KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MARRASKUUSSA

Ensiksikin peukkuja listan kärkipäässä oleville!!! :heart: Ja oma napa on surullinen, koska eilen oli ovulaatiopäivä, laskujen ja kipujen perusteella, ja mies ei halunnut heilutella peittoja, vaan vetosi väsymykseen :'( Tässä kierrossa mennään nyt sitten vain sunnuntaisilla simpoilla, toivottavavasti ovat tehokkaita. Kuinka monella on miehellä jonkinlainen pelko uutta lasta kohtaa? Kun ainakin meillä tuntuu, että miehen halut ovat hävinneet kokonaan sen jälkeen kun aloimme yrityksen :( Kuitenkin mieskin on luvan kolmanteen antanut, mutta ei tunnu vieläkääm ymmärtävän naisen tätä kiertoa, vaikka olen kertonut. Olen yrittänyt olla puhumatta turhia asiasta, ettei ahdistu. No katsellaan.
Toivottavasti tämä kuu olisi todellinen plussakuu kaikilla, PLUSSATUULIA puhaltelen :whistle: :whistle: :whistle:

frutti Ei ne miehet oikein tuppaa ymmärtämään näitä naisen elimistön toimintajuttuja ja ajoituksen tärkeyttä...ainakaan meillä. Meilläkin mies kovin oli uupunut ja väsynyt just silloin kun oli ovis mut...itsepäisenä pakotin sen hommiin :kieh: :kieh: ...no siis vähän vastentahtoisesti rupes hommailemaan mutta sitten taas muulloin saan karistella toista pois kun kokoajan olis innokas :LOL: . Välillä tuntuu että aika hassuja vekottimia nuo miehet ;) . No, kai niitä täytyy vaan yrittää ymmärtää vaikka se vaikeeta välillä on :D . Vaikka enpä minäkään aina ihan ymmärrettävissä ole ;)

Taas negaa tänäänkin... . Nyt dpo9. Ja minäähän oon se hätähousu . Jotenkin olen silti ihan maani myynyt kun ei näy mitään väriä liuskassa, plääh ettei annan edes toivoa. Olokaan ei ole mitenkään raskautunut. Ainoastaan tuo vetinen valkovuoto ihmetyttää.

:whistle:

Leikkaan suoraan omaa tekstiäni toisesta ketjusta: Soitin neuvolaan ja kyselin tuosta possutaudista ja raskautumisesta. Terkkarin viesti oli sellainen, että riskit ovat samanlaiset sekä normi influenssassa kuin tässä taudissa. Tosin koska on uusi tauti mitään ei voi sanoa varmaksi. Rokotteen saa heti kun on raskautunut ja loppuraskaudessa riskit suuremmat. Ei nähnyt tarvetta lopettaa lapsen tekemistä possutaudin takia.

ELi taisin ylireagoida. Täytyy tänään miettiä kuinka asian kanssa edetään..

Plussatuulia kaikille!

Täällä ei muita oireita kuin runsas valkovuoto ja isontuneet rinnat ja ehkä hivenen arat?

Greippimehua join alkukierrosta ovulaation paikkeille asti, tiedä sitten oliko siitä mitään taikaa - ja mieskin sitä joi =) - olikohan siitä apua :LOL: :LOL: .

Mutta tätiä ei edelleenkään näy...
Plussatuulia puhaltelen kaikille.

Vautsi, täällä on nyt monella jännät ajat. Nyt vaan plussatuulia kaikille piinailijoille! :)

Ovis on bongattu ja yritystä on ollut enemmän kuin tarpeeksi. :D Ja nyt sitten vaan jännäilee ja odottelee mikä on tän kierron tulos. :)

Onlydream yllätys yllätys minä olen kahtena päivänä tehnyt samaa :wave: ja kp tänään siis 24 dpo9. Minäkin sain aavistuksen vaal.punaista mutta en usko sen kohdallani tarkoittavan mitään...vai?? Olen kytännyt myös tänään tekemääni r.testiä testausajan jälkeen ja silloin siihen tuli aavistus vaal.pun. :whistle: mutta kuuluukohan siihen tullakin silloin sellaista??? Mitä ne roskishaamut tarkoittaa?? Ovatko ne juuri niitä?

voi meitä erka olemmekohan aivan toivottomia :hug: kestäkäämme yhdessä oli loppu tulos mikä hyvänsä,kuulostaisi tuo sinun r.testi siltä roskis haamulta,kaikki mikä tulee testi ajan sisällä on mielestäni tavalla tai toisella asiaan kuuluvaa.

poni06 hienoa etää täti vihdoin ymmärsi saapua paikalle!

