Hoidot jatkuu 2012

***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF .................. Helmikuu
Kehrä .................. 4.ICSI ................ helmikuu
Joku_päivä........... 6. IVF 1. PAS......... helmikuu
Leppäkerttu-77 .....3.ivf/icsi 1.PAS ..... helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
InMyDreams ......... 3. IVF ................. helmikuu
Alexsandria ........... 2.IVF/2.pas ......... Helmikuu
HalleB................. 4.ICSI......... .......... helmi-maaliskuu, vko 9
HaaveissaToinen ... 1.IVF/1.pas ......... maaliskuu
Seline ................ 2.IVF ...................... maaliskuu
Mörkötys ............. 2.IVF/ICSI/ 2.pas .. maaliskuu
Miranda-81 .......... 3. IVF ................. maaliskuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... maaliskuu
Sintu74 ................ 5.IVF .................. Maalis-huhtikuu
Peppi1981............ 3.ICSI 1.PAS......... maalis-huhtikuu
Marianne1971....... 2. IVF ................. maalis-huhtikuu
Mariq ................... 3. ICSI 1.PAS.........Maaliskuu
Pyykki .................. 2.ICSI ................ huhtikuu
Miles ................... 3.ICSI................. Huhtikuu
Johkunen ............. 3. IVF ................. huhtikuu
Jadekivi ............... 2. IVF.................. toukokuu
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Mequ .................. 2. IVF .................
Lumetar ............... 1.IVF+ICSI/2.pas .....
Batinka ................ 1.ICSI/3.pas?
Tuuli1976 ............ 1.IVF/1.pas ?

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Kebri82 ................ 1.IVF ................... 1 ................... 16.2.
Leonita79 ............. 1.ICSI/6.pas ......... 2 ................... 16.2.
Kaarne ................. 2.IVF ................... 1 ................... 16.2.
Rödluvan .............. 1.ICSI .................. 1 .................. 20.2.
Nuppuska ............ 2.ICSI ................... 1 .................. 20.2.
Pepponen .............. 3.IVF/ICSI/1.pas .... 1 ................. 21.2.
Dreamer1 ............. 3.ICSI ................... 2 .................. 21.2.

***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............
Sannuliinu ........... Luomu ....... Tammikuu ............
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu ..........
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012 (2)
Syssy .................. Luomu ........ Helmikuu .............
Hautomo76 .......... 1.ICSI ......... Helmikuu ............
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
 
kebri82 toivottavasti sulla on kaikki hyvin ja sait verikokeista hyviä uutisia...

InMyDreams hienoa että teillä on onnistumisen mahdollisuudet parantuneet! tsemppiä hoitoon!

dreamer1 joo, toi vuoto juttu on aina yhtä inhottavaa ja pelottaavaa... mullakin oli viime hoidon jälkeen vuotoa kaikki sano että se on normaalia ja mun kohdalla siinä kävi sit huonosti, mutta ei aina todellakaan tarkoita huonoa uutista. jospa toinen tulisi vaan pois tai sit se on jotain muuta harmitonta vuotoa.. tsemppiä kovasti, tiedän niin sun tuskan mikä sulla nyt on...
 
Dreamer1: älä heitä kirvestä kaivoon vielä. Minä vuodin 3 päivää pp8-10 ja se oli sellaista vaaleanpunaista lugen ja veren sekoitusta, yhden kerran tuli selvä limakalvoklönttikin. Silti tässä nyt odotellaan varhaisultraan pääsyä.

mariq: uskomattoman huonoa tuuria sinulla. Toivottavasti tutkivat nyt tarkemmin, mistä moinen johtuu. Ei kenenkään pitäisi käydä läpi noin montaa keskenmenoa ja pettymystä... :hug:

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja hoidoissa jatkaville.
 
