Onko täällä ketään joka olisi ollut joskus mallina tai missikisoissa?

• Viestiketjun aloittaja vieras kysyy
  • Ensimmäinen viesti
mie
Alle parikymppisenä olen ollut mallina ja myös missikisojen semifinaaliin pääsin. Silloin se tuntui tavoiteltavalta, nyt lähinnä ymmärrän että omia itsetunto-ongelmiani siinä yritin ratkaista. En arvosta enää yhtään tätä bisnestä, enkä toivo oman tyttäreni lähtevän tuolle tielle.

vieras
Mä olen ollut usein kampaus- ja meikkimallina, alunperin yksi kaveri opiskeli maskeeraajaksi ja olin sen mallina ja sen jälkeen mulle soitettiin usein sieltä koulusta että tulenko malliksi heidän näytöksiinsä. Opiskeluaikoina tein näitä, kun muutaman tunnin hommasta sai viikon ruokarahat. Kauppakeskuksen kesä- ja talvimuotinäytöksissä olin myös muutaman vuoden, silloin sain valita palkan joko rahana tai sitten yhden asun jonka olin esitellyt. Useimmiten otin rahat, mutta kerran oli päällä vanhassa rahassa melkein viiden tonnin vaatteet, ne pidin itselläni :D

Lapsena olen ollut muutamassa vaatekatalogissa, sain kuvauksissa ylläni olleet vaatteet palkkioksi. 1-vuotiskuvani oli erään kuvaamon mainoksissa useita vuosia, en tiedä mitä korvauksia vanhempani siitä saivat.

Sitten kun opiskelut oli opiskeltu ja siirryin työelämään, en jaksanut enää innostua mallihommista ja aloin olemaan jo vähän vanhakin. Lapsena olin tosi suloinen ja nätti, mulla oli jo vauvana kunnolla vaaleaa kiharaa pää täynnä. Aikuisena en sitten ollut enää mitenkään erikoisen näköinen, mutta mulla on hyvä iho ja olen melko pitkä (178cm).

Marru
myös mallikokelaana, käynyt mallikoulun ja osallistunu pariin kisoihin, tosin painostuksen alaisena. Kuten "mie" kirjoittaa, en toivosi tyttärenikään lähtevän mukaan moiseen...ihan hauskaa kun oli nuori, mutta ei kovin hedelmällistä. Äitiys ihanampaa :) :)

Yhteistyössä