Hakutulokset

1. M

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

Haave, niistä kivuista...pienet nippailut ovat tosiaan normaaleja, mutta jos on pitempijaksoista ja voimakkaampaa, että naaman ilme vääntyy väkisinkin, niin pitää mennä lepäämään...itsellä nuo kivut tulevat juuri rasituksen yhteydessä. Ihan alussa viikolla 7 jouduin kipujen vuoksi käymään...
  2. M

"Ei kai aikuiselle ihmisille tarvi kotiintuloaikoja antaa..."

Samoilla linjoilla olen minäkin...kyllä sitä saa kettuuntua jos etenkin lapsiperheessä toinen ei huomioi, vaan elää sitä vapaata sinkkuelämää huolimatta siitä ettei ole talouden ainoa ihminen. Itsekkyys ottaa päähän, kun toiselta sitten sitä odotetaan joustamista yli minuuden rajojen...
  3. M

Tervetuloa Vennamo :hug: Saanko kysyä että missä kaukaa asustat?
  4. M

Belvis...joo tiedän tunteen kun kroppa aikoo irtisanoa masu-asukin vuokrasopimusta...sisälläni asuu ultrankin mukaan suloinen ja täydellinen vauva, mutta mun keho on jotenkin alusta asti ollut vastaan. Ensin oli voimakas pahoinvointi, painoa lähti yli neljä kiloa, totaalinen väsymys ja nyt ovat...
  5. M

Tänään jäin saikulle kivuliaitten supistusten tapaisten vuoksi...teen fyysistä työtä sairaalassa ja samaan aikaan järkkään muuttoa, joten levon puute teki vauvamasun kipeäksi...pitäisi jaksaa pakata, mutta jotenkin niin väsynyt. Huomenna neuvolalääkäri...olen kamalan pettynyt että kivut alkoivat...
  6. M

Kävin tänään niskapoimussa ja pelotti...edelline raskaus oli päätynyt keskenmenoon viikolla yhdeksän. Nyt mä tiedän sitten että mun masussa on terve liikkuva ja vilkutteleva ihana vauva, ja laskettua aikaa siirrettiin viidellä päivällä...eli nyt se 6.5 mikä piti alunperin ollakin koska mun...
  7. M

Ai vitsi mä olen onnellinen...sain isomman työsuhdeasunnon Töölöstä, eli sitten kun mä menen naikkarille synnyttämään, vois katsoa jos vaikka jaksaisi kävellä reilun kilometrin B)
  8. M

Naomi...itsellä vasta ens ma niskapoimu ja aikaisempien lasten kanssa olen kieltäytynyt seuloista, joten ei kokemusta...mutta kovasti toivon jaksamista ja hyviä uutisia. :hug:
  9. M

Päätin olla ottamatta possurokotetta, koska sitä ei ole tutkittu tarpeeksi eikä sikiövaikutuksista voi olla varmoja...ei kiinnosta lastaan asettaa koekaniiniksi, niinkuin tehtiin talidomin kanssa. Olen myös astmaatikko ja kaiken lisäksi töissä sairaalassa, mutta sivuvaikutusten vuoksi (joista...
  10. M

Voi vitsi miten paljon ilmottautunut mun lisäksi uusia, on ollut kesän lopulla aika monilla hellät hetket ja suotuisat tähdet :flower: Mulla on alkanut pahoinvointi jo hiukan hellittämään, mutta painoa tippunut huimat viisi kiloa..tosin lähtopainoindeksi olikin huimat 30. Viikoilla 7-9...
  11. M

Tulen uutena mukaan...tein äsken tunnukset kiitos isosiskon =) Vanhemmat lapset ovat vm.97 ja 96, tämän toivotun yllärin laskettu aika on 11.5. Ja synnärinä toimii naistenklinikka, kun sen verran ovat edelliset raskaudet vaikeita olleet.
  12. M

Pk seudun äidit ja äidiksi tulevat :)

Juuri kirjauduin tänne, eli tämä on mun ensimmäinen viesti täällä...olen 33vee ja vanhemmat muksut tyttö ja poika ovat vm97 ja 98...tämän pienokaisen laskettu aika on sitten 11.5.2010 =) Asutaan Helsingissä lähellä Huopiksen asemaa.

Yhteistyössä