Voimia Dreamer1! Oliko vuoto kirkasta verta? Itse elän pp8 ja tässä yrityksessä koin myös pp5 kauhun hetkiä vessareissulla: paperiin tuli kirkkaanpunaista yhdellä vessareissulla. Mutta toistaiseksi tätä enemmän ei ole vielä valunut. Joulukuun yrityksessä pp4 tuli pari tippaa kirkasta verta. Tuolloin pp9 alkoi tuhruttelu ja seuraavana päivänä jo kunnon vuoto. Nyt ei vielä tiedä, miten käy. Että yhtä jännitystä on jokainen vessareissu! Voimia ja kärsivällisyyttä sinulle!

nuppuska niin on tuttu tunne pitkin päivää kuulostella ja arvuutella, että vuotaako sitä Lutinukset pöksyihin vai jotain muuta. Ei käy tylsäksi elämä. Yleisiä ohjeita "elä normaalisti, älä stressaa ja ajattele asiaa" on aika vaikea noudattaa, kun normaalisti ei 3 krt/vrk laita alakertaan kapseleita tai valu jotain pitkin päivää. ;) Yritetään vielä jaksaa nuppuska! Eipä täälläkään ole plussia näkynyt.
 
Kebrin kuulumiset kiinnostaisi, kuinka kävi? Toivotaan kovasti parasta!

pepponen, nuppuska, heippa vaan kanssapiinailijat! =) Kyllä on todella piinallista kun omaa oloa ei malta olla analysoimatta!! Ja just tuo kun ne Luget valuu niin aina kun tuntee että nyt jotain valuu niin juoksee ihan sydän kurkussa vessaan kattomaan ettei vaan menkat ala... Mulla nyt pp9 ja dpo13, ja pari päivää ollut semmoinen painontunne alavatsalla ja välillä vihloo. Muistuttaa hyvin paljon sitä tunnetta joka on ennen menkkojen alkua mutta ei oo ihan samanlainen. Eilen ja tänään on myös hetkellisesti kuvottanut pari kertaa :whistle: Kamalaa, kun mulla on oikeasti muutenkin kaikenlaisia vatsavaivoja, ei tää välttämättä tarkoita yhtään mitään mutta kun, mutta kun :stick: Ja koska on jo dpo 13 niin hirveästi tekis mieli testata esim. 17.2 vaikka testipvä on vasta 20.2. Kun silloin 20.2 on jo dpo18! Mutta yritän pysyä lujana, koska nega ylihuomenna voi silti olla plussa maanantaina, enkä haluaisi masentaa itseäni turhaan.
 
Sanos muuta Rödluvan! Vaikka ei haluasi kuulostella ja analysoida, niin pakostikin niin tekee pitkin päivää. Meillä on näköjään sama dpo menossa. Itse täällä arvon, maltanko olla testaamatta, sillä vain kerran olen näissä 3 aiemmassa hoidossa päässyt testaamaan oikeana pävänä (pp14), muulloin on menkat alkaneet aiemmin.
 
Heips!

En ole jaksanut kirjoitella.....
Oon alkanut tekemään vähän irtiottoa tähään palstaankin samoin kun hoitoihin.

Mutta juu tänään oli ultra ja 3.ivf/icsi 1.Pas on 21.02 tarkoitus olis siirtää 2 alkiota. Nyt otettiin lääkkeeksi myös kortisoni ja disperini ja siis zumet ja luget. Lääkäri naureskeli, kun ei mua nappaa hoidot enää ollenkaan alkiot vaan kohtuun ja sit kohti seuraavaa pas:ia ja saadaa tää hoitorumba loppumaan. Toisaalta lekuri sanoi et tää asenne voi olla hyvä, et pian sit ultraillaan kaksosia jaa-a enpä usko, mut koitetaan nyt vielä.

Halle B Mä oon kans aika pihalla palstan tohuista , mut ollan yhessä ihan kuutamolla =) Tsemppiä hoitoihin!!

Apua ketähän mä en ole onnitellut ++++ :ta
Eli onnea onnea ainakin Dreamer74 ,Syssy, Hautomo76 ,Sartsa00
Ihanaa odotusaikaa nauttikaa!!!!

