Hakutulokset

  1. K

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Siis ihan törkee vauvakuume täällä. Se tulee nykyään uniinki. En pääse tästä enää eroon vaikka esikoinen yrittää vissiin karistaa sitä kovalla kiukuttelulla. :laugh: Miehen kanssa kyllä keskustellaan tästä lähes päivittäin. Välillä minä keskusteken ja mies kuuntelee. :) Minä myös olen sillä...
  2. K

    Huhhuh,ystävä seurustellut miehen kanssa 1v,vauva tulossa!

    Eikö lapset voi olla toivottuja ilman avioliittoa? Ei teillä taida olla kaikki inkkarit veneessä. Ei minua oo ennen kyllä vosuksi siunailtu. :laugh:
  3. K

    Huhhuh,ystävä seurustellut miehen kanssa 1v,vauva tulossa!

    Niinkö sinä luulet, että kaikki jotka ovat tehneet lapsensa nopeassa tahdissa ovat kodittomia tai asuvat "huonossa" kodissa. Tai ovat yhteiskunnan elättejä? Tuo on jo ahdasmielistä. Ehkä sinut "äpärät" sitten.
  4. K

    Huhhuh,ystävä seurustellut miehen kanssa 1v,vauva tulossa!

    Mikäs lähtökohdissa on vikana? Minä tulin raskaaksi vajaan 4kk seurustelun jälkeen. Nyt ollaan onnellisesti naimisissa. :)
  5. K

    miksi olet valveilla?

    Valvon muiden unta. Töissä.
  6. K

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Naive88:lle haluan sanoa sen, että minä ja nykyinen aviomieheni ehittiin seurustella vain vajaa 4kk kun tulin suunnitellusta raskaaksi. Ajattelin silloin ja ajattelen vieläkin, että jos joskus miehen kanssa erotaan niin mikään ei jää harmittamaan. Mieheni on aivan loistava isä. On ihana saada...
  7. K

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Hyvää lauantai-päivää kaikille! Minä alotin viimeviikolla sitten ne Cerazette-pillerit. Ihan hyviltä nämä vielä on tuntunut. Kuumat aallot hävinneet melkein kokonaan! :) Piti raskaustesti tehdä ennen aloittamista. Vaikka tiesinkin sen olevan nega, petyin kuitenkin. Olisin niin halunnut että...
  8. K

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Harmaasusi, mulla oli niin ihana kaaso että auttoi todella paljon häiden suunnittelussa. Tokihan se oli raskasta suunnitella häät, varsinkin sillon kun vauva oli jo syntynyt ja viimeisiä juttuja hiottiin. Täällä edelleen odotellaan menkkoja. Eli kp 37/28. Ei hyvä. Normaalisti ressaa se kun...
  9. K

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Kun esikoinen ilmoitteli tulostaan niin alettiin miettiä että oishan se ihana mennä naimisiin. Mulle ja miehelle se tarkoitti yhtenäïsempää perhettä, kun kaikille tuli sama sukunimi. Nuoria kun vielä oltiin niin ei tarvinnut enää kenenkään epäillä suhdettamme ja sen kestävyyttä. Esikoinen oli...
  10. K

    Electrolux ZB2812 varrellinen rikka imuri,KOKEMUKSIA??

    Meillä on tuo ZB2811. Mukava ottaa esille lasten syönnin jälkeen. Näppärä ja kevyt käytössä.
  11. K

    Vauvalla vihreä limakakka..

    Ei luulis kyllä enää vaikuttavan. Onko ollut mahakipua? Veisin kyllä lääkärille jos jatkuu monta päivää.
  12. K

    Vauvalla vihreä limakakka..

    Onko lapsi ollut lääkekuurilla?
  13. K

    kumpi väri:)

    Pink Check on kivemman näkönen. :) Meillä myös city crossit ja tuplina kans. Hyvä valinta! :D
  14. K

    ketään kenen hiukan yli 2.v lapsi on täysin vaipoissa

    Meillä tyttö oppi vasta 2v 5kk kuivaksi. Ennen sitä juoksi nurkan taa kun kakatti. Pissaakaan ei tehnyt pottaan kun vahingossa. Hermostuin ja jätin vaipan vaan pois. Muutamana päivänä tuli pissat ja kakat housuun. Sen jälkeen on mennyt hienosti. Muutamia "lilahuksia" on sattunut. :)
  15. K

    Pojalle nimi?

    Minä tykkään nimistä Onni ja Oula. Taisivat tullakin jo tuossa aijemmin. :)
  16. K

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Miten sulle on passannut Meep nuo Cerazette-pillerit? Migreenin vuoksi en pysty syömään yhdistelmäpillereitä, ehdotin neuvolassa että jos kokeilisin näitä. Neuvolassa kutenkin täti tuumas ettei ko. pillereitä suosittele. Tuli semmonen olo ettei edes antas alkaa syömään niitä. Kuulemma...
  17. K

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Haha, Pikkis! Minä oon kans huomannu, että se on toimittava heti kun on luvat saatu. Ettei mies vaan ala sitten perumaan. :laugh: Olen itsekin niin äkkipikainen, että olisin luultavasti toiminut samoin. Itsehän lopetin pillereiden syönnin tosiaan jo elokuussa. Varsinainen syy siihen oli...
  18. K

    Keitä vielä linjoilla?

    Valvon töissä toisten unta. :)
  19. K

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Täällä taas kuumeillaan ihan urakalla. Yövuorossa kun ei oo oikein muuta tekemistä, kun lukea nuita synnytyskertomuksia. :D Mies uhkasi jo pomolle soittaa että ottaa nettitunnukset pois multa etten sekoa ihan kokonaan. Nooh, kohta alkaa jouluhässäkät niin ei ole enää niin paljoa aikaa...
  20. K

    Täydelliset naiset!! mikä kausi nyt meneillään, ja mikä ton jakson nimi oli, siis viimesimmän!

    Nyt on menossa viides tuotantokausi. Jakson nimeä en muista. :)

Yhteistyössä