Hakutulokset

1. T

TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Lokakuussa~~

Moikka! Syöminen meillä on ollu aika paljon hakemista, hedelmäsoseet ja mustikka uppoo ihan hyvin, mut noi itse soseutetut kasvissoseet vähän tökkii. Eli lounasaikaan poju syö n. 1 rkl sosetta, sit alkaa vonkua maitoo. Mangososetta voi syödä 1/2 purkkia kerralla. Onneks ei vielä ole kiire...
  2. T

TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Lokakuussa~~

Onnittelut ALM rouviintumisesta! :heart: Maira toivottavasti pikkuisen olo kohenee ja pääsette taas nukkumaan öisin.. Neuvolakuulumisia ihan tuoreeltaan, eli tänään aamulla käytiin 5kk-tarkastuksessa. Pojalla pituutta 68cm ja painoa jo 8,07kg. Eli pikkuhiljaa lisätään maistelua, mutta kiire...
  3. T

TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Syyskuussa~~

Tuosta kuumeesta piti kysymäni, että millasilla mittareilla mittaatte vauvan lämmön?
  4. T

Haavemamma ja Alisa kiitos vinkeistä! Putsaus ja talkitus ovat auttaneet asiaa ja nyt on poimut kunnossa. Aina vaan tässä ekan lapsen kanssa tulee uutta opittavaa. Ronsutar :flower: Onnea! Mulla on tylsää, toista päivää kotona nuhaisena ja nuhaisen vauvan kanssa. Eilen jo aloin epäillä...
  5. T

Ronsutar: :hug: Voimia kurjaan tilanteeseen.. Toisaalta sun mies on kiltti, kun ei painosta sua kumpaankaan suuntaan, mutta toisaalta pakenee vastuuta sälyttämällä sen yksin sulle. Kyllä sä varmasti pärjäät tilanteessa kuin tilanteessa, mutta ehkä tällaiset päätökset kannattaa tehdä sydämellä...
  6. T

Ronsutar ja emv :hug: Alisa olet kyllä ollut todella sitkeä imettäjä rintaongelmista huolimatta.. Toivotaan että saat jatkettua vielä ainaki tohon 6kk saakka.. :) 4kk lääkärineuvola oli eilen ja ihan terveen paperit annettiin. Ehkä lähdetään lastenkirurgille, kun herralla on kaks...
  7. T

:wave: Moikka pitkästä aikaa!! Olen yrittänyt kuukauden päivät lukea ketjuja läpi, kirjoittaa en ole ehtinyt tähän mennessä. Meillä Tyyppi on jo 4kk ja 1vko, uskomatonta miten nopeasti aika vierii! 4kk neuvolaa odotellaan, piti olla viime maanantaina, mutta kesäsijainen olikin sotkenut...
  8. T

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

Varanikki teillehän tuli sittenkin suloinen pieni tyttö, vaikka sitä norsua odottelit.. :)
  9. T

Alisa, söpö vauvamasu sulla, kohta siitä "joudut" luopumaan.. B) Tosta jatkosta mulle kans ihan sama onks salasanaa vai ei, molemmat käy. Kunhan sitten vaan muistaisin kuun vaihteessa.. :laugh: Täällä kans sellainen maitojuoppo, joka imis aina vaan, vaikka yrjö lentää.. Buhahaa sanon minä...
  10. T

Onnittelut vauvoista ja tsemppiä vielä odottaville!! Palsta-aktiivisuus on mulla kärsiny, päivät menee aika vauhtia vaikkei mitään ihmeellistä tehdä. Jonkinlaista rutiinia ollaan yritetty saada aikaan, mutta pienen kanssa se jää helposti yritykseksi. Nukkukoon sitten kun nukkuu, opettelen...
  11. T

Moi kaikille! Mä pääsin synnyttämään täsmällisesti 39+6, eli tiistaina heräsin n. klo 5.30 vatsakipuun ja luulin saaneeni ripulin.. No ei ollutkaan ripuli kun ennen klo 7 alko tihkua lapsivettä. Se oli väriltään harmaata/vihreää (ihania nää limajutut) ja supisteli jo niin kipeästi että...
  12. T

ALM Onnea matkaan! Kyllä sitä nyt kelpaa rauhallisesti odotella, kun jo noin pitkällä ollaan.. :p Kateellisena täällä kökötän. Tottakai kuuluu tulla tänne jakamaan limajutut ja tuntemukset, mua ainaki ensikertalaisena kiinnostaa miten muitten synnytys lähtee käyntiin. Ja muutenkin kaikki...
  13. T

Onnittelut vauvansa saaneille! Kiihtyvä tahti täällä, puhallellaan vaan edelleen niitä supparituulia... :whistle: Mä päätin ottaa ilon irti vapusta, vielä kun sain aikuisten vappua viettää viimeistä kertaa pitkään aikaan ja olo on vähän nuutunut mutta henkisesti virkistynyt. =) Aattona...
  14. T

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

Hauskaa vappua kaikille! B) Turvonneet nakkisormet pakottaa miettimään menun uusiksi ja ennen kaikkea kokkaamaan itse ettei tule syötyä suolaa yhtään liikaa.. Toivottavasti tääl ei tuu lähtöä synnärille tänä yönä, ku mies on töissä ja varalla oleva tukihenkilö juhlimassa. Enkä varmaan...
  15. T

Argh, en pysty enää olemaan ajattelematta synnytystä.. Ja täällä kun käyn lukemassa toisten kertomuksia, ei pelota juuri lainkaan. Tulis, olis ja menis. Viimeiset tarvikkeet on hankittu, nyt on kylpyamme, hoitoalusta, vaippoja, talkkia jne. Itelle ostin yösiteitä, kun kuulemma jälkivuoto voi...
  16. T

:flower: Onnittelut vauvoista!! :heart: Sosiaalisuudesta en kohdallani enää puhuisi, ei kerta kaikkiaan kiinnosta tavata ihmisiä. Jotenkin ajatukset pyörii niin tässä tulevassa kaverissa ja kotioloissa. Miehen kanssa vietetään tosi paljon aikaa yhdessä, mikä on mukavaa ja on lähentänyt...
  17. T

:flower: Onnea Napsis!! Tippa tuli linssiin, kun noin söpön vauvan näin. Toivottavasti paranet pian, jotta pääset täysillä nauttimaan vauvasta. Tänään vois olla napisematta omasta olosta, joka itse asiassa alkaa olla ihan hyvä taas, vatsa tuntuu pienemmältä. Ihan hyvä muuten, mutta pissalla...
  18. T

Odottavan aika on piiitkäää.. Tänään yritin saada supistuksia silittämällä, siivoilemalla ja järjestelemällä vinttikomeroa. No, ei suurempaa vaikutusta. Käytiin eilen hakemassa vaunut, kahdella lapsella parisen vuotta käytössä olleet vuoden 2005/2006 Briot. Tosi siistissä kunnossa ja...
  19. T

:flower: :heart: Onnittelut emv ja pilkkuliini Ja tuli nyt sit eka tyttöki ketjuun. Mulla oli tänään painoarvioultra ja synnytystapa-arvio, painoa pojalla on 3300-3500g, eli mun mielestä aika paljon, lääkärin mielestä hyvänkokoinen mutta ei liian iso. Kohdunkaula oli normaalimittainen ja...
  20. T

:wave: Moi kaikille! Täällä tilanne aika masentava, lonkkakipuja, liitoskipuja, huonosti nukuttu yö jne. Joten menen takaisin peiton alle ja yritän aloittaa tämän päivän iltapäivän puolella. :/ Tsirppi ja Tyyppi 36+2

Yhteistyössä