KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MARRASKUUSSA

Huomenta kaikille!

äitx2 Jännittävää! Uskailtaiskohan tässä jo ihan vähän onnitella?! :D

snowangel :hug: Mutta eiku seuraavaan kiertoon uudella innolla! Olishan se aika mukava joululahja saada plussa testiin ;)

Kävin eilen hakemassa apteekista Predictor-testin ja huomenaamulla ajattelin testailla. Lähden huomenna päivällä nimittäin tutun porukan kanssa jokavuotiselle "virkistysmatkalle" viikonlopuksi. Tietää sitten millä "eväillä" bilettää ;) Vähän kyllä jänskättää ja mieli on malttamaton, mutta odotan huomiseen...

Minä yritän nyt pitää vähän etäisyyttä tähän kuumeilupuoleen eli jos onnistun tässä aikeessani niin tuun harvemmin viestittelemään mutta hengessä mukana olen ja kerron jos jotain kerrottavaa jossain vaiheessa ilmenee. Jotenkin olen onnistunut stressaantumaan tästä vauvatouhusta ja yritän saada ajatuksia muualle . Eli käytännössä jos nyt käyn täällä palstalla monta kertaa päivässä niin sitten kävisin vain vaikka joka toinen päivä . Tuskin enempää harventamaan pystyn . mut jos se vaik auttais
Eli täti kyläilee edelleen eikä vähään aikaan minulla tapahdu mitään!
Plussatuulia toivottelen! :heart:

Jatkan kärkipaikoilla olemista, vaikka ilomielin jo tippuisin listan pohjalle kun en kyllä raskaanakaan ole. Huomenna on sitten kierto ennätyspituudessaan, ylipäänsä yli vuoteen ei ole ollut 40+ kiertoja.. Keskimäärin kierrot siinä 34 paikkeilla olleet. Tylsää. :attn:

Arvatkaa maltoinko oottaa huomiseen sen testin kanssa... Miinusta näytti testi tänään. En ole mitenkään hirmuisen pettynyt vaikka jotenkin oletin, että olisin voinut raskaana ollakin ;) Nooh, mukava viikonloppu tulossa ja kiva lähteä ihan "juhlimaankin" Edellisestä kerrasta onkin jo vähän aikaa ja noita ihmisiä näkee harvoin.

Jospa saisin sitte joululahjaksi plussan :) Plussaonnea kaikille listan kärjessä oleville ja tietysti muillekin!!!

Vieläkö tänne mahtuu mukaan? Meillä on kaksi lasta ja kolmas ois haaveissa. Ensimmäinen poika sai alkunsa nopeasti. Sitten mies vaihtui ja toista lasta tekemällä tehtiin yli kaksi vuotta. Pojat ovat nyt 9 ja 5 vuotiaat. taas tuli ero ja uudella miehellä todettiin että eläviä siittiöitä ei ollut lankaan. Käytiin hedelmöityshoidoissa..ei tulosta. Elämä heitteli suuntaan ja toiseen ja erohan se viimein taas tuli. Lopulta löysimme taas yhteisen sävelen nuoremman pojan isän kanssa ja elämä on kaikin puolin nyt hyvin :D .. paitsi että kolmas lapsi ei oo vielä ilmoitellut tulostaan :( Mulla on todella pitkät ja epäsäännölliset kierrot 30-65 pv ja luulenpa sen myötä että ovis ei tule niinkuin pitäisi. Nyt mennään kp 12 ja yritys kerta 3 alkoi. olen todella onnellinen jos tänne ketjuun mahtuu vielä mukaan :)

Tervetuloa Mirwab minun puolesta.
Itse olen huomannut, etten ovuloi joka kierrosta. Mulla on hirveät pistokrampit ovulaatiosta, niitä ei voi olla huomaamatta, ja jos kierto venyy tuonne 35 puolelle, niin jää se kramppailu pois. Ikäkin varmaan tekee, kun 30 on täyttynyt, että ovulaatiot harvenee.

Voi harmin paikka syksyinen, että ei napannut nyt tästä kierrosta. Mutta hauskaa viikonloppua! Tiedän tunteen, jos on jotenkin varma raskaudesta, niin pudotus on rankempi. Itse en ole uskaltanut olla varma, eikä pettymykset ole olleet sitten kovin pahoja. Mutta uusi kierto on aina uusi mahdollisuus. Ja tämähän on niin jännää muutenkin, olis melkein (ei silti kuitenkaan :D ) pettymys jos heti napsahtais. Jäis monet jännät paikat kokematta.

