G:paljonko uppoaa teidän perheellä rahaa lastenvaatteisiin kuukaudessa?

• Viestiketjun aloittaja friiikkki
  • Ensimmäinen viesti
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Tässä kuussa on menny 65e. Eipä voi sanoa, että joka kuukausi tulisi ostettua muksulle vaatteita.
no huh. yhdelle lapselle 65 eurolla. on paljon.
????? ihan vain vertailun vuoksi niin minkä verran sinulla menee yhden lapsen vaatteisiin ja mistä ostat jos pääset halvemmalla?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Karkeesti arvioiden varmaa 170e kuukaudessa. Ja siinä on kengät laskettu mukaan.Niin ja lapsia 2, 4v ja kohta 6v. nyt esim meni päiväkotivaatteisiin syksyksi taas 450e ja siinä pelkät sisävaatteet.
2 alle kouluikäistä ja kuukaudessa 1000 mummoa. tekee 2000 euroa vuodessa.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Tässä kuussa on menny 65e. Eipä voi sanoa, että joka kuukausi tulisi ostettua muksulle vaatteita.
no huh. yhdelle lapselle 65 eurolla. on paljon.
Itseasiassa sillä ei kauheesti saa..vaikka ostaa ihan taviskaupasta. Esim Lindexillä saisi tuolla rahalla housuja parit ja paitoja ehkä 3 kappaletta. Kallista on kaikki

:| Henkkamaukalta saisi hieman enemmän ja jos haluaa jotain oikein merkkivaatetta esim elle tai benetton niin tuo raha ei riittäisi varmaan kuin yksiin housuihin ja paitaan :eek:

Karkeesti arvioiden varmaa 170e kuukaudessa. Ja siinä on kengät laskettu mukaan.Niin ja lapsia 2, 4v ja kohta 6v. nyt esim meni päiväkotivaatteisiin syksyksi taas 450e ja siinä pelkät sisävaatteet.
Niin sen verran varmaan menee. Kivasti menee kun nuo tuosta kasvaa..samaa olen kuullut muidenkin puhuvan että kallista on kaikki.

jensku
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
kannattaa käydä aleissa..mä ostin välikausivaatteet syksyksi puoleen hintaan..selvää säästöä..
Se ois oikeasti ihan kannattavaa, mutta mua vaan jotenkin ahdistaa se ryysis ja ihmisten asenne jotta nyt pitää ryysätä kun vaatteet loppuu kaupasta.

jensku
Niin sen verran varmaan menee. Kivasti menee kun nuo tuosta kasvaa..samaa olen kuullut muidenkin puhuvan että kallista on kaikki.
ja mitä vanhemmaksi lapset tulee niin sen enemmän menee rahaa vaatteisiin...just kuuntelin esikoisen toiveita uusista housuista ja kengistä.

Jossu
Ostan kirpparilta melkein kaikki vuoden ikäiselle. Kirpparilta saa hirmu hyvää tavaraa ihan muutamalla eurolla, esim. Reiman fleecehaalari 5 ?. Muutamia vaatekappaleita saatu myös lahjaksi. Itse en ole vauvavuoden aikana ostanut kaupasta mukselleni kuin yhdet sammarit.

Yhteistyössä