Saaks jättää väliin? :xmas: Mulla on vastaava 3/4 hihoilla mut käytän toppia kyl allaAlkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Ja nyt kaikki tilaamaan hennesin salesta samanlainen!
Ei saa, tehdään tästä 2+:n oma paita! Selkään painatus "Mitäs Nyt?"Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Saaks jättää väliin? :xmas: Mulla on vastaava 3/4 hihoilla mut käytän toppia kyl allaAlkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Ja nyt kaikki tilaamaan hennesin salesta samanlainen!
Toi on hyvän näkönen jos laittaa topin alle voisin hyvinki pitääAlkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Ja nyt kaikki tilaamaan hennesin salesta samanlainen!
Kai se sit on pakko ku sä niin sanot :/Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Ei saa, tehdään tästä 2+:n oma paita! Selkään painatus "Mitäs Nyt?"Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Saaks jättää väliin? :xmas: Mulla on vastaava 3/4 hihoilla mut käytän toppia kyl allaAlkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Ja nyt kaikki tilaamaan hennesin salesta samanlainen!
Ai hitsi. Pitäis muuten lisätä tämä tilaukseen vielä (oikeasti!) Toki sitten paita sinne alle vielä (mukamas )Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Ja nyt kaikki tilaamaan hennesin salesta samanlainen!
Tuo on ihan nätti kun toppi alla.Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Ja nyt kaikki tilaamaan hennesin salesta samanlainen!
Juu. Minähän se siinä...Alkuperäinen kirjoittaja PervoMies:Siis oletko itse siinä kuvassa?
Sounds like a planAlkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Ei saa, tehdään tästä 2+:n oma paita! Selkään painatus "Mitäs Nyt?"Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Saaks jättää väliin? :xmas: Mulla on vastaava 3/4 hihoilla mut käytän toppia kyl allaAlkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Ja nyt kaikki tilaamaan hennesin salesta samanlainen!
Mulla on kaks tommosta kaapissa, musta ja turkoosi. Tosin pidän toppia alla!Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Ja nyt kaikki tilaamaan hennesin salesta samanlainen!
siis et osaa painaa "lainaa" täppää tossa edellisessä viestissä ja ottaa sitä lilan paidan linkkiä sieltä?Alkuperäinen kirjoittaja pliiiiiiis:sitä linkkiä??
no eipä mullakaan tullut mieleen tehdä noin.. kiva, kun valaisit meitä tyhmiä.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:siis et osaa painaa "lainaa" täppää tossa edellisessä viestissä ja ottaa sitä lilan paidan linkkiä sieltä?Alkuperäinen kirjoittaja pliiiiiiis:sitä linkkiä??
ja PervoMies: toihan on jessica simpson, et oo koskaan vissiin kuvaa nähny?