Kyllä sinä äitx2 raskaana olet, niin uskomme ja toivomme tuu silti kertomaan aamun tunnelmat. =)

Luin muuten joltain toisesta pinosta, erään kommentin, jossa kerrottiin, että munasolun hedelmöitymisaika oliskin vain muutamia tunteja. Kääk! Kiva juttu. Pitänee satsata ennaltavarmistavaan toimintaan, mieskin tykkää...

Onnittelenpa minäkin varovasti äitx2 :flower:
mrivab tervetuloa mukaan!

Kertokaas nyt et kuinka monta päivää menee ovulaatiosta kuukautisten alkuun?
Mietin vaan että jos se torstain ihme kipuilut oli oviksesta johtuvia, niin koskahan niitä menkkoja pitäs alkaa oottelemaan.

Tänään saapu postissa tilaamani testit.. niitä tuli 5kpl, vaikka tilasinkin vain 3 ja maksoinkin vain kolmesta testistä, jeee!!!
Ja joo testasin, yllättäen nega :D :ashamed:

kekkis kp??/??

Kiitos Wandii Kyllä kai se Suomi joskus tästä lamasta nousee ja töitäkin sitten löytyy. Miehellä kuitenkin vielä töitä, joten eiköhän sitä selvitä. Ja laskeskelin tuossa, ettei tulot kuitenkaan radikaalisti tippuneet, kun laskee pois matkakulut ja päivähoitomaksut, jotka tippuu, kun otin eskarilaisen pois hoidosta, jatkaa siis ainoastaan eskarissa ja nuorempi jatkaa hoidossa 10 pv/kk:ssa. Saan kuitenkin tarvittaessa lapset nopeasti takas hoitoon - näin sovittiin päiväkodin johtajan kanssa.

Plussatuulia kaikille puhaltelen :whistle: , toivottavasti pääsette pian tuonne odotuspuolelle. En ole siellä vielä hirveesti kirjoitellut, kun olen tämän viikon ollut tuon taudin kourissa - voi olla, että tuli tuo possutauti nyt sairastettua, kohtuu lievänä. Nyt alkaa tauti jo helpottamaan, mutta ei vielä huomenna parane mennä töihin.

haamuilee......

On juhlat tänään ja päätin testata predictor perus testillä ja siinä haamu tuli.
No ryntäsin apteekkiin koska menkkoihin vielä muutama päivä aikaa.
Ostin predictor early testin ja haalea haalea haamu, joskos edes selvää saa, vai näkeekön siinä ees mitään, jännä juttu koska aamun normi testillä selkeempi haamu...

en tiiä pitäsikös vielä vaihtaa merkkiä ja kokeilla kerran, niin tietää illalla juodako vaiko eikö juoda ;)

punakaneli Eikös sitä niin sanota, että haamukin on aina plussa? ;) Varovaisesti siis onnittelen ja innolla odottelen viivan vahvistumista!!

mirvab Tervetuloa :wave:

Mulla lähtö tänään viikonloppureissulle ja pakkailen viimeisiä :) Mukavaa viikonloppua kaikille ja kaikki tänä viikonloppuna testaavat laittakaa viestiä tuloksista niin pääsen sunnuntaina katsomaan tilanteen :D Toivottavasti saatais pian jo lumetkin maahan, kun alkaa jo kyllästyttää pimeys ja harmaus. Palataanpa sunnuntaina taas juttuun :wave:

