KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MARRASKUUSSA

Onneksi olkoon SMSM! :flower: :flower: :flower:

Sitä niin odottaa, että pääsee itsekin siihen odotusfiilikseen. Kunpa pian se nalli napsahtaisi. Pääsisi töistäkin vähän tauolle. Olen kyllä koko 3 vuotta kotona, jos ei konkurssiin mennä. Edellisten kohdalla jaettiin miehen kanssa, niin että nuorin meni hoitoon kolmen kieppeillä, vahnempi oli jo viisi.

Mutta minä siis ainakin olen ihan mestari kehittämään oireita ja viivoja testeihin, joten pitäisi rauhoittua. Mutta kun ei voi, se on ihmisen luonne vaan tämmöinen hieman dramaattinen ja paneutuva. Toivotaan nyt, ettei se häiritse tätä raskautumista, ainakaan paljoa.
 
Onnea SMSM :flower:

Minulla menossa nyt siis kp 26/27-31. Eli jännät paikat alkaa olla käsilä :whistle: Eilen särki päätä ja tänä aamuna mahaa ja olin varma et menkat alkaa mut ei vielä tätiä näy. Raskausoireitakin oon kuvitellu...mm. rinnat kipeet, närästystä, mahaa nippailee, väsyttää yms :D Mut johan se olis liian hyvää ollakseen totta jos nyt heti ekasta kierrosta tärppäis...

Plussa tuulia kaikille...vielä mahtuis heinäkuisiin osa meistä =)
 
Onnea tuhannesti SMSM! Ja plussatuulia niitä toivoville!!

Erka: mulla juuri nuo OneStep- testit näytti ihmeellisiä roskishaamuja/ viivanpaikkoja - enkä tosiaankaan ollut sitten raskaana. Kerran viivassa oli jopa hitunen violettiin vivahtavaa, mutta siis nega, ja tuli reippaasti aikarajan ulkopuolella. Mitkään muut ei ole moisia haamuja antaneet vaan aina puhdasta negaa tai selvempiä viivoja molempien raskauksien aikana..
 
Kiitos paljon maini76 ja ärrieri. Heinäkuisissa tosiaan ollaan ärrieri, pitää varovasti tulla sinne kurkistelemaan. Koetin jo neuvolaan tänään soitella, mutten saanut neuvolan tätiä kiinni. Pitää koettaa huomenna uudelleen, siellä kun tahtoo olla aikojen suhteen aina ruuhkaa, niin saa ajoissa varattua ajan äitiysneuvolaan =).

Se ois sitte Rapu tulossa meidän perheeseen, ennestään on 3 jousimiestä ja yksi kaksonen =).
 
Onnea SMSM!!! :flower:

Tervetuloa uudet eli Wandii ja JosMäOisinSä !
Mulla Wandii samat mielessä eli plussautumista odottelen mieluusti nopsaan hirmuisen vauvakuumeen, mutta myös sen vuoksi, että saa hetken hengähtää töistä. Samalla on aikaa miettiä josko haluaisi ja keksisi mahdollisesti jotain uusia tuulia työrintamalle.

Loppukiertoa täälläkin mennään ja jänskättää vaikka mitään maata kaatavia oireita ei kyllä ole suuntaan tai toiseen. Mieli on ollut vähän herkkänä, mutta sen voi laittaa väsymyksenkin piikkiin, kun pojat on sairastaneet lähes viikon ja unet ollut aivan olemattomia. Nyt viimein influenssa on selätetty ja vanhempi pääsee huomenna taas kouluun ja nuorempi päiväkotiin. Itselläni huomenna vielä aamuvuoro ja sitten alkaisi useamman päivän vapaa.

