G:paljonko uppoaa teidän perheellä rahaa lastenvaatteisiin kuukaudessa?

• Viestiketjun aloittaja friiikkki
  • Ensimmäinen viesti
Jos vuoden vaateostot jaetaan 12, niin luultavasti reilu satanen jää / kuukausi, mutta en siis joka kuukausi osta, vaan tarpeen mukaan. Ja mukana sitten 4 x ulkovaatteet (2 välikausi ja 2 talvipukua, jotka maksavat jo yli 300) sekä kenkiä monet.

Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Te, joilla menee vain 10 e kuussa lasten vaatteisiin niin miten se on mahdollista? Siis maksaahan ulkoilupuvutkin jo paljon ja kengät? saatteko jostain vaatetta tai ostaako joku lahjaksi niitä?
Mulla on vaan yks poika,jolla on puol vuotta vanhempi poikaserkku.Joten sieltä tulee ihan kivasti vaatetta meidän poitsulle.(käytännössä katsoen kaikki pieneks jääneet mitkä huolitaan)
Kirppareiltta tulee kaikkia kivoja osteltua aina välillä.

Viime talvena isänsä antoi rahat toppapukuun.
Tänä talvena saa varmaan taas isältään tai sit mummolta tai papalta joulu/synttärilahjaks.

Kenkiä ostan silloin kun hyviä halvalla saan ja uusia tarvitaan.

vieras
Pikasesti arvioiden... 100e/lapsi ja kaksi kouluikäistä poikaa löytyy. Enää en ole niin vaatefriikki kuin silloin, kun olivat pienempiä. Nyt ostetaan pikemminkin tarpeen mukaan kuin äidin intohimojen mukaan. :D

vieras
ostetaan n. joka kolmas kk tai viel harvemmin
oisko n.100e, vähemmänkin varmaa, en oo kunnol laskenu
painotetaan ale myyntejä. enempi rahaa voi mennä kun kengätkin ostetaan, ja riippuu miten paljon jäppinen on kasvanu.ikää hänel 1v4kk

Vaihtelee kamalasti kuussa. Joskus voi olla etten osta mitään ja sitten esim. nyt alennusten aikana oon laittanut rahaa palamaan ihan kunnolla lasten vaatteisiin ja kenkiin. Ja ostin jopa itselleni parit farkut ja kengät ja pari paitaa. Ja ostin yhden juhlakoltun, kun oli häät. Ja niin shortsitkin ostin itselleni. Mä ostan aina kerran tai pari vuodessa itselleni vaatteita, nyt oli sen hetki.

Työäiti
Kai tuon pojan vaatteisiin ja kenkiin menee vähintään satanen kuussa. Ostan lähes kaiken alennuksella :) tosin kyllä pidän siitä että vaatteet ovat kauniita ja sopivat yhteen. Pieni summa tulee takaisin kun myyn ne kirpputorilla eteenpäin uusien pesämunaksi

Mitä tossa nyt äkkii sanois, koitin äkkii laskee sitte ja esim viimevuonna meni yhteensä varmaan 25 euroo kuukautta kohden, lapsia neljä.
Mä en kyllä käsitä miten hitossa sitä rahaa voi vaatteisiin mennä satanen kuussa... Meidän lapset ei kyllä kulje merkkivaatteissa,ehkä siinä syy. Joskus jotain pientä vaatemäärää saatetaan saada. Kirppareillekin haluisin mut en pääse.

Noin 100 ?/kk kahdelle lapselle. Nyt tosin meni kerralla yli 200, kun esikoinen kasvanut pituutta niin, että kaikki housut jääneet lyhyiksi ja eka luokalle menevälle kuopukselle ostettiin kouluvaatteita.

Gluteus maximus
en uskalla laskea. Tänään meni 50 euroa lastenvaatteisiin, tosin siinä on paita veljeni pojalle (kummipojalle.) Tämä summa on aika yleinen viikossa, joten ehkä 200 euroa kuukaudessa. Joskus vähemmän. Lapsia kaksi.

Yhteistyössä