Hakutulokset

1. T

Kirppislöytö 34562871809

Oi, mullakin on vauvana ollu tommonen :heart:
  2. T

Jep. Tätä voi kutsua jo avoimeksi kaula-aukoksi. [kuva]

Mulla on kaks tommosta kaapissa, musta ja turkoosi. Tosin pidän toppia alla! Kerran vaan yks miespuolinen henkilö kommentoi tuota paitaa näin: "Toi ois paljon kivempi, kun et ois laittanut tota aluspaitaa.." Oli tainnu nähä ton ylläolevan kuvan :D
  3. T

Minkä ikäisenä korokeistuimeen?

Meillä sama istuin ja poika nyt 109, eikä ole mahtunut pituutensa puolesta Britaxiin enää reiluun vuoteen (nyt 4v). Joko teidän tytöllä on jalat TOSI pitkät ja ylävartalo TOSI lyhyt tai sitten meidän pojalla päinvastoin.. :D
  4. T

Minkä ikäisenä korokeistuimeen?

Jos laitat lapsen turvaistuimeen ja jos oletetaan, että kurkkaisit suoraan istuimen takaa ja lapsesi päälaki näkyisi selkänojan yli, niin sitten olisi viimeinen aika vaihtaa. ;)
  5. T

Ketä muumilaakson hahmoa lapsesi pelkää eniten?

Möröstä tykkää molemmat, pojalla pk:ssa unikaverinakin pehmomörkö. Mutta se muurahaisleijona sai meillä aikaan semmoisen itkuhuutohepulin, että sitä jaksoa ei ole sen koommin katsottu..
  6. T

G: Suosikki-Muumimukisi?

Parhaimmat muumimukit ovat: 1. Mörkö 2. Haisuli 3. Mymmeli 4. Tiuhti ja Viuhti 5. Nipsu (molemmat) 6. Vilijonkka Näistä taas en jostain syystä tykkää enkä niistä koskaan juo: 1. Hemuli 2. Hattivatit Ootan vaan, että koska vihdoin saapuu Niisku-muki. Tyhmää, että joitain hahmoja...
  7. T

Elokuva visa: Mistä leffasta repliikki?

No tää on sairaan helppo!! Tietysti Cars eli Autot-elokuva :wave: No mistäs nää: -Moment to moment, that's me. -You can't buy me out of Jordan's life! -Ei kotiäitejä panna! Toi vika ei oo kyllä leffa, vaan parhaista paras pikkusarja :)
  8. T

Pienin ikäero sisaruksilla jonka tiedät?

Serkkupoika syntynyt tammikuun lopussa ja sen siskotyttö saman vuoden jouluaattona :xmas:
  9. T

Minkä kokoinen vk-haalari 7-kuiselle??

Ja minkähän ihmeen takia ton ikänen vaan istuis rattaissa?! Eiköhän ne istumaan oppineet ole juuri niitä, joille kosteussuojattu haalari on erittäin tarpeellinen, kun vain istuvat hiekkalaatikolla/keinuissa ja konttailevat maassa leikimässä. Mutta ap:lle. Ostaisin ehdottomasti 80 senttisen...
  10. T

G:paljonko uppoaa teidän perheellä rahaa lastenvaatteisiin kuukaudessa?

Ihan liian paljon... Ja sitte on kaapissa noita pieneksi jääneitä kerran-pari käytettyjä vaatteita. Koskahan mä opin :/
  11. T

paljonko kahvia juot päivässä?

0-4 kupillista
  12. T

Miten/mistä keksitte nikkinne?

Mähän oon kun Tenavien Tellu :D Luonne on sama ja ehkä näkökin..
  13. T

Antaisitko 1v 9kk syödä tikkaria?

Mielummin annan pehmeitä karkkeja, kun mun tekee pahaa, kun 3,5v syö tikkaria ja pureskelis sen samantien palasiks. Auts, mua sattuu omiinki hampaisiin sen syöminen. Sen takia isompikaan ei tikkareita saa multa.
  14. T

Ootteko lähettäny kirjattuna nuo semperin keräyslaput?

Tavallisena olen lähettänyt. Ei kellään muutes ois ylimääräisiä etikettejä? :wave: Haluisin lapsille noi matkatyynyt/pikkupeitot..
  15. T

Keräsitkö lapsena kiiltokuvia tai tarroja?

Molempia keräsin, mutta eipä ole enää tallessa. Postimerkit tosin on. Kukaan ei muutes koskaan halunnu enkelitarroja vaihdossa.. niitä oli vissiin kaikilla liikaa, kun yhdessä arkissa oli noin 100 enkelinpäätä :saint:
  16. T

ihanien miesten onnelliset vaimot pinoon

Liityn messiin :wave: :heart:
  17. T

Mikä olet kiinalaisessa horoskoopissa? =)

Hevonen, ihahhhaaa :D
  18. T

nuoruuden ihanin hidas biisi?

Niitä on NIIN paljon ja moni mainittukin jo. Still loving you (Skorpparit) Don't cry (Gunnarit) Always (Bon Jovi) Et jättää saa (Hausmylly) Alla koivupuun (Movetron) Wish you were here (Rednex) :heart:
  19. T

G: Milloin muutit pois kotoa ja miksi halusit muuttaa juuri silloin??

19v olin täyttänyt. Vapaus tulla ja mennä miten lystää ilman, että on tilivelvollinen kenellekään :D

Yhteistyössä