Kun tuosta kierron pituudesta ei ole tietoa niin en taida ihan vielä testailla. Ootellaan ensin, jos täti sittenkin erehtyy tulemaan kylään. Ja jos ei viikon sisällä kuulu niin sitte voisi testaillakin :)
 
Tervehdys kaikille ja onnittelut plussanneille :flower:

Minä olen täällä kärvistellyt ehkäisyn lopettamisen jälkeisissä tuskissa. Jostain syystä pelkkä ovis tekee mut tosi kipeäksi (eipähän tartte arpoa millon on...) eli pari-kolme päivää on ihan tuskaa, joskus jopa viikko. Sit kaks kertaa pahemmat menkkakivut päälle, niin eipä kyllä kovin kauaa tee mieli yrittää :kieh: No parhaiten kipuihin auttaa - yllätys, yllätys - seksi. Sitä siis :D Saapa nähdä miten käy kun meidän piti vähän kartella tässä kuussa ja vasta kuumeilla. Ens kierrolla sit yritystä :LOL:

Esikoinen korva- ja silmätulehduksessa. Reppana raasu. Onneksi sai tänään aamulla kuurin ja nyt alkaa oireet helpottamaan.

Jotain tautia on kai myös itellä ku lihakset on tosi kipeet, päätä särkee viidettä päivää niin et taju meinaa välillä mennä ja pahoinvointi aaltoilee ku raskaana ollessa. Työpaikalla useammalla samanlaisia oireita et ilmeisesti jotain tarttuvaa :(
 
Kiitos syksyinen toivottavasti tulet pian perässä heinäkuisiin, kuten kaikki muutkin =).
mussu81 nuo kuulostaa influenssan oireilta, siihenhän kuuluu lihaskipu, päänsärky, pahoinvointi, kuume, yskä jne, mutta välttämättä kaikkia oireita ei tule kaikille. Ehkä sulla menee "lievempänä" - eikä nosta kuumetta?

Huomenna saan tietää toisen jännäämisen tuloksen - saanko sitä vakipaikkaa - eivät tänään vielä paljastaneet sitä kun koetin kysyä :( . Plääh, että pidetään hullua jännityksessä :headwall: :headwall:
 
Seuraa yksityiskohtia, herkät älkää lukeko, mutta pakko kysyä...

Onko kellään kutittanut rintoja? Siis semmoista pistelyä ja kihelmöintiä. Siis se alkoi mulla tämän kierron puolivälissä ja mietin, että vauvakuumeoireita jälleen, mutta se on jatkunut vaan. Minä varmaan olen jo niin henkisesti valmistautunut raskauteen, että rinnatkin valmistautuu tulevaan maidontuotantoon, vaikka ei vielä lähimaillakaan raskaana... :D

Mulle voi nyt laittaa yk 1. Lähetään siitä.

Ja ketkä on lähiaikoina testailemassa? Haluaa jännittää mukana!
 
SMSM: pidän peukkuja et saisit vakipaikan =) Minul työsopimus loppuu toukokuun lopus ja olis niin kätevää jos nyt olis raskaana jäädä suoraa äippälomalle :D

Wandii: Minulla nyt kp 26/27-31 ja aion testata jo torstaina eli kp 29 jos menkat ei ala sitä ennen...jos sitä oliskii raskaana vois yrittää saada sika piikin viel täl viikolla :whistle:
 
Mulla kävi kanssa sama mielessä, kun epäilin edellisestä kierrosta olevani raskaana, kun meni pitkäksi kierto. Lapset sai piikin jo viime viikolla, ja sitä ennen piti testata, että voin ite ottaa samalla, jos olen raskaana.
Ja joutaa sitä sairastaa, jos kohalle sattuu, perusterve aikuinen, eikä tosiaan raskaana ole. Vähän ikävä vaan, jos mukulat on terveinä ja reippaina ja ite (+mies) makaa sängyn pohjalla...
 