PERJANTAI 20.11.2009

jenmo.......................................kp 49/26-29.........................yk 4
Ella-83......................................kp 47/24-46.........................yk 12
Lasihelmi...................................kp 40/30..............................yk 11
Sssalla......................................kp 40/32..............................yk 5
TaikaWiitta................................kp 33/23-30..........................yk ??
snowangel.................................kp 31/26-27..........................yk 16
syksyinen..................................kp 31/??...............................yk 1
äitx2.........................................kp 30/27-31..........................yk 1
JosMäOisinSä............................kp 29/31................................yk 1
Silmäterä..................................kp 26/36-41...........................yk 5
punakaneli................................kp 26/28-32...........................yk 2
Frutti........................................kp 25/28................................yk 3
Mädchen...................................kp 25/30-32..........................yk 1
Orwokki....................................kp 25/35................................yk 7
Sintyli.......................................kp 24/25-27...........................yk 2
gammi......................................kp 24/28-30...........................yk 1
Ilmatar.....................................kp 23/26................................yk 3
Summergirl...............................kp 18/24-28...........................yk7
UuTeEnNoUsUUn.......................kp 17/28................................yk ??
memmiliini.................................kp 15/27-40...........................yk 10
MarjaPorkkana...........................kp 14/30..................................yk.2
Minttis81....................................kp 14/25-35.............................yk 3
höperö75...................................kp 13/28..................................yk 17
mirvab........................................kp 13/30-65.............................yk 3
Poni06.......................................kp 10/28 ................................ yk 1
onlydream.................................kp 6/23-29.............................yk 5
Wandii.......................................kp 6/28-36..............................yk 1?
erka.........................................kp 4/28-31..........................yk 2

satukirjan sankari.....................kp ??/32-38...........................yk 1,5v
Unikeiju ....................................kp ?/30-33 .............................yk 11
fantasy......................................kp ??/??..................................yk 1
Black Adder...............................kp ??/??..................................
Poni06.......................................kp ??/??..................................
P123..........................................kp ??/??.................................
Laurelias....................................kp ??/??.................................
kekkis...................................... kp??/??...................................

Taustalla

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79
maamin82
Punaposket82
ärrieri
SMSM

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!

[/quote]

Tervetuloa mirvab! :wave: Lisäsin sinut listoille!

Varovaiset onnittelut haamuista punakaneli ja äitix2! :flower:

snowangelille voimahalit :hug: ! Jos ne ei nyt kuitenkaan alkais??? Toivotaan!

Täällä voidaan todellakin jo puhua yrittämisestä! Miehellä eilen lähes 40astetta kuumetta ja tämä makasi sohvan nurkassa keräämässä voimia että "jaksaisi laittaa vauvan alulle" :xmas: No eihän siitä sitten mitään tullut kuitenkaan... Nuorimmainen alkaa olla jo vähän parempi, mutta nyt esikoinen alkoi yskimään... Toivon että hän pääsee vähällä! Kahdella menossa tamiflu! Nyt jos itse sairastun niin meidän huusholli kyllä hajoaa käsiin! :/

Mutta taitaa siis meiltä mennä tämä kierto sivu suun... :ashamed: Ovisoireita on ollut jo pari päivää, joten sekin on varmaan jo ohi menossa... Jos ei nyt joku ihmeparantuminen ukolle käy tänään niin! :'(

Plussatuulia ja parempaa onnea muille toivottelen! ++++++++++++ :whistle:

I´m so with you Marjaporkkana.
Meillä on ollut koko kevät ja kesä tuommoista. Joku on ollut kipeänä, on ollut huolia tai reissua tai muuta vastaavaa, että just siihen oikeaan aikaan ei vain ole pystytty olemaan aktiivisia. Paranemisia sinne. Sairastaminen on vihoviimeistä!

Ja onnittelua haamusta punakaneli! :flower:
Haamu on minustakin jo plussa, siis jos sen kuitenkin siis näkee ilman taikatemppuja. Minä nimittäin aina yritän toiveikkaasti nähdä haamuja, mutta siis ne on jo puhtaasti mielikuvituksen tuotetta. (Jos sitä katsoo tästä kulmasta, tässä valossa/läpivalaisulla ja kallistaa päätä ja siristää silmiä niin ihan kuin siinä jotain häämöttäisi...) :LOL:

Onnea äitix2!! Se Se on! Kaikkea hyvää teille. Yritetään perästä tulla juu.

Kyllä haamu on aina plussa! Meidän esikoinen oli vielä viikolla 6+ jotain haamu. Sen jälkeen en enää testannut. Mut ihan terve kohta 6v.

Täällä ei mitään ihmeellisiä tuntemuksia. En tosin ole ehtinyt huomioimaankaan: Mulla ollut kiirettä töissä, pitkiä päiviä. Onneksi ovis- päivät ei sattuneet tähän kohtaa. Olis voinu aika hiljasta olla. "En minä nuku, pidän vaan silmiä kiinni. Jatkaa vaan!" :LOL:
Ensi keskiviikkona vois testailla, mutta en usko testaavani. Edellinen oli lähes 2v:n projekti, että tuskin tässä mitään kiirettä on.

