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Tiinuliinille ja hernukalle tuhannesti onnea iloisista vauvauutisista! :flower: NeitiAurinko, hienoa kuulla että ultrassa kaikki oli hyvin! Mulla äitiysloma ja raskauden loppusuora lähestyy. Sain eilen neuvolassa kuulla että bebe on jo tässä vaiheessa asettunut lähtökuoppiin -...
  17. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kävin kurkkimassa jos NeitiAuringolta olisi jo ultrakuulumisia Ja Tiinuliinille kovasti tsemppiä viimemetreille :heart:
  18. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Onnea Näpiönti :flower: Ihania tällaiset uutiset meille jotka vielä joudutaan jännittämään. Me käytiin eilen neuvolalääkärissä joka ultralla samalla tarkasti poikasen mittoja. Kaikki näyttäisi olevan kunnossa ja sikiön painoarvio oli jo 1100g. Mutta kyllä vaan on pelottavia tilanteita noi...
  19. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Ja Championin uutiset minäkin bongasin vasta viestin jälkeen :hug: Toivotaan että vuoto vaan säikyttelee eikä tarkoita mitään kurjaa! Mullakin oli vuotoa esikoisen alkuraskaudessa ja kaikki meni silti hyvin. Kovasti tsemppiä!
  20. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Voi ei Cappuccino :hug: Kovasti tsemppiä ja onneksi pääset nyt tutkimuksiin! Ja onneksi teillä on esikoinen jo kotona - antaa varmasti vaikeina hetkinä uskoa siihen, että pikkusisaruksenkin vielä saatte! Päivitän pikaisesti kuulumiset neuvolalääkäristä. MÄ PELKÄÄN ULTRIA - KAMMOKSUN NIITÄ...

Yhteistyössä