Hakutulokset

1. F

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

Heippa kaikille! En ole menossa 43/27 vaan aika lailla samoilla kierroilla kuin ennenkin... Eli en ole raskaana, mutta katsotaan syssymmällä uudelleen. Voitte poistaa minut listoilta. Kiitos ja Onnea kaikille tuleviin koitoksiin :) :wave:
  2. F

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

Ja heipä hei!! Frutti taas ilmoittautuu.... eli kp 1/27 yrityskerrat voisi vaihtaa vaikka 1, koska välillä ollut tässä näitä taukoja, niin ei sitten uudet jäsenet kauhistu ja menetä toivoaan. Kun mullakin on tosi säännöllinen kierto ja vauvaa ei ole tullut. Jännä juttu... jos kriisiä perheessä...
  3. F

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

Täällä ollaan... ja päivät ovat 2/27. On se ainakin mukavaa kun on tasainen kierto, vaikka ketään ei näykään. No mutta parisuhde voi paremmin, ei muuta kuin kesävauvaa toivomaan :) Onnea plussanneille!!
  4. F

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

Heippa! Täällä elellään 11/27 ja yrityskiertona nro 8. Minut saa päivittää, mutta huonosti menee vieläkin parisuhteessa, joten yritykseksi ei voi kiertoja kutsuja. Olen mielelläni edelleen kuitenkin listoilla, jos tämä elämä kääntyisi haluamaani suuntaan. T: Frutti
  5. F

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

Täällä ollaan ja menossa 3/27 Pettynyt en ole, kun tässä kuussa ollut superpahaaviokriisi... nyt hiukan parempi vaihe. Mutta silti mennään ilman ehkäsyä, en jaksa uskoa et tärppäis. No toivottavasti kevät parantaisi välit ja vois jatkaa yritystä :(
  6. F

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

Ja saanen ilmoittaa luvuikseni 2/27... No eipä tämä parisuhde kyllä olekaan juuri siinä tilassa, että vauva sitä pelastais, mutta jospa kevät kääntäisi taas onnen tähänkin torppaan. Ja onnittelut näille neljälle tänä vuonna plussanneelle! Onnea!!! :flower: :flower: :flower:
  7. F

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT JOULUKUUSSA

Täältä pikainen päivitys.... kp2, niinkuin arvasinkin :( Tsemppiä kaikille Jouluna ja Uutena Vuotena... Toivottavasti tulisi ensi vuonna paljon plussia. =)
  8. F

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT JOULUKUUSSA

Hei täällä ollaan, piinapäiviä vietellään. Täti todennäköisesti saapumassa :/
  9. F

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MARRASKUUSSA

Paljon onnea Sintyli ja Punakaneli :flower: :flower: :flower: :flower: Oma napa on kp1 :( Tästä kysynkin, kun aamulla tuli mieleen asia, joten en ole tullut ajatelleeksi; osaisko joku vastata, et laskenko kiertoni oikein kun tänään minulla oli siis 28/28 ja vuoto alkoi tänään, eli...
  10. F

Onnea Äitx2!!! :flower: :flower: :flower: Punakanelille kanssa onnitteluja haamusta :flower: :flower: :flower: Ihanaa kun kuulee plussista, kun itse painii kierron loppupäiviä :( En tarkoituksella ole hankkinut testejä kaappiin, kun ajattelin että kyllä se vuoto sitten alkaa, jos ei...
  11. F

Ensiksikin peukkuja listan kärkipäässä oleville!!! :heart: Ja oma napa on surullinen, koska eilen oli ovulaatiopäivä, laskujen ja kipujen perusteella, ja mies ei halunnut heilutella peittoja, vaan vetosi väsymykseen :'( Tässä kierrossa mennään nyt sitten vain sunnuntaisilla simpoilla...
  12. F

++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Piupulalle oli pakko tulla kommentoimaan noista kovista vatsakivuista että itse kun odotin ekaa, niin kärsin valtavista vatsakivuista 3 viikosta 9 viikkoon, mitkään lääkkeet eivät niihin auttaneet, kylmä hiki valui ja taju meinasi lähteä (yleensä yöaikaan, harvoin onneksi päivällä ) Ainut mikä...
  13. F

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT LOKAKUUSSA

Heippa! Päätin minäkin tänne jotakin julkaista, kun kerran olen kaksplussan sivuilla jo kesästä kuljeskellut. Olen 32 vuotias kahden lapsen äiti eteläsuomesta ja kolmas lapsukainen olisi haaveissa. Jossain elämän vaiheessa olin vankasti sitä mieltä että kaksi saa meille riittää, mutta...

Yhteistyössä