Tervetuloa uusille minunkin puolesta :wave:

Täällä täti alkaa pakata hiljalleen laukkujaa. Toivoisin hänen viipyvän poissa piiiitkään. Olisi kyllä aika hauska, jos tärppäisi heti ekasta yk:stä, koska niin voisi tulla kolmas elovauva meidän perheeseen :) .
Plussatuulia kaikille
:whistle: :whistle:
 
Iltaa-aamua-yötä! Mikä nyt onkaan... Olisin päivittänyt listaa, mutta netin yhteys katkeilee ja kun päivitetty lista oli kolmannen kerran kadonnut niin luovutin... Varmaan tämä viestikin katoaa jonnekin.... :ashamed:

Plussaonnittelut SMSM!! :flower: :heart:

Sekä tervetulotoivotukset uusille! :wave:

Meillä sai muksut eilen rokotukset ja olenkin valvonut koko yön kuopuksen kanssa... Kuume nousi illalla 39asteeseen ja pikkuinen yskii sydäntäsärkevästi... Soitin jo keskellä yötä terveyslinjalle, että johtuuko tämä nyt rokotteesta vai ehtikö tauti ensin... Rokotteesta kuulemma! :snotty: Esikoinen tuolla kiljuu, ettei halua mennä tarhaan... Tytölle ei puolestaan ole tullut mitään oireita rokotteesta! Taidan viedä sinne tarhaan niin saan itse nukuttua päivällä samalla kun kuopus nukkuu... Muuten saattaa taju lähteä...

Ja peitonheilutuspäivätkin lähestyy! Jos sinne asti hengissä selvitään! :xmas:
 
Onnea kovasti SMSM!

Poni Peukutukset elovauvalle :D

MarjaPorkkana Me saadaan täällä vasta ensi viikolla rokotukset, mikä tulee varmasti myöhään sillä päiväkodista ja koulutusta on tällä hetkellä puolet jo sairaana. Toivottaan, ettei tauti sotke peitonheilutuspäiviä, meillä ne on loppuviikosta. Tänä aamuna ovistesti näytti negaa.
 
MarjaPorkkana :hug: Paranemisia ja haleja sinne päin! Meidän esikoinen sai tänään rokotuksen ja tiedän että ens yö valvotaan... |O

Minulle voi päivittää yk2 ja kp1 . Eli uusi kierto alkoi tänään...ihan ajallaan. Ainut vaan että mikä mahtoi mennä pieleen kun ei tärpännyt.!!!? Sitä siis mietin! Eli ovulaatiokin piti olla ainakin gynen mukaan (sitä en tosin tiedä irtosiko munasolu!). Bongasin sen ovulaationkin CB:llä. Ajattelin että vastaisuudessa en ainakaan syö niitä maitohappobakteereita niin paljoa (jos vaikka vaikuttavat väärällä tavalla emättimen happamuuteen raskautumisen kannalta) (siittiöthän on aika tarkkoja tuosta pH:sta).Mulla kun oli tuo antibioottikuuri niin pumppasin itseeni noita maitohappobakteereita surutta ylä-ja alakautta . Niin ja ei ole tarkoitus tässä kierrossa tarkkailla itseäni niin paljoa että tulee niin pal kauhia stressi ku mennessä kierrossa . Eli enemmän tjottailua
 


