Hakutulokset

1. H

Miten reagoitte, kun lapsi päästelee ärräpäitä?

meidän poika oppi kaveriltaan oikein litanian kirosanoja. olen sanonut, että fiksujen ihmisten ei tarvitse käyttää niitä ja muutenkin kieltänyt aina. olen itse kyseisen lapsen vieraillessa sanonut, ettei meillä puhuta tuommoisia ja se on auttanut! usein ulkopuolisen aikuisen sana tepsii...
  2. H

lelujen keräämisestä

meillä kerättiin kaikki nieluun mahdollisesti mahtuvat lelut pois, kun vauva alkoi liikkumaan. saavat odottaa vielä! auttaisikohan rajojen asettaminen, vaikka niin, jos teillä on leikkihuone/ lapsen oma huone, että leluja ei tuoda sen huoneen ulkopuolelle?
  3. H

Pottailun aloittaminen

luulen, ettei kannata kehua, kun pissa tulee lattialle. :) eikä odottaa liikoja noin pieneltä vielä. eikös n. 2- vuotias vasta osaa kontroloida pissaamistaan/kakkaamistaan? mutta jos pottailu joskus onnistuukin, koita pitkittää potalla istumista antamalla kirjoja ja leluja tms. tsemppiä!
  4. H

Yli 1-vuotiaan imettäjät?

minulla toinen lapsi, 1v 3kk, jota imetän myös yöllä. välillä enemmän välillä vähemmän. ja todella, nyt kun pikkuinen on kipeenä, ei paljon muuta mene kuin rintamaitoa. olen kyllä ajatellut lopettaa yöimetyksen, vaan se vaatisi mieheni panosta. esikoisen vieroitin 2-vuoden iässä, kun aloin...
  5. H

9-10 kk vauvasi yöunet?

meidän tyttö 10kk, samat ajat kuin niinaniilla, herää tissille (olen yötutti) 1-4 kertaa yössä
  6. H

Otatteko te sen sikainfluenssarokotteen vauvalle ???

mä kyllä alleviivasin oikeen, että olen kuullut! aattelin, jos muutkin on kuulleet jotain sellaista, vai onko se vaan höpöjuttu.
  7. H

Otatteko te sen sikainfluenssarokotteen vauvalle ???

olen [b]kuullut[/b] sellaista, että jos ei ole rokotetta ottanut ja sitten sairastuu, niin ei sitten ei oteta sairaalaan hoitoonkaan!

Yhteistyössä