Pitää tänne tulla vuodattamaan, kun en viitsi läheisiäni vaivata mun kuumeilulla...
Oon samaan aikaan ihan älyttömän onnellinen ja silti tajuttoma KADE! Mun kaveri kertoi tänään olevansa n.10viikolla raskaana!!! odottaa nyt toista...
Onhan mulla jo 2 aivan ihanaa tytön tylleröä, mutta kun vauvakuume on ollu jo 7kk, niin väkisinki pistää mielen vähä synkeex...
Jännitän samaan aikaan myös toisen hyvän ystäväni puolesta, jolla jouluna laskettu aika, hän saa myös toisen.
( . ) Olen kuulostellu josko oviksesta olis mitään tuntemuksia, mutta ei ainakaan vielä oo mitää. Tikkuja en viitsi aloittaa, koska mitä enemmän kuumeilen, sitä enemmän stressaan ja sen totesin viimekierrossa että stressi vaikuttaa muhun todella pahasti. Kun oli se 3kk täti poissa...
Ollaan silti vähän niinku varmuuden vuoksikin peittoja heiluteltu. Ei se nyt haittaakaan!
Toisaalta mun mies on niin hysteerinen tän possulenssu vuoksi, että ihme ettei se kieltäydy vauvanteosta kokonaan! Onneks ei...
Mut enivei, :hug: tädin yllättäneille ja puhurit kaikille!
Mä yritän olla palstailematta tässä välillä. Vasta sit kun saan jännätä enemmän, niin palaan asiaan.