KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MARRASKUUSSA

Hei!

Terveisiä etelän lämmöstä! Onnitteluni plussanneille ja halaus negan tehneille. Itselläni testipäivä on huomenna, ja odotan sieltä negaa. Minkään valtakunnan oireita ei ole sen puolesta, että olisin raskaana ja nyt tuntuu mahassa siltä, että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä. Mutta siis aamulla sekin sitten varmistuu...tsemppiä kaikille kiertoon!!

Pitää tänne tulla vuodattamaan, kun en viitsi läheisiäni vaivata mun kuumeilulla...

Oon samaan aikaan ihan älyttömän onnellinen ja silti tajuttoma KADE! Mun kaveri kertoi tänään olevansa n.10viikolla raskaana!!! odottaa nyt toista...
Onhan mulla jo 2 aivan ihanaa tytön tylleröä, mutta kun vauvakuume on ollu jo 7kk, niin väkisinki pistää mielen vähä synkeex...
Jännitän samaan aikaan myös toisen hyvän ystäväni puolesta, jolla jouluna laskettu aika, hän saa myös toisen.

( . ) Olen kuulostellu josko oviksesta olis mitään tuntemuksia, mutta ei ainakaan vielä oo mitää. Tikkuja en viitsi aloittaa, koska mitä enemmän kuumeilen, sitä enemmän stressaan ja sen totesin viimekierrossa että stressi vaikuttaa muhun todella pahasti. Kun oli se 3kk täti poissa...
Ollaan silti vähän niinku varmuuden vuoksikin peittoja heiluteltu. Ei se nyt haittaakaan! ;)
Toisaalta mun mies on niin hysteerinen tän possulenssu vuoksi, että ihme ettei se kieltäydy vauvanteosta kokonaan! Onneks ei... :D

Mut enivei, :hug: tädin yllättäneille ja puhurit kaikille!

Mä yritän olla palstailematta tässä välillä. Vasta sit kun saan jännätä enemmän, niin palaan asiaan.

Hei!

Sain keskiviikkona kuulla lääkäriltä niin kamalia uutisia, että niitä en toivo kenellekään. Mulla on vakava sairaus. Meille ei siis ehkä koskaan tule kolmosta, mutta se on pienin murhe tällä hetkellä. Mut voi siis poistaa listoilta, Hyvää jatkoa teille muille.

Siiri78 :hug: Myötätuntohalaus sinulle! Vaikka en tiedäkään mistä on kysymys niin vakava sairaus on aina yhtä kauhea uutinen. Jaksamista sinulle kovasti!

snowangel Sun kanssa me mennään kierrossa luultavasti lähes samoissa. Kohta saadaan jännätä oikeen kunnolla! :)

Mulla ei ainakaan tällä hetkellä ole mitään tuntemuksia mihinkään päin. Tiiä sitte olisko muutenkaan tässä vaiheessa.... Paitsi että mua herkistyttää nyt jotenkin :) Kahlasin äsken toinen toistaan ihanempia joulusivuja läpi ja tunsin oikeasti liikutusta sivuja läpi käydessäni. Tämä nyt voi olla tietenki ihan mitä vaan, jouluihminen kun olet henkeen ja vereen. Mutta melkeinpä tippa linssissä välillä lueskelin ihania juttuja ja katselin kauniita kuvia :D

Mutta nyt nukkumaan, että jaksaa huomenna touhuta, kun on taas viimeinen vapaapäivä käsittelyssä. Pojat on vielä kuumeessa ja yskivät kovasti, mutta tänään ovat jo syöneet vähän "oikeaakin " ruokaa ja jaksaneet muutakin kuin levähdellä, joten eiköhän tauti ole parempaan päin menossa! Pienemmällä tosin vatsaoireet vielä aika kovat ja niitä on itkeskellyt :( Mutta toivossa elän, että tauti on talttumaan päin. Hyvää yötä siis...

Huomenta! Tänäaamuna tein r.testin ja negaahan se oli, pläääääh! Olen menettänyt jo toivoni . Tänään on dpo11 ja pitäishän se jo noilla kaikkein herkimmillä edes haamuna näkyä jos raskaana olisi! Mutta maanantai-tiistaina alkaa sitten seuraava kierto ja sitten en rupea tällä tavalla itseäni testailemaan vaan odotan kiltisti tuleeko kuukautiset vai ei...tai vannomatta paras . Ovista aion kyllä testailla mutta sen greippimehunkin ajattelin jättää pois.

