Hakutulokset

  1. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Rakkaat palstasiskot! Olen viettänyt hiljaiseloa hauraan onneni kanssa, kun en ole uskaltanut luottaa siihen, että kaikki menisi hyvin, enkä ole mennyt tuonne odottajien puolelle. Mutta uskottava se on: Tämä pieni ihmisalku - tyttö :heart: - taitaa pysyä kyydissä loppuun saakka! Tänään...
  2. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Varhaisultrassa käyty tänään rv 6+0. Pieni sydän siellä tuikki ihan oikeassa paikassa :heart: Voi tätä fiilistä, tunteina yhtäaikaa helpotus ja onni, epäusko ja oksetus :) LA 14.2., jos sinne asti päästäisiin tällä kertaa. Kiitos ihanaiset seurasta, tuesta ja kannustuksesta! Poistun täältä...
  3. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Täällä taas pientä veristä vuotoa :'( Ihan samalla tavalla tiputtelee kuin ekassa km:ssä joka oli tuulimuna. Jotenkin niin epistä. Kerrankin mulla oli levollinen mieli, ja ehdin jo varovaisesti ajatella, että nyt taitaa onnistua. Niin eikös sitten taas... Voihan v*ttu kerta kaikkiaan. Uusi...
  4. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Voi vitsi miten hienoa, että niin moni kauan toivonut nyt saa plussaa! Varovaisesti jo onnittelen ja toivon parasta! Ja ihanaa, kun tekin testailette koko ajan :) Mähän sain jo veritestin tuloksen ja pakko oli silti testata vielä parilla kotitestillä, kun en meinannut uskoa todeksi...
  5. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Kiitos kaikille ihanille onnitteluista! Itse en vielä luota tähän plussaan. Heti kun jätin tänään iltapäivän lutinuksen laittamatta (kun hoitaja sanoi, että voi lopettaa niiden käytön), niin alkoi taas tulla punertavaa... Eihän se mitään hyvää lupaa :( Anteeksi vielä jos jotakuta loukkaa...
  6. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Nyt mä oon ihan ällikällä lyöty! Eilen pp 12 olin verikokeessa, ja tänään soitettiin, että arvo oli 241. WHAT...? Olin ihan oikeesti aivan varma, ettei tärpännyt, koska yhtään samaa oiretta ei ole ollut kuin aiemmilla plussauskerroilla. Ja kun tuli jo vuotoakin ja kaikkee... Tietysti on nyt...
  7. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Kiitos tsempeistä! Mutta voi miten mälsää, mulle ei soitettukaan vielä tänään testin tulosta. Soittavat sitten kai huomenna. En siis tehnyt lainkaan kotitestiä vaan pelkän veritestin. Meinasin kyllä eilen testata kotona, ja istuinkin aamulla pöntöllä kuppi kädessä, mutta sitten yhtäkkiä...
  8. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Täällä yks huono piinailija, jota ei ees oikeesti jännitä testin loputulos. Tiedän jo, että se on nega, tai korkeintaan joku kemiallinen. Menossa pp 11, ja piinailun alkupäivillä oli paljonkin alavatsassa tuntemuksia. Toivo tietenkin heräsi, mutta kuoli viimeistään eilen, kun alkoi...
  9. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Pyykki ja Vanil Hurrjasti onnea plussista, ja peukut pystyyn, että plussat ovat pysyväistä laatua :) Minä liityn piinailijoihin! Tänään siirretty yksi alkio, 12 jäi vielä jatkoviljelyyn. Mulla tehtiin tämä 3. ivf lyhyellä kaavalla, enkä oo oikein ehtinyt vaiheitani tänne kuvailla, mutta nyt...
  10. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Kaarne täällä taas moikkailee pitkästä aikaa, moi! :wave: Sellainen ylläri sattui meille, että päästäänkin seuraavaan IVF:ään jo toukokuussa! Ja vaikka kyseessä on Naikkari, hoito tehdään lyhyellä kaavalla. Jee, ei siis mitään inhottavia sumuja! Toukokuuhan on jo ihan pian... alkoi taas toivo...
  11. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Pitkästä aikaa täällä... En oo jaksanut lukea kenenkään kuulumisia, sori. Enkä oo jaksanut kirjoittaa omiakaan, koska mitään hyvää tai kiinnostavaa ei todellakaan kuulu. Ei päästykään seuraavaan ivf:ään vielä tässä kuussa, koska klinikalla on ruuhkaa. Eikä luultavasti päästä seuraavassakaan...
  12. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Kiitos kaikille teille tuestanne taas kerran. :heart: Mulle ainakin on tosi tärkeää, että on tällainen paikka, johon voi vuodattaa nämä surut ja ilot. Eilen juttelin puhelimessa klinikan biologin kanssa: meidän jatkoviljellyt alkiot eivät kuolleetkaan vaan kehittyivät kyllä blastoiksi. Niistä...
  13. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Nyt pelkkää omaa napaa, sori.:ashamed: Sain soiton klinikalta, ja tulikin paskimpia mahdollisia uutisia. R-testin tulos oli odotetusti nega. Mutta siihen päälle vielä sekin, että ne 6 kaunista alkiota, joita jäätiin jatkoviljelemään, kuoli KAIKKI. Siis ei mitään pakkaseen! Oon ihan tyrmistynyt...
  14. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Rödluvan Pahoittelut negasta :hug: Onnistutaan sit ens kerralla, jooko?
  15. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Moikka Täällä käyty aamulla veritestissä. Joko tänään tai huomenna soitetaan tulos. Mutta olen kyllä ihan satavarma, että se on nega. Mulla ei ole mitään oireita raskauden suuntaan, ei yhtään mitään. Ja aina on plussatessa ollut tietyt samat oireet. No, tuleehan näitä negoja, en jaksa enää ees...
  16. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Kehrä Tervetuloa mukaan! Tsemppiä punktion odotteluun, ja onnea hoitoon ylipäätään. :) ON. Täällä testattu cb:llä puhdas nega tänään pp 8. Ei edes haamun haamua. :rolleyes: No jatka tietenkin Lutinusta varsinaiseen testipäivään, mutta jotenkin meni jo usko tähän. Yleensä tässä vaiheessa on...
  17. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Sartsa ja Hautomo Onnea vahvistuvista plussista ja hienoista arvoista! Varovaisesti onnittelen myös Kebriä :) LadyBlue Ihania ultrauutisia! Onnea myös jatkoon. syssy Voi itku, ei noin saa käydä. :( Voimia! :hug: ON. Minäpä olen näköjään tällä piinailukierroksella itse rauhallisuus...
  18. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Dreamer Olipa hieno nousu arvossa, se on hyvä merkki! Onnea matkaan :) Sartsa Varovaiset onnittelut!:flower: Toivottavasti viiva senkun vahvistuu. Rödluvan Tervetuloa mukaan piinailujengiin! Ihan huippua että ovat alkiot korjanneet itseään, ihanaa että joskus käy myös noin päin :)...
  19. K

    Hoidot jatkuu 2012

    syssy Uskomatonta, ihanaa, hienoa!!!! :flower: Onnea matkaan!
  20. K

    Hoidot jatkuu 2012

    Aina muuten huvittaa tuo lääkkeen nimi: Synarela. Tuleeko se siitä, että synapsit relaa? :D

Yhteistyössä