Hakutulokset

1. I

Onko täällä ketään joka olisi ollut joskus mallina tai missikisoissa?

..mun mies justiin sanoi että mitäs mun omalle missille kuuluu ja kehui paitaani tyylikkääksi :D
  2. I

Löytyykö muita vaivaisia, joilla ei diagnoosia?

kremppoihin on yleensä jokin syy..
  3. I

savinaamio

.. en ole Yvesin kokeillut, mutta Lumenen ja Body shopin.
  4. I

Mitä mieltä nimestä..

Alisia??
  5. I

Löytyykö muita vaivaisia, joilla ei diagnoosia?

Voisiko kyse olla masennuksesta? :hug:
  6. I

Mikä näistä nimeksi tytölle?

sandra lotta sofia =) ps. mun mielestä emmalotta sofia on myös ihku
  7. I

Eeditin siskosta Iines?

meillä Aino ja olen joskus ajatellut jos saatais tyttö vielä, voitais laittaa Eedit =)
  8. I

3 lasta 3 vuoden sisään

onnea :flower:
  9. I

Masentunut äiti

ole huoleti tuossa nimisiassa! mutta muuten kannattaa hakea apua ja puhua "pienimmätkin " murheet miehelle tai ystävälle. voimia :hug:
  10. I

Oletko koskaan toivonut...

sano, ettet ole tosissas :kieh:
  11. I

Ei kannata syödä viittä pullaa sängyssä illalla

pullista , mut mahakipu vähemmän kivaa :(
  12. I

Onko muita, jotka ovat yliherkkiä kaikelle kamalalle, siis uutisille, elokuville, sarjoille yms.?

..olen herkempi kaikelle, esim. en kestä lukea kamalia uutisia ja pahimpia ovat lapsiin kohdistuneet jutut. Mutta se todellakin vaihtelee, joskus olen vähemmän herkkä. Mutta herkkis minäkin ja joudun itseäni suojelemaan, etten sitten pyörittelisi niitä mielessäni. kohtalotovereita löytyy siis...
  13. I

Sisustusapuja kaivataan - miten tehdä tästä talvikoti? @@@ muoks 2 sis. kysymyksiä yksityiskohdista, neuvokaahan, PLEASE! @@@

..soffan vieressä on kaunis, saisiko sitä laitettua paremmin esille? Ja valkoisen kirjahyllyn voi joskus sitten halutessaan maalata, mutta musta ok noinkin, perushylly.
  14. I

Kenellä eniten kummilapsia ?

minulla 10, yksi päässyt jo ripille ja kaksi neitosta pääsee ensi kesänä :heart: :heart:

Yhteistyössä