Palaillaan asiaan :D

T: Leppis
 
Huomenta kaikille,

Leppis täällä on vähän samat fiilikset. Jotenkin on ihan toivonsa menettänyt.. PAS:ja tehdään liukuhihnalla, viimeinen pakkasessa oleva huurunenä siirretään tähän kiertoon. Jos menee pieleen, niin sitten taas olisi punktiota tiedossa.. Ei ole vaihtoehtoa, pakko jaksaa jos halutaan se pikkukakkonen joku päivä saada. Meidän tilannehan ei odottelulla miksikään muutu, ikä painaa päälle ja mitään luomuplussia ei ilman munatorvia ole odotettavissa. Meillä on vielä 1 julkisen puolen IVF käyttämättä, eli se kokeillaan ja sitten mietitään mitä tehdään. Nämä hoidot (tai tämä lapsettomuusasia) vaikuttaa ihan selvästi mun itsetuntoon, meidän seksielämään ja ihan kaikkeen. Mä en vielä halua luopua toivosta, mutta välillä kyllä meinaa usko loppua..

Mutta elän täällä hengessä mukana jokaisen teidän hoidoissa. Jokainen plussa on ilon aihe, kyllä niitä onnistumisia tulee, vaikka pettymykset ovatkin täällä ihan arkipäivää meille jokaiselle. Tsemppihaleja siis ihan kaikille teille, ja myöhästyneet Ystävänpäivä onnittelut jokaiselle!!

ON: eilen kävin ultrassa tarkistuttamassa tilanteen. KP 10, kaikki ok ja nyt vaan sitten bongaillaan ovista tulevaksi, että päästää siirtoon.

aleksis
 
Heip!

Piinailijoita onkin täällä useampia, mikäs itse kunkin teistä tilanne on? Plussajunan kyydissä jo vai vielä asemalla odottelemassa?

ON: Eilen oli punktio, ja muutaman päivän lisäaika Puregonin käytölle oli onnistunut toivotusti: folleja saatiin 12 kpl, joista kymmenessä oli solu! Itse toimenpide oli kivuliaampi kuin muistin (tai sitten aika kultaa muistot), mutta ei tästäkään mitään kammoa jäänyt. Mies seurasi aivan haltioissaan monitorilta solujen poimintaa... Monitori oli hankalassa kulmassa minuun nähden ja toisaalta olin sen verran pöllyssä, etten olisi pystynyt mitään "ohjelmaa" siltä katselemaankaan :D No, nyt sitten vain odotellaan huomista toivoen, että silloin saisi kyytiläisen mukaan :) Ja että pakkaseenkin saataisiin muutama tulevaisuuden toivo (mikä siis meillä ei ole vielä koskaan onnistunut).
 
Moikka
Täällä käyty aamulla veritestissä. Joko tänään tai huomenna soitetaan tulos. Mutta olen kyllä ihan satavarma, että se on nega. Mulla ei ole mitään oireita raskauden suuntaan, ei yhtään mitään. Ja aina on plussatessa ollut tietyt samat oireet.
No, tuleehan näitä negoja, en jaksa enää ees surra. Mutta pelottaa lähinnä se, jos en saakaan enää ikinä plussaa viime kesäisen kohdun kaavinnan jälkeen. Voiko olla, että kohdun kaavinnassa meni jokin pieleen, kun menkatkin muuttuivat erilaisiksi sen jälkeen? Hui, pelottava ajatus. :confused: Saanko ikinä tulla äidiksi? (Näköjään taas vähän pms-masista ilmassa :D)
 
No tämän siitä näköjään saa kun edes hetkeksi uskaltautuu toivomaan:headwall: Tänään (pp10, dpo14) alkoi kunnon menkkakivut (endon takia ne on aivan karmeat, eikö oo kysymystäkään etteikö kyseessä olisi kk-kivut) ja oon myös alkanut vuotaa. Lugejen takia ei oo kunnolla hanat vielä auenneet mutta silti. Tein testin, nega :'( Soitin gynen polille ja vahvistivat että saan lopettaa Luget ja yritetään suunnata katse ekaan PASsiin. Välikierto täytyy kuulemma pitää, ja sitten PAS luonnolliseen kiertoon. Eli jos kierto nyt jatkuu normaalisti niin seuraavan siirron pitäisi olla ihan huhtikuun ekoina päivinä.

