No mä tasoitan: Minussa kaikki taas on pientä, paitsi mahaAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:periaatteessahan toi vois olla musta..siis huivia käytän mut standardi normaalia..en siis noi peittävää
ei perinteinen:kaikki minussa on isoa..jalkakin 45..
Käytätö tosiaan huivia, miksi? Oletko kääntynyt muslimiksi.?Eihän koraanikaan kehota naisia käyttämään huivia. Ihmettelen vaan miksi naiset, varsinkin länsimaiset alkavat käyttämään huivia.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:periaatteessahan toi vois olla musta..siis huivia käytän mut standardi normaalia..en siis noi peittävääAlkuperäinen kirjoittaja ev:Eli kuva ei ole sinusta? Mäkin olen muuten savolaisimmeisiä mutta muuttanut muualle sieltä jo teininä.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:ai sorkke..joo kaho ku ei aina sitä tiiä.. juu siis afganistanissa on täyskuva kielto ja en tii onks enää..Alkuperäinen kirjoittaja ev:Minä kuulin tämän tiedon muslimiystävältäniAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mietippä sitä..afganistas perhaps voi olla telsu kielto ...mumma mää onkin aeto savolaenen ...Alkuperäinen kirjoittaja ev:A shadieeyah: Onko tuossa profiilissa oma kuvasi? Eikös muslimeilla ole kuva kielto? Silmät ei saisi ainakaan näkyä kuvassa.
Kysymykseni ei siis ollut tarkoitettu ivaksi.
ei kai ne silmät..tissit nyt ei ainakaan..mut kaho ku mä en oo muutenkaan perinteisestä muotista
Mitä tarkoittaa ettet ole perinteisestä muotista? Etkö käytä lainkaan huntua?
ei perinteinen:kaikki minussa on isoa..jalkakin 45..