Hakutulokset

1. T

Mitä söitte tänään?

Liha-peruna-tomaattilaatikkoa ja päällä reilusti juustoraastetta, oli muutes nam :p
  2. T

Uusi Nipsu-muki 1.9. *kuva*

Kiva muki, mut ois kivempi ettei aina tulis näitä samoja hahmoja. Sais tulla ainaski Niisku, Majakanvartija ja Tuhto sekä Surku-koira :wave:
  3. T

GGG: Mitä näistä sinä olet kouluaikana tehnyt?

[x] Olen saanut jälki-istuntoa [x] Olen näyttänyt opettajalle keskaria kun hän ei ole katsonut [x] Olen syönyt purkkaa tunnilla [x] Myöhästynyt enemmän kuin 10 kertaa (ehkä noin sata..) [x] Olen jättänyt läksyt tekemättä enemmän kuin 5 kertaa [x] Olen lintsannut koulusta [x]...
  4. T

Listatkaa lapsuuden idolit

Toni Nieminen :)
  5. T

Piltin lorupussi keräilykampanja, onko tietoa?

Onko missään tietoa tästä Piltin kampanjasta, jossa jotakin (etikettejä?) keräilemällä saisi lorupussin? Kuulin mutkan kautta, että tammikuussa alkaisi kampanja...
  6. T

Puuha Petestä

Rolle sanoo: Rokataan ja Rolletaan! Tota varmaan tarkottaa :wave:
  7. T

Esittele itsesi riimitellen :)

Moro, täs on Tenavien Tellu, en ookkaan mikä tahansa Ellu. Harvoin mä täällä palstailen, vain silloin kun kiireiltäni kerkeilen. Mulla on kaksi lasta ja mies, senhän jo profiilistakin ties. Lahessa oon asunu lapsesta asti, teininä sekoillu ankarasti... Ikää on kohta kolme ja...
  8. T

laitetaanko hääkuvia pinoon??

http://www.aijaa.com/process.php :heart: En mä onnistunu tässäkään, kun en saa profiiliinkaan kuvaa... :/ Voi mikä menetys teille! :D <br><br>
  9. T

mitä ruokaa???

Lounaaksi tein pojalle ja itselleni nakkikastiketta ja perunoita, iltaruuaksi teen broilerikastiketta ja pastaa :p
  10. T

Minkä ikäisenä isäksi ensimmäistä kertaa?

24v, kun esikoinen syntyi ja 25v, kun kuopus syntyi :heart: :heart: :heart:
  11. T

Ilmoittaudumme vahvuuteen!

Paljon onnea! :hug: Meidän poika täytti tänään 1v.! :heart:
  12. T

Moibs kaikille! Olen uusi tällä alueella =)

Otin parin päivän varaslähdön ja tulin taaperopuolelle =) Että moikka vaan kaikille taaperoiden äideille (ja isille myös)! :wave:

Yhteistyössä