Siiri78 :hug: :hug: :hug: :hug: voimia! :hug:

Täälläkin yksi toivonsa menettänyt. kp 40 ja ei tätiä kuulu eikä plussaakaan. Tällä hetkellä mulla ei ole oireita kuin runsas valkovuoto. Flunssan takia lämmöt koholla nyt, ennen flunssaa oli ihan perustasolla. Oviksen kuvittelin oireista ja testin perusteella olleen kp 21 mutta nyt olis jo liian pitkä luteaalivaihe (dpo19) siihenkin.

Huomenta!

Siiri: Voi kauhistus, tuli ihan paha olo kun luin viestisi...voimia sinulle ja perheellesi, toivottavasti toivut pian sairaudestasi.

ON: vaikka on perjantai ja 13.päivä, ei se silti olisi voinut alkaa paremmin:

Toivotan plussaonnea myös muille ja :hug: negan tehneille. Älkää menettäkö toivoanne, kyllä se plussa vielä sieltä napsahtaa. Itse alan nyt jännittämään, pysyykö pikkuinen matkassa loppuun asti...

PERJANTAI 13.11.2009

jenmo.......................................kp 42/26-29.........................yk 4
Ella-83......................................kp 40/24-46.........................yk 12
SMSM.......................................kp 33/28-29.............................yk 2
Lasihelmi..................................kp 33/30..................................yk 11
Sssalla.....................................kp 33/32..............................yk 5
TaikaWiitta...............................kp 26/23-30............................yk ??
erka.........................................kp 26/28-31.........................yk 1
Onlydream...............................kp 25/23-29.........................yk 4
snowangel...............................kp 24/26-27..............................yk 16
syksyinen................................kp 24/??..............................yk 1
äitx2........................................kp 23/27-31........................yk 1
Silmäterä..................................kp 19/36-41.........................yk 5
punakaneli...............................kp 19/28-32...........................yk 2
Frutti........................................kp 18/28................................yk 3
Mädchen...................................kp 18/??.................................yk 1
Orwokki....................................kp 18/35..................................yk7
Sintyli.......................................kp 17/25-27.........................yk 2
gammi.......................................kp 17/28-30...........................yk 1
Ilmatar......................................kp 16/26...............................yk 3
Summergirl................................kp 11/24-28............................yk7
UuTeEnNoUsUUn.......................kp 10/28..............................yk ??
memmiliini...................................kp 8/27-40.........................yk 10
MarjaPorkkana...........................kp 7/30.................................yk.2
Minttis81.....................................kp7/25-35.............................yk 3
höperö75...................................kp 6/28..................................yk 17

satukirjan sankari....................kp ??/32-38........................yk 1,5v
Unikeiju ...................................kp ?/30-33 ......................yk 11
fantasy.....................................kp ??/??................................yk 1
Black Adder...............................kp ??/??...............................
Poni06......................................kp ??/??................................
P123.........................................kp ??/??...............................
Laurelias....................................kp ??/??.........................

Taustalla

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79
maamin82
Punaposket82
ärrieri

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!

Päivittelin listaa. Paljon onnea ärrieri! :flower:

Siirille paljon voimia! :hug:

Ja neganneille iso :hug: ...

Täällä ei mitään uutta. Yritän olla ajattelematta koko kiertoa, mutta kyllä teidän juttuja tulee käytyä lukasemassa päivittäin... Meillä olisi 3-vuotis kihlajaiset ens kuun alussa, jos saisi vaikka siihen mennessä hyviä uutisia! :D Mutta tiedä sitten... Greippimehua olen kulauttanut lasin päivässä :x mutta taisin aloittaa sen vähän liian myöhään kun vasta muutaman päivän ottanut (pitäisi kai aloittaa heti kp.1?). Ensi viikon puolen välin jälkeen pitäisi peittoa heilutella! B)

Plussatuulia toivottelen! :whistle: :whistle:

Otetaas takasin edellistä kommenttia.. Mä tein äsken digitalisella ovulaatiotestillä positiivisen ja tietysti toivon josko sittenkin olisin raskaana.. Ikävämpi vaihtoiehto onkin se, että kroppa on nyt vaan ihan sekaisin.