Vituttaa ja masentaa kyllä aivan suunnattomasti. Oon lähinnä vihainen itselleni siitä että annoin itselleni luvan typerästi toivoa että voisin tulla raskaaksi.

Eli minulle voi päivittää....... 1.ICSI 1.PAS...... huhtikuu, ja ottaa minut pois piinailijoista.

Taidan siirtyä nyt hetkeksi taas taustailemaan ja yrittää koota itseni sirpaleet kasaan - taas kerran. Onnea muille piinailijoille, toivottavasti teitä onnistaa!
 
Vuoto oli ihan kirkasta verta, tosin sitä ei tullut kuin vähän paperiin, pyyhkiessä. Nyt on toistaiseksi pysynyt kaikenlainen vuoto pois, toiveita elättelen vielä. Turhan tuoreessa muistissa vaan edellinen kerta, silloinkin oli perjantaina siirto ja seuraavana perjataina alkoi tiputtelemaan ja sunnuntaina alkoikin sitten se kunnon vuoto. Rinnat on huomattavasti turvonneet ja kipeät. Menkkamaisia tuntemuksia edelleen...
 
Nyt pelkkää omaa napaa, sori.:ashamed:
Sain soiton klinikalta, ja tulikin paskimpia mahdollisia uutisia. R-testin tulos oli odotetusti nega. Mutta siihen päälle vielä sekin, että ne 6 kaunista alkiota, joita jäätiin jatkoviljelemään, kuoli KAIKKI. Siis ei mitään pakkaseen! Oon ihan tyrmistynyt ja epäuskoinen. Edellisessä ivf:ssä saatiin tuoresiirron lisäksi pakkaseen 5 blastoa, joista yhdestä alkoi raskauskin.

Hoitaja sanoi, että "voidaan kyllä kokeilla vielä toinen hoito, jos vaan itse jaksatte". Ai vielä toinen? Entäs se kolmas? Nytkö meistä tuli siis virallisesti epätoivoisia tapauksia, vaikka tähän asti lääkärit on olleet niin toiveikkaita? Voi v*ttu, nyt vetää kyllä mielen aika matalaksi. :'(

Onko kellekään muulle tullut näin erilaisia tuloksia eri hoitokerroilla?

Mulle voi siis päivittää 3. ivf huhtikuussa.
 
Voi Kaarne. :( Olen pahoillani. Mulla kävi myös niin, että 1. ja 2. ICSIssä saatiin molemmissa 6 alkiota jotka kaikki siirrettiin, sitten kolmannella kerralla saatiin pakkaseen neljä "täydellistä, kaunista" alkiota joista sitten kaikki hajosi samantien, kun alettiin sulattamaan. Samoin sit neljännen ICSIn saalis oli 3 pakkaseen joista vain yksi selvisi.

Eikä mitään selitystä osattu antaa, miksi tulokset heitteli noin paljon.
 
Voi ei Rödluvan! Olen todella pahoillani vuodon alkamisesta ja negasta! Sitähän tämä on, jatkuvaa vuoristorataa akselilla toivo ja epätoivo. Pakko on toivoa, että jaksaa näitä hoitoja, mutta kuitenkin se toivo niin usein viedään pois ja monesti ennen virallista testipäivää. Välillä toivoo jo sitä, että saisipa edes piinailla sen 2 viikkoa, ettei ala vuotamaan jo aiemmin. Pienet ne ovat toiveet välillä. Voimia Rödluvan :hug:

Kaarne sai myös ikäviä uutisia, voimahalaus sinullekin :hug:. Tiedän niin sen tunteen, kun koko hoitokuvio on yhden kortin varassa (meillä on 2 hoidossa päästy vain ja ainoastaan yhteen tuoresiisrtoon, ei pakkaseen mitään). Ei kai siinä auta kuin suunnata ajatuksensa kohti uutta hoitokierrosta ja toivoa parempaa lopputulosta.