Onlydream Tein sitten tässä illalla uuden ovistestin ja nyt oli selvä mutta hailakka viiva...
Sanokaas että miten sen ovistestin laita on eli: näkyykö kaikilla ovistestissä luteaalivaiheessa (n. 5 päivää ennen kuukautisten alkua) kaksi vaal. pun. viivaa? Siis siten että se toinen viiva on hailakka mutta selvä tapaus kuitenkin? Kyseessä se pahuksen viljatesti :kieh:

Mulla ainakin on yleensä jonkinlainen viiva näkynyt ovistestissä oviksen jälkeen, ja itseasiassa ennen ovistakin. Tuota LH-hormoniahan on elimistössä koko ajan jonkin verran, siksi näkyy testissäkin kaksi viivaa vaikka ei olekaan ovisaika

Tilasin sitten taas kotitesti.fi:stä raskaustestejä . Pikatoimituksena! Toivottavasti tällä kertaa tulevat nopeammin kun viimeksi kesti puolitoista viikkoa toimitus (economy-lähetyksenä tosin). Mulla loppuu viikonlopppuna testit että voi olla pari päivää etten pääse testaamaan apua! . Mullahan pitäis menkkojenkin siinä maanantaina alkaa että ehkä ei sitten tarviikaan testailla...

Meillä myös isommat nyt rokotettu possunuhaan, joten sivuvaikutuksia odotellaan - ainakaan vielä ei ole mitään.

Poni06: meillä taitaa olla sama aikataulutus, kirjoiteltiin samanlaisista fiiliksistä pikkukakkosen osalta kesällä 2007 (Kevätvauvasta 2008 haaveilevat). Meillä pikkukakkonen nyt 1v7kk tomera poika.

Tuosta greippimehusta; minä join edellisen yrityksen aikana litratolkulla (hyi että oli pahaa), mutta en kyllä tiedä oliko mitään vaikutusta. Isännälle sitten juotin kans, kun se alentaa kolesterolia :D Nyt en aio itseäni kiusata...

Meillä piti yrityksen alkaa varsinaisesti vasta ensi kuussa, mutta jotenkin kummasti olen sortunut kiertopäivä laskemaan. Voihan sen ajatella niinkin, että lasken milloin ei kannattaisi puuhastella jos ei halua vielä tässä kuussa raskaaksi, mutta kun taisi toimia ihan päinvastoin :LOL: No muutaman viikon päästä näkee miten kävi. Meillä esikoinen sai alkunsa ekalla kierrolla ja kuopus kolmannella, joten mitenkään pitkään ei olla aiemmin jouduttu odottelemaan :whistle:

mussu81 :wave: muistankin nikkisi. Meillä tuo kakkonen 1v3kk.

Hyvin on päivä mennyt tädin seurassa. Ihmeen helpolla päässyt. Vähän jomottelee, mutta ei edes särkylääkettä tarvi.

Plussapuhurit kaikille :whistle:

Meillä ilmeisesti molemmat pojat nyt possuflunssassa :( Oireina korkea kuume, kova yskä ja ripuli. Oireet passaavat kyllä, mitään influenssanäytteitä ei ole otettu... Itse olen rokotteen saanut vajaa 2 viikkoa sitten työni puolesta. Saas nähdä olenko jo vasteen saanut vai sairastunko...

Erka ja Onlydream
mua alkaa jännittää teidän mukana, kun kierrot meillä suunnilleen samoissa menee! Mulla ei kyllä mitään oireita ole suuntaan tai toiseen. Testatakaan en aio vasta kuin korkeintaan kierron 28 päivä, jos silloinkaan vielä. Mullahan ei varmuutta tuosta kierron pituudesta ole. Tämä kierros meni muutenkin vähän plörinäksi, kun miehen piti lähteä työreissuun just "parhaina päivinä".

Hassua huomata, että vaikka kuinka ajattelee tjottailevansa niin kyllä tästä heti jotenkin totista yrittämistä tulee :D Kai se halu saada se vauva on niin suuri ettei malttais odotella silti yhtään. Miehet ei kyllä taida olla yhtä "kiinnostuneita" tai tietoisia, milloin olisi paras ja otollisin hetki peiton heilutukseen vaan ovat enemmän spontaaneja harrastelijoita ;)

nega tuli aamulla ja nyt illalla alkanut tiputtelemaan. kohta vuosi siitä kun on jätetty viimeisetkin sillointällöin-ehkäisyt pois ja ei näy tai kuulu. ottaa päähän ja lujasti, että mitä sitä sitten seuraavaksi kun ei kolmatta kuulu. ja juu, tiedän että osa yrittää vuosikausia, muttei se lohduta Minua tässä tilanteessa sitten pätkääkään!!
toisaalta mulla on elimistö kamalassa stressitilassa ollu 1½v, olen masentunut, syön paljon karkkia jne, ehkä tän kaiken vuoksi ei tärppää.
jos jos mulle joku laittaisi kp1 ja 28-31 kierroksi, voi olla että hiljenen kirjottelemassa mutta taustalla roiku.
ja plussaonnea muille :wave:

Syksyinen paranemisia sinne päin! :hug: :hug: :hug:
Sssalla :hug: :hug: Jaksuja sinulle! :hug:

Moi! Uusi päivä taas! R.testit niin vähissä että tänään en niitä tuhlaa. Mutta täytyhän mun joku testi tehdä eli teiun ovistestinja hailukka viiva siinä on mutta ei se niin vahva ole että siitä vois jotain johtopäätöksiä vetää. Itse asiassa en usko että olisi tärpännyt tässä kierrossa! Epätoivoa! Ne kotitesti.fin erittäin herkät liuskat lupaavat että tulos tulee useimmille dpo7-10. Ja mulla nyt dpo 10 eikä eilen illansuussa ollut lupaustakaan vaal pun viivasta ko. testissä... No, maanataina alkaa sitten uusi kierto ja uudet kujeet! Nää päivät menee vaan niin hitaasti että olisi kiva kelata pikakelauksella aina jänniin hetkiin odotteluaikojen yli.

TORSTAI 12.11.2009

jenmo.......................................kp 41/26-29.........................yk 4
Ella-83......................................kp 39/24-46.........................yk 12
SMSM.......................................kp 32/28-29.............................yk 2
Lasihelmi..................................kp 32/30..................................yk 11
Sssalla.....................................kp 32/32..............................yk 5
Ärrieri.......................................kp 27/??..................................yk 3
TaikaWiitta..............................kp 25/23-30............................yk ??
erka.........................................kp 25/28-31.........................yk 1
Siiri78.......................................kp 25/30.............................yk 6
Onlydream...............................kp 24/23-29.........................yk 4
snowangel...............................kp 23/26-27..............................yk 16
syksyinen................................kp 23/??..............................yk 1
äitx2........................................kp 22/27-31........................yk 1
Silmäterä.................................kp 18/36-41.........................yk 5
punakaneli...............................kp 18/28-32...........................yk 2
Frutti........................................kp 17/28................................yk 3
Mädchen...................................kp 17/??.................................yk 1
Orwokki....................................kp 17/35..................................yk7
Sintyli.......................................kp 16/25-27.........................yk 2
gammi.......................................kp 16/28-30...........................yk 1
Ilmatar.....................................kp 15/26...............................yk 3
Summergirl...............................kp 10/24-28............................yk7
UuTeEnNoUsUUn......................kp 9/28..............................yk ??
memmiliini.................................kp 7/27-40.........................yk 10
MarjaPorkkana.........................kp 6/30.................................yk.2
Minttis81...................................kp6/25-35.............................yk 3
höperö75..................................kp 5/28..................................yk 17

satukirjan sankari....................kp ??/32-38........................yk 1,5v
Unikeiju ...................................kp ?/30-33 ......................yk 11
fantasy.....................................kp ??/??................................yk 1
Black Adder...............................kp ??/??...............................
Poni06......................................kp ??/??................................
P123.........................................kp ??/??...............................
Laurelias....................................kp ??/??.........................

Taustalla

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79
maamin82
Punaposket82

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!

Huhuu, listan ylimmäiset =) joko ois uutisia? Täällä täti kerää kamojaan, oli oikeen superpitkä vuoto, normisti maksimissaan 3 pvää, ni nyt viis :| Sunnuntaina kun tuo hirmu kurvasi kylään, päätin että tulevassa kierrossa en ajattele koko raskautumista....mutta kuinkas,kuinkas, taas päiviä laskeskelen, ensviikon puolivälissä ovis, jee =)
Plussatuulia listan kärkipäähän ja ovistuulahduksia "väliinputoojille"

:LOL: Luin jostain eilen oikein vinkkien vinkin että leikkaa raskaustestiliuska kahtia niin siitä riittää kahdelle päivälle liuskaa testattavaksi :LOL: :xmas: Kohta oon leikkelemässä niitä kieli keskellä suuta :xmas: ;) . Inho olo kun tänään en siis testaa että riittää testit viikonlopun yli. Ei ole siis yhtään raskautunut olo paitsi edelleen erittäin kosteat oltavat joka ei viime vuosina ole ollut minulle tyypillistä kun oon ollut aika kuivaa plaatua :D . Mutta jospa se greippimehu on tehnyt tehtävänsä :whistle: .

Heippa kaikille pitkästä aikaa!
Täällä ei mitään uutta auringon alla. Ovis tuli tosi myöhään kp 18-19 tienoilla, joten usko on heitetty tän kierron suhteen. Eiköhän se loppu viikosta pyörähdä jo yk 17 käyntiin :ashamed:
Ilmoittelenpa sitten kun se samperin täti taas kurvaa. Arghh!!

Mutta

Uusille oikein paljon tervetuloa ja plussanneitakin täällä on tainnut olla, ONNEA heille :heart:

Yhteistyössä