Loistavaa viikonloppua kaikille! Lähden sytyttelemään kynttilöitä!

Onnea Äitx2!!! :flower: :flower: :flower: Punakanelille kanssa onnitteluja haamusta :flower: :flower: :flower:

Ihanaa kun kuulee plussista, kun itse painii kierron loppupäiviä :( En tarkoituksella ole hankkinut testejä kaappiin, kun ajattelin että kyllä se vuoto sitten alkaa, jos ei raskaana ole. Oireitahan tässä sitten enemmänkin kytistelen... taitaa olla kyllä ihan tulevia menkkaoireita :'( Ei auta muuta kuin odotella, nämä päivät ovat vaan aina niin surullisia. Töissäkin jos joku napisee turhista asioista, niin pistää vihaksi.
Katsotaan jaksanko olla maanantaihin asti ilman testejä... Pitää nyt hullua jännityksessä ;)

Frutti

Huomenia!

Mulle voi merkata kp 3/27. Niinhän se täti sieltä taas tuli :ashamed: Tuntuu uskomattomalta, kuinka kolmas pikkuinen antaa odottaa ja odottaa.
Eilen kävimme ystäväni kuukauden ikäistä vauvaa nuuskimassa, ja voi kuinka suloinen hän olikaan. Itkuhan mulla tuli, kun he pyysivät meitä kummeiksi :heart:. Olen niin onnellinen.
Toisaalta myös haikeakin olo, kun meidän piti olla yhtä aikaa raskaana ja äitiyslomalla... mutta näitä asioita ei todellakaan voi suunnitella etukäteen. Näin se vain on.

Onnea äitx2 ja punakaneli :heart:

LAUANTAI 21.11.2009

jenmo.......................................kp 50/26-29.........................yk 4
Ella-83......................................kp 48/24-46.........................yk 12
Lasihelmi...................................kp 41/30..............................yk 11
Sssalla......................................kp 41/32..............................yk 5
TaikaWiitta................................kp 34/23-30..........................yk ??
syksyinen..................................kp 32/??...............................yk 1
JosMäOisinSä............................kp 30/31................................yk 1
Silmäterä..................................kp 27/36-41...........................yk 5
punakaneli................................kp 27/28-32...........................yk 2
Frutti........................................kp 26/28................................yk 3
Mädchen...................................kp 26/30-32..........................yk 1
Orwokki....................................kp 26/35................................yk 7
Sintyli.......................................kp 25/25-27...........................yk 2
gammi......................................kp 25/28-30...........................yk 1
Ilmatar.....................................kp 24/26................................yk 3
Summergirl...............................kp 19/24-28...........................yk7
UuTeEnNoUsUUn.......................kp 18/28................................yk ??
memmiliini.................................kp 16/27-40...........................yk 10
MarjaPorkkana...........................kp 15/30..................................yk.2
Minttis81....................................kp 15/25-35.............................yk 3
höperö75...................................kp 14/28..................................yk 17
mirvab........................................kp 14/30-65.............................yk 3
Poni06.......................................kp 11/28 ................................ yk 1
onlydream.................................kp 7/23-29.............................yk 5
Wandii.......................................kp 7/28-36..............................yk 1?
erka.........................................kp 5/28-31..........................yk 2
snowangel.................................kp 3/27..........................yk 17

satukirjan sankari.....................kp ??/32-38...........................yk 1,5v
Unikeiju ....................................kp ?/30-33 .............................yk 11
fantasy......................................kp ??/??..................................yk 1
Black Adder...............................kp ??/??..................................
Poni06.......................................kp ??/??..................................
P123..........................................kp ??/??.................................
Laurelias....................................kp ??/??.................................
kekkis...................................... kp??/??...................................

Taustalla

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79
maamin82
Punaposket82
ärrieri
SMSM
äitix2

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!

[/quote]

Pahoittelu tädin kyläilystä snowangel! :hug:

Onnea äitix2! :flower: Sehän kävi nopeasti! ;)

Omaa napaa: Meitä ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää! Eilen heilutettiin peittoa vaikka mies oli kuumeessa ja mulla oli migreeni (puhumattakaan levottomasti pyörivästä kuopuksesta seinän takana...). Oli kyllä romantiikka kaukana! :snotty:

Nyt lähden lääkitsemään itseäni ja lapsia... Plussatuulia +++++++++++ :whistle:

Yhteistyössä