Hakutulokset

1. T

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

B) Kevätaurinko tekee ihmeitä, vaikka nukkuminen ei tahdo onnistua, jaksaa valoisalla jotenkin paremmin. Kävin neuvolassa ylimääräisellä käynnillä tarkistuttamassa verenpaineen, melko korkea oli mutta ei enää niin hälyttävä kuin viikko sitten. Vauvan sydänäänet kuunneltiin, hän vaan hermostu...
  2. T

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 3/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

:hug: Voimia alfonsiinalle.. Ei mikään ihme, jos uni ei oikein tule, kun noin paljon kaikkea ikävää pyörii mielessä. Haave, onpa ihanaa kuulla kuinka pikkuinen koko ajan kehittyy. Mietiskelen itsekin usein miltä tää oma kaveri näyttäis, jos nyt syntyis. Remontti-iloa sitten vaan, kyllä omaa...
  3. T

Juhlan paikka, mulla alkoi tänään äitiysloma!! :wave: Finu Tuosta vauvan sykkeestä; mulla oli ylimääräinen tarkastus neuvolalääkärillä viime viikolla (33+2) sairaslomatodistuksen takia ja siinä aamulla klo 9 sitten ultratessaan lääkäri mittas vauvan sykkeeksi 179. Mä olin ihan järkyttyny...
  4. T

Mä jäin kans loppuviikosta sairaslomalle, kun alko todella ikävästi jo (harjoitus)supistella töissä. Äippäloma alkaa la 27.3. Hui, onpa aika mennyt äkkiä! Toisaalta, nyt tuntuu että sais mennä loppuodotus nopeesti, kävely on hieman hankalaa, seisominen ei hyvä ja pitkä istuminenki tuntuu...
  5. T

:flower: Paljon onnea pikkuisista vauvoista! :heart: Mä menen viikoilla 33+1 ja jäin eilen sairaslomalle, kun alkoi töissä jo niin pahasti harjoitussupistella. Perjantaiaamuna käyn neuvolassa tarkastuttamassa kohdunsuun tilanteen yms. Äitiysloma mulla alkaakin 27.3. eli ihan hyvin jaksoin...
  6. T

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

Kävin eilen neuvolassa, vihdoin sain verikokeiden ja sokerirasituksen tulokset.. Badam, raskausdiabetes liian korkean paastoarvon takia sitten diagnosoitiin. Sain mukaan mittarin ja vähän ohjeita ruokavaliomuutokseen, ruokapäiväkirjaa pidän ja mittaan sokerit n. 10 kertaa päivässä 4 päivänä...
  7. T

Oijoi, jaksoin juhlissa puol kahteentoista saakka, en kehdannut aikasemmin lähteä väsymykseen vedoten kun paikalla oli nainen, jolla laskettu aika kuukauden päästä.. =) Aamulla uni maittoikin puol kymmeneen saakka (erittäin poikkeuksellista), silti nyt vähän krapulainen olo. Voi johtua myös...
  8. T

Moi pitkästä aikaa! Me ostettiin miehen kanssa lopultakin asunto, kohde oli tiedossa jo kuukauden, mutta lykkäsimme ostamista ettei tarvinnut maksaa vielä tämän kuun vastiketta. Eli meillä on nyt viikko aikaa saada katot ja seinät maalattu, ens lauantaina muutetaan. Muuttomatka on lyhyt, alle...
  9. T

Hannah, tuli paha mieli sun puolesta. Aivan kuin muidenkin, jotka ikäviä uutisia ovat saaneet. Mullakin on huoli pikkuisestani, syntymän jälkeenhän vasta tietää onko kamu terve vai ei.. Eikä se äidin huoli taida siihen loppua.. Joka tapauksessa voimia, kokemus on varmaan aivan kamala. :hug...
  10. T

Huomatkaa mikä palsta-aktiivisuus mulla tänään, ku pitäis tenttiin lukea.. :whistle: Aloin oikein miettiä tuota, että ei huomata jne.. Mä olen kans yks, josta tuntuu ettei kanssaihmiset kiinnitä tarpeeks huomioo. Jännä juttu, ei mulla kyllä ennen raskautta koskaan ollu sellasta oloa. Enkä...
  11. T

:heart: Kuplintaa tuntuu, on siellä pakko olla elämää.. :D Nostan hattua teille kaikille, joilla on jo lapsia. Väsyin viikonloppuna aivan totaalisesti leikittäessäni ja hoitaessani siskon lapsia 2,5v ja 10kk. Tänään tulikin taas aamulla yöks ylös ja kohtua on nippaillut koko päivän. Blaah...
  12. T

Höh, vähän tökkiny tänä aamuna palstalle pääsy. Kerrankin kun on aikaa rauhassa lukea, laittaa tekniikka hanttiin. Äitiyspakkauksen ottamista mietin minäkin vielä, täytyy ensin rauhassa inventoida siskolta ja muilta saatavat kamat. Vaikka rahana otettuna summa on melko naurettava, saisi sillä...
  13. T

kokemuspohjalta sika rokotteen oireista

Tiistaina eli eilen otin kahden aikaan rokotteen, illalla tuli pistokohta vähän kipeeks. Sen verran sattui, että heräilin yöllä kun kierähdin sen päälle, kipulääkettä ei tarvinnu edes harkita eikä lämpö noussut.
  14. T

:wave: Olen aivan ihmeissäni, olo on alkanut kohentumaan. Tänään jaksoin vielä käydä jopa lenkillä, vaikka kävelen päivittäin n. tunnin verran työmatkoja. Otin tiistaina sikainfluenssarokotteen, pääsin ilman jonotusta piikille kun menin iltapäivällä kahden aikaan. Eikä tullu mitään muita...
  15. T

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

Kieltämättä ollut vieläki aika kurja olo.. Raskauspäiväkirjaa aloin pitämään, että muistaisin myös kuinka onnellinen olen tästä tulokkaasta. Painonnousu on alkanut ahdistaa, vaikka paino ei olekaan noussut. Koko ajan vaan on niin pläski olo, ku vatsa alkaa kasvaa. Kuuntelin aamulla Jukka-pojan...
  16. T

Mukavaa tämä vertaistuki. Mulla alkaa kans masu pömpöttää raskauden takia, vaikka onhan mulla maha ollu ennenkin. Yks tuore äiti sano mulle aivan ihanasti, että osta kauniita vaatteita ja ole ylpeä mahastasi, raskaus kaunistaa. =) Nyt mulla on vielä käytössä d-kupin liivit, mutta ei taida...
  17. T

Mul on ihan huijattu olo, alussa mulla todella oli aamupahoinvointia, joka loppui --tadaa-- vain palatakseen kokopäiväisenä takaisin.. No, kyllä tämä tästä. Veriseulan tulos tulikin odotettua aikaisemmin kirjeenä kotiin, ei mitään hälyttävää. Ihana helpotus, huh huh! Nyt voiki jo muutenkin...
  18. T

Moikka! Olen käyny täällä lueskelemassa silloin tällöin, nyt voin uskoa olevani raskaana. =) Eli laskettu aika 5.5. ja TYKSissä sitten synnytetään. Olen 26-vuotias opiskelija, naimisissa ollaan oltu vähän yli vuosi ja nyt 1,5 vuoden haaveilun jälkeen sitten haikaraa odotellaan. Torstaina...

Yhteistyössä