Yksi uusi ilmottautuu varovasti kuumeilemaan kolmosta, jos vaan mukaan mahtuu :)

Kotoa löytyy ukkelin lisäksi 2 pientä miestä vm.07 ja 09.
Kunnon yritystä ei vielä oo, imetänkin, joten menkkoja ei oo näkynyt, mutta ehkäsyäkään ei käytetä.
Sellasella tjottailu meinigillä nyt alkuunsa.. lähinnä tässä eka ootellaan niitä menkkoja että vois totisemminkin alkaa kuumeilemaan, mutta saahan sitä aina haaveilla, että josko tärppi kävis ennemmin.

Ja heti ärrierille mainittakoon, et eilen illalla lukasin näitä teijän tekstejä ja tuli tosi vahvast sellanen fiilis et sinä saat plussan, ja näinhän siinä kävi :) Oikeen suuren onnittelut ja paljon tarrasukkia mukaan :flower:

kekkis kp??/??

Siiri78 :hug: , toivottavasti paranet taudista ja pääset uudelleen mukaan kuumeilemaan.

Tädin yllättämille :hug: ja niille jotka tätiä odottelivat onnittelut.

ärrieri
paljon onnea :flower: , ehkä tulen kohta perässä. Tätiä ei ole edelleenkään näkynyt, valkovuoto on runsasta, rinnat tummuneet ja nippailuja alavatsalla. Alkuviikosta arvelin viedä näytteen tk:hon, sitten kuulee tuloksen.

PERJANTAI 13.11.2009

jenmo.......................................kp 42/26-29.........................yk 4
Ella-83......................................kp 40/24-46.........................yk 12
SMSM.......................................kp 33/28-29.............................yk 2
Lasihelmi..................................kp 33/30..................................yk 11
Sssalla.....................................kp 33/32..............................yk 5
TaikaWiitta...............................kp 26/23-30............................yk ??
erka.........................................kp 26/28-31.........................yk 1
Onlydream...............................kp 25/23-29.........................yk 4
snowangel...............................kp 24/26-27..............................yk 16
syksyinen................................kp 24/??..............................yk 1
äitx2........................................kp 23/27-31........................yk 1
Silmäterä..................................kp 19/36-41.........................yk 5
punakaneli...............................kp 19/28-32...........................yk 2
Frutti........................................kp 18/28................................yk 3
Mädchen...................................kp 18/??.................................yk 1
Orwokki....................................kp 18/35..................................yk7
Sintyli.......................................kp 17/25-27.........................yk 2
gammi.......................................kp 17/28-30...........................yk 1
Ilmatar......................................kp 16/26...............................yk 3
Summergirl................................kp 11/24-28............................yk7
UuTeEnNoUsUUn.......................kp 10/28..............................yk ??
memmiliini...................................kp 8/27-40.........................yk 10
MarjaPorkkana...........................kp 7/30.................................yk.2
Minttis81.....................................kp7/25-35.............................yk 3
höperö75...................................kp 6/28..................................yk 17
Poni06......................................kp 3/28 ................................ yk 1

satukirjan sankari....................kp ??/32-38........................yk 1,5v
Unikeiju ...................................kp ?/30-33 ......................yk 11
fantasy.....................................kp ??/??................................yk 1
Black Adder...............................kp ??/??...............................
Poni06......................................kp ??/??................................
P123.........................................kp ??/??...............................
Laurelias....................................kp ??/??.........................
kekkis...................................... kp??/??...................................

Taustalla

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79
maamin82
Punaposket82
ärrieri

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!

:LOL: :LOL: Tämä on hilpeä kipale ja vähän saa hymyilemään tämän niin vakavaakin sävyä saaneen kuumeilun lomassa. Ei se ihan näin mene, mut tekemisen meininki pitäis kyllä olla tätä fiilistä!

http://www.youtube.com/watch?v=tqSgppnFn2A&feature=related

voi siiri :'( :hug: Onnea ärrieri :flower: Nyt alkaa jännittää jo vaik kp vast 23 :eek: Lisäks tässä jännään millo hyvä ystävä saa vauvan...viikko sitten oli laskettuaika :heart: Lisäks jännään pääseekö mies kouluun =)

Lapset sai tänää sika piikit...toivotaan etteivät sairastu enne ku alkaa vaikuttaa. Ite oon päiväkodis töis mut myö ei saaha rokotteita :kieh:

erka pidetään viel kuitekii peukkuja...miul yleensä tullu nuo menkka oireet silloinkin ku oon ollu raskaana =) Mukavaa viikonloppua kaikille :D Ite ajattelin testata perjantaina tai lauantaina siis viikon päästä jos ei menkkoja tuu...eli piina viikko alkakoon :LOL:

Yhteistyössä