Hakutulokset

  1. K

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Vauvauutisia: meille syntyi maanantaina 15.3. potra poika rv 41+2: 4215g ja 54 cm. Jouduttiin kiireelliseen sektioon, koska synnytys ei edennyt: lapsi ei lähtenyt laskeutumaan, koska pää oli hieman väärässä asennossa. Supistelut, kovat sellaiset, alkoivat jo lauantaina ja jatkuivat...
  2. K

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Moikka pitkästä aikaa, olen kyllä taas käynyt lukemassa, vaan kommentoida en ole ennättänyt...Onnea kovasti jo kahdelle lapsen saaneelle, ja voimia kipuilujen kanssa taisteleville! Ajattelin nopsaan mainita tuosta pahoinvoinnista: itelläni on ollut sitä rv 30-jotain saakka, ja ensin en...
  3. K

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Uimisesta: Kuinka myöhään saa vielä käydä uimahallissa? Oon ymmärtänyt, että loppuaikana sitä ei suositella tulehdusriskin takia. Itselläni alkaa pian ä-loma ja olisi ihana käydä uimassa, mutta vähän huolestuttaa, ettei vaan tule mitään tulehduksia. Kohdunsuun tilanteestahan ei tällä hetkellä...
  4. K

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Nopsa moikka, 3D/4D: käytiin Femedassa/Bruno Cacciatorella rv23, Kela korvaa tosiaan jos menee ennen 24. viikkoa. Maksoi 160 euroa. Ihan loistava ultra, silloin muinoin sitä jo kaikille suosittelin. Ihanat muistot jäi kuvista ja videosta, kaiken saadun tärkeän tiedon lisäksi =) En tiedä...
  5. K

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Vatsan kovettumisesta/supistelusta: Kun kävimme 4D-ultrassa noin vkolla 23, Bruno Cacciatore sanoi, että vauva liikkuu paljon ja jo se pelkästään aiheuttaa usein noita kovettumisia ja supisteluja. Varmaankin kohtu reagoi itsestään (=ei tahdonalainen lihas) vauvan liikkeisiin noin. Itse en sen...
  6. K

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Kävin Kelan sivuilla ja huomasin, että olivat saaneet rahahakemukseni myös 12.11. Harmillista, että päätökset ovat myöhässä, kiinnostaisi kovasti, että millä summalla 3 kk:n palkan jälkeen huhtikuusta eteenpäin pitäisi per kk selvitä... :) Laskettuun aikaan kun ei ole mulla kuin reilut kaksi 2...
  7. K

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Tulin vain kertomaan, että tänään lähti jo 30. raskausviikko käyntiin =) Aika rientää! Eli nyt sitten 29+0 ja 8. kuulla mennään...Poitsu myllertää mahassa minkä kerkiää. Unohtui muinoin kertoa oma sf-mittani, joka oli 1.12. noin 24 cm. Ympärysmitta oli viikko sitten tasan metri. Nyt on...
  8. K

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Hei kaikki! Paljon tekstiä tullut, itse en ole ennätellyt komentoida mutta lukemassa olen kyllä käynyt melkein joka päivä, kun töiltä olen ehtinyt =) Mukava on kuulla ihmisten mahakuulumisia. Näemmä samojen asioiden kanssa painitaan...Närästystä ei tosin itselläni ole (koputan puuta...) mutta...
  9. K

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Tapiolan vakuutus on varausmaksun kanssa voimassa ennen syntymää ja synnytyksen jälkeen heti jatkuvana muistaakseni 20 ikävuoteen saakka. Nimi muuttuu vauvavakuutuksesta lapsivakuutukseksi automaattisesti. Kolmen kk:n sisällä lapsen syntymästä pitää heille toimittaa lapsen nimi ja sotu...
  10. K

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Enpä ole ennättänyt kuin pikaiseen käydä lukemassa kirjoituksia, niin kiirusta ollut...Ja postauksia paljon. Vakuutuksista: IFin vakuutus on kertakaikkisen huono, älkää erehtykö sitä ottamaan: vakutuus loppuu siis syntymään, sitten siinä on kahden kuukauden gäppi...
  11. K

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Katariina00 kyseli 4D-ultrasta, ja kuinka sattuikaan juuri tänä aamuna meillä oli sellainen =) Suosittelen isosti! Aivan loistava, myös lääkäri oli erinomainen (saako mainostaa...? Bruno Cacciatore, kuulemma paras Suomessa). Ultrassa näkyy kaikki mahdollinen, jopa silmät lekuri pystyi...
  12. K

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Sikainfluenssarokotteesta: tässä lisätietoa Amerikan malliin. Siellä neuvotaan ko. rokote ottamaan, ekaksikin siksi, ettei vastasyntynyt piltti saisi tautia äidiltään ja toisekseen siksi, etta influenssan sairastaminen raskaana ollessa lisää keskosuutta, kohtukuolemia jne. Taidan siis itse...
  13. K

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Hei kaikki ja kiitos sikainfluenssarokotuskommenteista! Tuntuu vahvasti siltä, että suurin osa meistä on asian kanssa vähän ymmällään. Päädyin jo piikin ottamaan, sitten luin tuon WHO:n lausunnon...argh sentään. Vauvan liikkestä: itse olen tuntenut liikkeet muljahduksina ja potkuina jo...
  14. K

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Jaahas, boldit hieman valloillaan, koittakaa kestää... :D
  15. K

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Hei kaikki! Täältäkin hyviä rakenneultrauutisia Kättäriltä =) Oli kyllä taas kovasti jännittävää. Kaikki oli onneksi kuten olla pitääkin, ja pieni pipeli siellä kätilön mukaan vilahti...Eli poikajoukkoon tässä taidetaan liittyä :heart: Meillä on myös lähiviikkoina 4D-ultra, siellä sitten tulee...
  16. K

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Wantsu: Sama täällä eli Kättärille menossa. :wave: Täällä siis menossa 19+6 eli huomenna puoliväli. Aikas kivaa.
  17. K

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Täälläkin jännätään rakenneultraa, joka on tiistaina. Huh...Tärkeintä, että kaikki olisi hyvin - sukupuolen näkyminen olisi pelkkää plussaa.. =) Onkos täällä muuten muita pääkaupunkiseudulta? Rentouttavaa viikonloppua kaikille, koittakaamme voida hyvin :heart:
  18. K

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Hei! Pääsisikö mattimyöhänen listoille vielä...? Eli esikoinen tulossa, rv 19+5, LA 6.3. Pitiköhän jotain muuta vielä ilmoitella..? =)

Yhteistyössä