Kehrä:lle onnittelut hyvästä saldosta kypsiä munasoluja! Toivottavasti teillä on huomenna hyviä uutisia ja pääsette sekä tuoresiirtoon että hienoja alkioita jää pakkaseenkin.

Dreamer1:n kanssa jatkamme siis piinailua veripisaroista huolimatta. Samat jännäämiset täälläkin, viimeeksi tuhruttelu alkoi pp9 ja se on tänään... Yritetään vielä uskoa ja toivoa!
 
Kehrä onnittelut hyvästä saaliista :)

Kaarne ja rödluvan pahoittelut ja voimahalit. Kaarne aivan uskomatonta, että noin huono tuuri käynyt teillä. Viisi on kuitenkin jo aika paljon. Voimia sinne!

Täällä pp8 lähenee loppuaan ja menkkakivut hakkaa alaselässä :( Mä en koko päivänä oo saanut mitään aikaseksi, kun kokoajan pelottaa noi menkkakivut. Ne ei ole vielä ikinä enteillyt mitään hyvää.. Mutta viimeiseen asti pidän toivoa yllä!!

Tsempit kaikille!
 
HalleB tsemppiä hoitoon!

leppäkerttu-77 tuuhan sit kertoon miten passi meni niin laitetaan sut piinailijoihin!

alexsandria tsemppiä oviksen bongailuun!

kehrä hieno saalishan sulle sit lopulta tuli! onnittelut siitä!

kaarne mulla kans vähän samoja fiiliksiä, että onkohan kohtu vahingoittunu keskenmenon yhteydessä kun sitä jouduttiin "ronkkimaan" (tyhjentään) kaksi kertaa.. toivottavasti ei.. harmi ettei teillä saatu yhtään pakkaseen, aika kauheeta miten eri kerroilla voi olla noin iso ero... kovasti jaksuja!!

rödluvan ja kaarne iiisot pahoittelut negoista ja tsemppiä seuraavan hoidon odotteluun! :hug:

nuppuska tsemppiä piinailuun!

jos musta ei 5 päivään kuulu mitään, niin olen reissun päällä enkä välttämättä pääse nettiin... eli päivittelen sitten listaa taas 5 päivän päästä ellei joku muu ole siitä jo huolehtinut... :)
 
***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF .................. Helmikuu
Kehrä .................. 4.ICSI ................ helmikuu
Joku_päivä........... 6. IVF 1. PAS......... helmikuu
Leppäkerttu-77 .....3.ivf/icsi 1.PAS ..... helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
InMyDreams ......... 3. IVF ................. helmikuu
Alexsandria ........... 2.IVF/2.pas ......... Helmikuu
HalleB................. 4.ICSI......... .......... helmi-maaliskuu, vko 9
HaaveissaToinen ... 1.IVF/1.pas ......... maaliskuu
Seline ................ 2.IVF ...................... maaliskuu
Mörkötys ............. 2.IVF/ICSI/ 2.pas .. maaliskuu
Miranda-81 .......... 3. IVF ................. maaliskuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... maaliskuu
Sintu74 ................ 5.IVF .................. Maalis-huhtikuu
Peppi1981............ 3.ICSI 1.PAS......... maalis-huhtikuu
Marianne1971....... 2. IVF ................. maalis-huhtikuu
Mariq ................... 3. ICSI 1.PAS.........Maaliskuu
Pyykki .................. 2.ICSI ................ huhtikuu
Miles ................... 3.ICSI................. Huhtikuu
Johkunen ............. 3. IVF ................. huhtikuu
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS........... huhtikuu
Kaarne ................. 3.IVF ................... huhtikuu
Jadekivi ............... 2. IVF.................. toukokuu
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Mequ .................. 2. IVF .................
Lumetar ............... 1.IVF+ICSI/2.pas .....
Batinka ................ 1.ICSI/3.pas?
Tuuli1976 ............ 1.IVF/1.pas ?