TIISTAI 17.11.2009

jenmo.......................................kp 46/26-29.........................yk 4
Ella-83......................................kp 44/24-46.........................yk 12
Lasihelmi...................................kp 37/30..............................yk 11
Sssalla......................................kp 37/32..............................yk 5
TaikaWiitta................................kp 30/23-30..........................yk ??
snowangel.................................kp 28/26-27..........................yk 16
syksyinen..................................kp 28/??...............................yk 1
äitx2.........................................kp 27/27-31..........................yk 1
JosMäOisinSä............................kp 26/31................................yk 1
Silmäterä..................................kp 23/36-41...........................yk 5
punakaneli................................kp 23/28-32...........................yk 2
Frutti........................................kp 22/28................................yk 3
Mädchen...................................kp 22/30-32..........................yk 1
Orwokki....................................kp 22/35................................yk 7
Sintyli.......................................kp 21/25-27...........................yk 2
gammi......................................kp 21/28-30...........................yk 1
Ilmatar.....................................kp 20/26................................yk 3
Summergirl...............................kp 15/24-28...........................yk7
UuTeEnNoUsUUn........................kp 14/28................................yk ??
memmiliini.................................kp 12/27-40...........................yk 10
MarjaPorkkana...........................kp 11/30..................................yk.2
Minttis81....................................kp 11/25-35.............................yk 3
höperö75...................................kp 10/28..................................yk 17
Poni06.......................................kp 7/28 ................................ yk 1
onlydream.................................kp 3/23-29.............................yk 5
Wandii.......................................kp 3/28-36..............................yk 1?
erka.........................................kp 1/28-31..........................yk 2

satukirjan sankari.....................kp ??/32-38...........................yk 1,5v
Unikeiju ....................................kp ?/30-33 .............................yk 11
fantasy......................................kp ??/??..................................yk 1
Black Adder...............................kp ??/??..................................
Poni06.......................................kp ??/??..................................
P123..........................................kp ??/??.................................
Laurelias....................................kp ??/??.................................
kekkis...................................... kp??/??...................................




Taustalla

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76


Haamut





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79
maamin82
Punaposket82
ärrieri
SMSM

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!








 
Nonniin, eli tervehdys uudestaan :) Kirjottelin jo muutama päivä sitten, mutta jos joiltain jäi huomaamatta, niin uutena teidän pinoon tulossa.

Täällä siis odotellaan tätiä, jota ei ole näkynyt yli puoleentoista vuoteen. Imetys on näemmä minun kohdallani erittäin hyvä ehkäisykeino :)
Mutta jotain kummaa taitaa hiljalleen palautuvassa hormoonitoiminnassani tapahtua.. torstaina pisiti vasemmalle puolelle alamahaa ja vessassa käydessä oli valkkarin seassa veriviiru :| Ihmettelin että mistähän nyt kyse.. no sama toistui eilen, tosin ilman mahakipua, eli muutama veriviiru..
Noh näistä tietysti ihmetellen ja innostuen, tilasin 3 r-testiä :ashamed: Joo, teidän erittäin epätodennäköstä, mutta tää kuumeilu tarttuu heiti ja vahvasti kun hiemankin palstailee :)
Todennäköisempi vaihtoehto olisi kuivat limakalvot jotka vuotelee :/

kekkis kp??/??
 
Kekkis tervetuloa, listalla oletkin jo :) Mulla muuten toimi imetys myös hyvänä ehkäisynä! 1v9kk pysyi täti pois synnytyksen jälkeen :eek: :whistle: Imetyksen loputtua meni 1kk ja kierto palasi. Nyt jännätään kävikö tuuri eka kerralla vai saako kuumeilla kauankin. Aiemmat raskaudet saivat alkunsa 4. ja 3. kierrosta.

Jännät ajat monella... plussatuulia!
 
Wandii kyllä minulla kutitti joskus ovulaation jälkeen rintoja.
Kiitos äitx2, sitä tarvitaan =)
Kiitos MarjaPorkkana ja memmiliini
Tervetuloa mukaan kekkis

Täällä olen nyt kotona kuumeessa. Perjantaina tuli esikoinen, lauantaina kuopus, sunnuntaina mies ja eilenillalla minäkin kuumeeseen. Nyt alkaa lapset olla parantuneet, me vaan miehen kans kuumeessa. Täällä olen nytkin vällyn alla kun palelee.
Neuvolaankin sain tilattua ajan tänään - joulukuun 9 pv.
Työpaikasta eivät ole vielä mitään soittaneet, että osaakin olla rasittavaa tämä odottaminen - siis en tarkoita nyt tuota alkua tuolla masussa :heart:
 

Yhteistyössä