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Kebri82 ................ 1.IVF ................... 1 ................... 16.2.
Leonita79 ............. 1.ICSI/6.pas ......... 2 ................... 16.2.
Nuppuska ............ 2.ICSI ................... 1 .................. 20.2.
Pepponen .............. 3.IVF/ICSI/1.pas .... 1 ................. 21.2.
Dreamer1 ............. 3.ICSI ................... 2 .................. 21.2.

***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............
Sannuliinu ........... Luomu ....... Tammikuu ............
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu ..........
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012 (2)
Syssy .................. Luomu ........ Helmikuu .............
Hautomo76 .......... 1.ICSI ......... Helmikuu ............
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
 
Viimeksi muokattu:
Hellouta vaan... kesti tänne kirjoittaminen ku meillä kilahti molemmat tietokoneet :D Noh verikokeista sen verran että arvo oli 339 ja vastaa viikkoja, vuotoa aina vaan mutta en oo kipee mistään ja ei sitä edes tuu paljon, ihan vaan sen verran että huomaa ja se on sellaista ruskehtavaa. Polilta sanottiin että ens viikolla uusinta verikoe ja jos arvot nousseet niin hyvältä näyttää ja jos kaikki menee ookoo niin eka varhaisultra olis 5.3! Eli siirryn vissiinkin pinailijoista plussanneihin :D
 
Kebrille onnitteluja!

Täällä itellä huonoja uutisia, negaa negaa negaa näytti verikoe, oon aivan helvetin poikki ja surullinen ja niin sanoinkuvaamattoman täynnä lapsettomuutta ja hoitoja. Viimesen kuuden kuukauden aikana on tehty 6 siirtoa (ja siirretty yhteensä 9alkiota), eikä ees kiinnittymisyrityksiä. Vielä hetki sitten, ekan tuoresiirron jälkeen ,josta alkokin kaksoraskaus (meni kesken siten ,että varhaisultrassa todetiin ettei sydänääniä) oltiin niin "helppohoitosia" ja lekurit, useampikin, uskals sanoa, että eiköhän näistä alkioista joku lähde kasvamaan.. No ei lähteny ei. Helvetin helvetti. Nyt on sitten pakkanen tyhjä, ja niin on muuten todellakin pankkitilitkin. Ollaan jonoteltu julkiselle yli puol vuotta (naistenklinikalle) ja maaliskuussa on ensikäynti. Uskallan toivoa, että hoitoon päästäis huhti-tai toukokuussa, saa nähdä.

Tuli oman navan tilitys, oon kyllä sydämestäni kiinnostunut teiän kaikkien tilanteista ja seuraan palstaa päivittäin, nyt vaan ei oo voimia muuhun. Paitti että Kaarnelle haluun lähettää voimahaleja ja tsemppausta pettymyksen sietämiseen! Ja Rödluvanille pahoitteluja myös :(. Kyllä meiänkin vuoro vielä tulee, PAKKO TULLA!

Tsemppiä piinailijoille ja kaikille omiin tilanteisiin! Ootte palstalaiset mulle tosi tärkeitä :)
 
Viimeksi muokattu:
Olen käynyt aina silloin tällöin lukemassa teidän kuulumisia. En vain ole kirjoitellut. : / Nyt hoidot lähenee niin että viikon päästä alkaa Primolut ja vajaan parin viikon päästä sumuttelut.
Viimeistenkin tutkimusten tulokset tulivat ja mistään eikä kummastakaan löydy mitään vikaa. Silti ollaan menossa jo kolmanteen 1vf hoitoon. Ekassa hoidossa ei saatu munasoluja kuin neljä ja yksi hedelmöittynyt kuoli ennen siirtoa. Toisessa hoidossa saatiin 10 munasolua, 7 hdelmöttyi ja vain yksi kesti siirtoon asti. Saapa nähdä mitä kolmas ivf tuo tullessaan. Se on meidän viimeinen hoito.

Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut ikäviä uutisia saaneille!!!
 

Yhteistyössä